Świadectwo Podyplomowe w Public Relations - Komunikacja korporacyjna
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 4931 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 2 697,64 USD / semestr: łączna opłata dla studentów kanadyjskich. 8 338,65 $ / semestr: łączna opłata za studentów zagranicznych za semestr. Rzeczywiste koszty na lata 2020/21 są nadal ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ukończ ekscytującą karierę w PR
Specjaliści ds. Komunikacji odgrywają kluczową rolę w słownym, wizualnym i cyfrowym głosie instytucji, przedsiębiorstw i korporacji. Program Public Relations firmy Fanshawe - komunikacja korporacyjna szkoli wysoko wykwalifikowanych komunikatorów strategicznych, którzy kończą studia i są gotowi do działania.
Będziesz doskonalić swoje umiejętności pisania i prezentacji, poznawać najnowsze techniki publikowania i projektowania stron internetowych oraz biegle radzić sobie z kwestiami public relations, komunikacji i etyki, z którymi borykają się organizacje każdego dnia. Przez cały czas trwania programu będziesz nawiązywał kontakty biznesowe poprzez profesjonalne stowarzyszenia i ukończył kurs ze skupieniem się na społeczności. Zdobędziesz również nieocenione doświadczenie dzięki umieszczeniu w polu w drugiej kadencji.
Po ukończeniu studiów będziesz gotowy do wykorzystania swoich specjalistycznych umiejętności do pracy w praktycznie każdej branży, ze światem możliwości kariery w takich obszarach, jak komunikacja korporacyjna, public relations, specjalne wydarzenia lub szkolenia firmowe, w sektorze prywatnym lub publicznym, i wiele więcej.
Inne informacje
- Wymagane są zaawansowane umiejętności pisania.
- Doświadczenie w korzystaniu z Internetu do zbierania informacji i badań.
- Kandydaci muszą mieć zdolność do samodzielnej pracy w środowisku edukacyjnym ukierunkowanym na siebie.
- Obowiązkowe jest umieszczenie w terenie na drugim poziomie programu Public Relations - komunikacja korporacyjna.
Wyniki nauki
- Koordynacja i wkład w planowanie działań public relations, w tym opracowywanie jasnych, mierzalnych celów komunikacyjnych i budżetów projektowych lub taktycznych oraz wybór strategii, taktyk, narzędzi i zasobów w celu zarządzania szeregiem relacji i problemów zainteresowanych stron * oraz osiągania celów organizacyjnych .
- Koordynacja, wkład i dostosowanie wdrażania strategii i taktyk oraz zarządzania budżetami i zasobami w celu osiągnięcia celów komunikacyjnych oraz spełnienia wytycznych i wymagań dotyczących działań.
- Pisz i edytuj wyraźną, dokładną, ukierunkowaną kopię dostosowaną do celów organizacyjnych, odpowiednich dla wybranych kanałów * i określonego terminu.
- Twórz efektywną, dostępną i terminową komunikację drukowaną, cyfrową i multimedialną, niezależnie i wspólnie, w celu zarządzania określonymi relacjami i / lub problemami z zainteresowanymi stronami i osiągania celów organizacyjnych.
- Wykorzystuj wyniki badań i umiejętności analityczne, aby kierować rozwojem celów komunikacji i działań public relations, oceniać ich wpływ oraz wspierać cele organizacyjne i relacje z interesariuszami *.
- Angażuj interesariuszy *, dostosowując język, ton i styl prezentacji do celu public relations, sytuacji, odbiorców i kanałów (kanałów) *.
- Przestrzegaj i wspieraj innych w pracy zgodnej z odpowiednimi stowarzyszeniami zawodowymi i branżowymi kodeksami etyki, standardami i praktykami zawodowymi public relations oraz obowiązkami prawnymi, protokołami i politykami.
- Monitoruj pojawiające się trendy społeczne i gospodarcze oraz problemy lokalne, krajowe i globalne, aby pokierować planowaniem i wdrażaniem strategii i taktyk public relations oraz wspierać efektywność organizacyjną, relacje z interesariuszami * i ciągły rozwój osobisty.
- Oceń wybór i wpływ obecnych i powstających technologii na jakość i realizację działań public relations oraz na efektywność organizacyjną.
- Wybierz strategie i narzędzia do budowania i zarządzania relacjami z zainteresowanymi stronami * w celu wspierania działań public relations, celów organizacyjnych i rozwoju kariery.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- COMP-6041 Zasady projektowania w mediach cyfrowych 1
- COMP-6048 Marketing cyfrowy i projektowanie stron internetowych
- CORP-6006 Trendy i technologie w PR
- CORP-6009 Profesjonalne umiejętności prezentacji
- PBRL-6014 Praktyka zawodowa i etyka
- PBRL-6016 Strategiczne public relations
- COMM-6038 Komunikacja wizualna i projektowanie
Poziom 1 Dodatkowe wymagania
Weź udział w obowiązkowym kursie (minimalna ocena C):
- PBRL-6003 Pisanie dla public relations
Poziom 2
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- Zasady projektowania COMP-6043 w mediach cyfrowych 2
- PBRL-6017 Zintegrowany marketing i komunikacja
- PBRL-6013 Specjalizacje w PR
- PBRL-6018 Relacje medialne i komunikacja kryzysowa
- FLDP-6010 Rozmieszczenie w terenie
Poziom 2 Dodatkowe wymagania
Weź udział w obowiązkowym kursie (minimalna ocena C):
- PBRL-6019 Pisanie dla public relations 2
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 12 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymóg stałego pobytu w programie i ukończyć ten program. Smartworks Coworking / Unsplash
Warunki przyjęć
- Dwu- lub trzyletni dyplom ukończenia szkoły wyższej lub stopień naukowy
(Uwaga: minimalna średnia „C +” lub łączna wartość 2,5 GPA)
lub
- Doświadczenie zawodowe i doświadczenie według Kolegium są równoważne z powyższym
i
- Pomyślne zakończenie oceny dodatkowej (uwaga: wymagana jest minimalna ocena 60% oprócz jednej z powyższych)
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 88 punktów za test internetowy (iBT), z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat
- Międzynarodowy system testowania języka angielskiego (IELTS) Test akademicki z wynikiem ogólnym 6,5, bez wyniku poniżej 6,0 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test kanadyjskiego języka akademickiego (CAEL) z wynikiem ogólnym 70 bez wyniku poniżej 60 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z minimalną liczbą 59 punktów, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólnym wynikiem na Cambridge English Scale 176 bez umiejętności językowych poniżej 169, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 75% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Uczniowie Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimalny stopień 80% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 9 lub 75% na poziomie ESL4 / GAP5 10
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych mieszkańców Ontario.
- Otrzymanie wniosku do 1 lutego (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywał kandydatów według kolejności zgłoszeń do momentu pełnego programu).
- Osiągnięcie wymagań wstępnych.
Możliwości zawodowe
Nasi absolwenci są dobrze przygotowani do ekscytującego świata komunikacji i public relations. Absolwenci pracują w służbie zdrowia, finansach, edukacji, sztuce i rozrywce, sporcie, produkcji, administracji i non-profit. Pracując jako specjaliści ds. Komunikacji, ich role mogą obejmować pisanie, badania, kontakty z mediami, media społecznościowe, relacje rządowe, komunikację kryzysową, planowanie wydarzeń, pozyskiwanie funduszy, relacje społeczności, planowanie komunikacji strategicznej i marketing.
Galeria
Rekrutacja
Program
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- COMP-6041 ---- Zasady projektowania w mediach cyfrowych 1
- COMP-6048 ---- Marketing cyfrowy & Projektowanie stron internetowych
- CORP-6006 ---- Trendy & Technologie w PR
- CORP-6009 ---- Profesjonalne umiejętności prezentacji
- PBRL-6014 ---- Praktyka zawodowa & Etyka
- PBRL-6016 ---- Strategiczne public relations
- COMM-6038 ---- Komunikacja wizualna & Projektowanie
Poziom 1 Dodatkowe wymagania
Weź następujący obowiązkowy kurs (minimalna ocena C):
- PBRL-6003 ---- Pisanie dla Public Relations
Poziom 2
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- COMP-6043 ---- Zasady projektowania w mediach cyfrowych 2
- PBRL-6017 ---- Marketing zintegrowany & Komunikacja
- PBRL-6013 ---- Specjalizacje w PR
- PBRL-6018 ---- Media Relations & Komunikacja kryzysowa
- FLDP-6010 ---- Praktyka w terenie
Poziom 2 Dodatkowe wymagania
Weź następujący obowiązkowy kurs (minimalna ocena C):
- PBRL-6019 ---- Pisanie dla Public Relations 2
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 12 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji programu i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Pisz jasne, ukierunkowane materiały komunikacyjne.
- Zastosuj wiedzę na temat teorii public relations i organizacji oraz praktyk, strategii i historii public relations, aby opracować i zrealizować plany public relations.
- Zakończyć wszystkie prace zgodnie z kodeksami etyki zawodowej public relations, standardami i praktykami; oraz odpowiednim prawem.
- Prowadzić i koordynować badania w celu opracowania strategii komunikacyjnych, aby zaspokoić potrzeby informacyjne społeczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego.
- Opracowanie jasnych i mierzalnych celów komunikacyjnych oraz określenie technik oceny realizacji tych celów.
- Dostosowanie się do polityki i procedur organizacyjnych, praca w ich ramach oraz wpływ na nie.
- Opracowanie, dostarczenie i koordynacja różnorodnych prezentacji.
- Opracuj budżet projektu lub budżet taktyczny.
- Używaj sprzętu komputerowego i oprogramowania odpowiedniego dla public relations.
- Koordynowanie produkcji i tworzenie efektywnych wizualnie materiałów drukowanych, graficznych i komunikacji elektronicznej.
- Opracuj bieżące strategie i plany, aby zwiększyć rozwój osobisty i zawodowy oraz promować rozwój zawodu public relations.
Możliwości związane z karierą
Udani absolwenci programu Fanshawe's Public Relations - Corporate Communications pracują w służbie zdrowia, finansach, edukacji, sztuce i rozrywce, sporcie, produkcji, rządzie korporacyjnym i sektorach non-profit. Jako specjaliści od komunikacji, ich role mogą obejmować pisanie, badania, relacje z mediami, zarządzanie mediami społecznymi, relacje rządowe, komunikację kryzysową, planowanie wydarzeń, pozyskiwanie funduszy, relacje ze społecznością, strategiczne planowanie komunikacji i marketing.
Oto kilka przykładów możliwości kariery dla absolwentów programu Fanshawe's Public Relations-Corporate Communications:
Specjalista ds. komunikacji
Odgrywanie integralnej roli w planowaniu i wdrażaniu zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych inicjatyw komunikacyjnych, a także w opracowywaniu polityki i procedur korporacyjnych.
Urzędnik ds. Komunikacji/Public Relations
Wykonaj różne taktyki komunikacyjne, aby stworzyć i zaprojektować proaktywną i strategiczną komunikację.
Koordynator ds. wydarzeń i komunikacji
Koordynacja wydarzeń korporacyjnych od pomysłu i planowania do realizacji dla wewnętrznych i zewnętrznych inicjatyw organizacji.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Public Relations – Corporate Communications
- Online Canada
Specjalizacja w strategiach uczciwości publicznej i przeciwdziałania korupcji
- Tlaquepaque, Meksyk
Dyplom ukończenia studiów w zakresie public relations i zarządzania wydarzeniami
- Belleville, Kanada