University of Pisa Summer & Winter Schools

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Uniwersytet w Pizie jest instytucją publiczną o dwudziestu działach , z wysokimi ośrodkami badawczymi w sektorach rolnictwa, astrofizyki, informatyki, inżynierii, medycyny i weterynarii. Ponadto Uniwersytet ma bliskie relacje z Instytutami Pisan Krajowej Rady Badań , z wieloma instytucjami kulturalnymi o znaczeniu krajowym i międzynarodowym oraz z przemysłem, zwłaszcza z branży informatycznej , który przeszedł fazę szybkiej ekspansji w Pizie podczas lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych.

Uniwersytet w Pizie został oficjalnie założony w 1343 roku , chociaż wielu uczonych twierdzi, że jego początki sięgają XI wieku.

Najwcześniejsze dowody pisańskiego "Studium" pochodzą z 1338 roku, kiedy słynny prawnik Ranieri Arsendi przeniósł się do Pizy z Bolonii. Wraz z Bartolo Da Sassoferrato , wykładowcą prawa cywilnego, zapłacili gmina, aby uczyć lekcji publicznych.

Papieski byk " W supremae dignitatis ", przyznany przez papieża Klemensa VI w dniu 3 września 1343 r., Uznał "Studium" w Pizie za " Studium Generale "; instytucja dalszej edukacji założona lub potwierdzona przez powszechną władzę, papiestwo lub Imperium. Piza była jedną z pierwszych europejskich uczelni, które mogły pochwalić się tym papieskim zaświadczeniem, które gwarantowało powszechną, prawną wartość jego wykształcenia.

Pierwszymi nauczanymi przedmiotami były: teologia, prawo cywilne, prawo kanoniczne i medycyna. W 1355 Francesco Da Buti , znany komentator Boskiej Komedii Dantego zaczął nauczać w "Studium".

Piza i jej "Studium" przeżyły kryzys na przełomie XV i XVI wieku: podbój miasta przez Florencję zrujnował jej życie gospodarcze i społeczne. W rzeczywistości brak jest dokumentów potwierdzających regularne funkcjonowanie uniwersytetu od dziesięcioleci.

W 1473 r., Dzięki Lorenzo dei Medici , Pisan Studium wznowiło systematyczny rozwój, a budowa budynku na lekcje wychowania została przewidziana w 1486 r. Budynek - później znany jako Palazzo della Sapienza (Budynek Wiedzy) - znajdował się w XIV-wieczny Piazza del Grano. Obraz cheruba został umieszczony nad bramą "Dell'Abbondanza" (Brama Obfitości), prowadzącą do Piazza, która jest dziś symbolem uniwersytetu .

Po buntu przeciwko Florencji w roku 1494 i następnej wojnie, Studia Pisań przeżyły okres schyłkowy i zostały przeniesione do Pistoi, Prato i Florencji. Uroczyste ponowne otwarcie uniwersytetu, 1 listopada 1543 r., Pod rządami księcia Cosimo I dei Medici , zostało uznane za drugą inaugurację. Jakość uniwersytetu została wzmocniona przez statut z 1545 r., A Pisan Athenaeum stało się jednym z najważniejszych w Europie w zakresie nauczania i badań. Krzesło "Semplici" (botaniki) zostało zorganizowane przez Luca Ghiniego , założyciela pierwszego na świecie ogrodu botanicznego, któremu udało się Andrea Cesalpino , który był pionierem pierwszej naukowej metodyki klasyfikacji roślin i jest uważany za prekursora w odkrywaniu krążenia krwi. . Gabriele Fallopio i Marcello Malpighi wykładali w dziedzinie anatomii i medycyny.

Galileo Galilei, który urodził się i studiował w Pizie, został profesorem matematyki w Pisan Studium w 1589 roku.

Rola uniwersytetu jako instytucji państwowej stała się coraz bardziej uwydatniona w okresie Wielkiego Księstwa Medici. Polityka protekcjonistyczna zapewniała spójne zalążki uczonych i nauczycieli: ustawy wydane przez Cosimo I, Ferdinando I i Ferdinando II zobowiązały tych, którzy zamierzali uzyskać dyplom, do udziału w Studium w Pizie. W tym okresie odbywają się liczne wykłady w Pizie, szczególnie w dziedzinie prawa i medycyny .

Rozwój Uniwersytetu kontynuowany był pod hasłem Lorenas. Ukończyli budowę obserwatorium astronomicznego (projektu zainicjowanego przez Medicis), a także wzbogacili Bibliotekę Uniwersytecką o ważne publikacje, rozwijając Ogród Botaniczny i Muzeum Nauk Przyrodniczych i utworzyli nowe katedry, takie jak Fizyka Eksperymentalna i Chemia.

Aneksja Toskanii do Imperium Napoleońskiego spowodowała przekształcenie Studium w Akademię Imperialną: Ateneum stało się filią Uniwersytetu Paryskiego, a kursy i programy studiów były zorganizowane zgodnie z francuskim modelem edukacji publicznej. Utworzono pięć nowych wydziałów (teologia, prawo, medycyna, nauka i literatura), a także egzaminy, różne tytuły kwalifikacji i prace dyplomowe. W 1813 r. Utworzono "La Scuola Normale Superiore ", jako oddział "Ecole Normale de Paris".

Przywrócenie nie było w stanie anulować efektów doświadczenia napoleońskiego. Pierwszy kongres włoskich naukowców odbył się w Pizie w 1839 roku . 421 naukowców i ponad 300 ekspertów różnych dyscyplin omawiało zoologię, anatomię porównawczą, chemię, fizykę, matematykę, agronomię, technologię, botanika, fizjologię roślinności, geologię, mineralogię, geografię i medycynę.

W latach 1839-1840 dyrektor ds. Edukacji Gaetano Giorgini przeprowadził najważniejszą reformę na Uniwersytecie w Pizie, podnosząc liczbę wydziałów do sześciu (teologia, prawo, literatura, medycyna, matematyka i nauki przyrodnicze) i stworzył pierwsze na świecie przewodniczący rolnictwa i hodowli owiec.

W 1846 r. Ponownie otwarto Scuola Normale. Tymczasem idee liberalne i patriotyczne szerzyły się w Ateneum, a batalion uniwersytetu - złożony z wykładowców i studentów - wyróżniał się w bitwie pod Curtatone i Montanara w 1848 roku .

Podczas "Drugiej Restauracji", w 1851 roku, Leopoldo II zjednoczył uniwersytety w Pizie i Sienie w unikalnej Ateneum Etruskiej, częściowo z powodów ekonomicznych, ale przede wszystkim ze względu na kontrolę polityczną. Wydziały teologii i prawa odpoczywały w Sienie; podczas gdy te z literatury, medycyny, matematyki i nauk przyrodniczych pozostały w Pizie. Po powstaniu florenckim i ucieczce Wielkiego Księcia w 1859 roku , jednym z początkowych środków nałożonych przez Rząd Rewolucyjny była restytucja miasta Pisa w jego Studium ze wszystkimi sześcioma jego wydziałami.

Wraz z narodzinami Królestwa Włoch , Uniwersytet w Pizie stał się jedną z najbardziej prestiżowych instytucji kulturalnych w państwie . Między drugą połową XIX i pierwszej połowy XX wieku w Pizie wykładali następujący prestiżowi wykładowcy: prawnicy Francesco Carrara i Francesco Buonamici , filologowie Domenico Comparetti i Giovanni D'Ancona , historycy Pasquale Villari , Gioacchino Volpe i Luigi Russo , filozof Giovanni Gentile , ekonomista Giuseppe Toniolo i matematycy Ulisse Dini i Antonio Pacinotti . Pierwszy Europejski Instytut Lingwistyki Historycznej powstał w Pizie w 1890 roku .

W latach faszyzmu Pisa Ateneum był aktywnym centrum debaty politycznej i organizacji antyfaszystowskiej .

Po drugiej wojnie światowej Uniwersytet w Pizie powrócił do awangardy w wielu dziedzinach wiedzy . Do wydziałów inżynierii i farmacji, założonych przed wojną, dodano Ekonomię, Języki obce i literaturę oraz politykę. W 1967 roku powstała "Scuola Superiore di Studi Universitario e Perfezionamento S. Anna", która wraz z "La Scuola Normale" stworzyła bardzo prestiżowe centrum nauki i nauczania.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Włoski
  • Język angielski

Widzieć Summer courses » Zobacz kursy » Widzieć Health Kursy »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Kursy

Winter School Enabling Technologies dla Industrial Internet of Things (ET-I2oT 2018) Wydanie czwarte

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni November 2019 Włochy Pisa

Czwarta edycja szkoły "Technologie wspomagające dla przemysłowego Internetu przedmiotów" organizowana jest w celu zaoferowania 48 godzin przednich lekcji z zakresu elektroniki, elektromagnetyzmu i tworzenia sieci dla Internetu przedmiotów (IoT), skierowanych do publiczności profesjonalistów / praktyków, magistra i doktoranci, początkujący naukowcy z doświadczeniem w ICT. [+]

O

Czwarta edycja szkoły "Technologie wspomagające dla przemysłowego Internetu przedmiotów" organizowana jest w celu zaoferowania 48 godzin przednich lekcji z zakresu elektroniki, elektromagnetyzmu i tworzenia sieci dla Internetu przedmiotów (IoT), skierowanych do publiczności profesjonalistów / praktyków, magistra i doktoranci, początkujący naukowcy z doświadczeniem w ICT.

Cel

Letnia szkoła dostarcza teoretycznych i praktycznych lekcji na temat najnowszych osiągnięć w zakresie technologii wspomagających dla przyszłych bezprzewodowych nadajników-odbiorników, systemów i sieci w takich scenariuszach, jak Internet Rzeczy, Przemysł 4.0 i Systemy Cyber-Fizyczne (CPS). Bezprzewodowe obwody i systemy oraz technologia internetowa stają się wszechobecne w wielu dziedzinach zastosowań, takich jak logistyka (np. Identyfikacja radiowa), przemysł samochodowy (np. Połączone samochody, zaawansowane systemy wspomagania kierowcy, komunikacja bezprzewodowa V2V i V2I, radar, lidar), automatyzacja w przemyśle lub scenariusze domotic (np. bezprzewodowe czujniki i sieci siłowników), inteligentna produkcja (np. przemysł 4.0), zdrowie... [-]


Letnie kursy

Diagnoza Letniej Szkoły w Dziedzictwie Naukowym: 2. Skoncentrować się na materiałach organicznych w archeologii

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni September 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła obejmuje program studiów interdyscyplinarnych w ciągu jednego tygodnia. Szkoła odbędzie się w Wydziale Chemii Uniwersytetu w Pizie i ma na celu kształcenie absolwentów (stopień magistra), w szczególności doktorantów z zainteresowaniami nauką o dziedzictwie. Szkoła letnia ma na celu dostarczenie uczniom z różnych środowisk edukacyjnych (absolwentom kierunków techniczno-naukowych i humanistycznych) konkretnych umiejętności do rozpoczynania i rozwijania projektów dla właściwej diagnozy i konserwatywnego zarządzania dziedzictwem kulturowym. [+]

O

Letnia Szkoła obejmuje program studiów interdyscyplinarnych w ciągu jednego tygodnia. Szkoła odbędzie się w Wydziale Chemii Uniwersytetu w Pizie i ma na celu kształcenie absolwentów (stopień magistra), w szczególności doktorantów z zainteresowaniami nauką o dziedzictwie. Szkoła letnia ma na celu dostarczenie uczniom z różnych środowisk edukacyjnych (absolwentom kierunków techniczno-naukowych i humanistycznych) konkretnych umiejętności do rozpoczynania i rozwijania projektów dla właściwej diagnozy i konserwatywnego zarządzania dziedzictwem kulturowym. Szkoła zapewnia lekcje do przekazywania wiedzy w celu scharakteryzowania materiałów, technik odpowiednich do ich opisu, do oceny ich stanu zmian. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na badania produktów i technologii, które mają być stosowane w konserwacji. Każdego roku Szkoła będzie poświęcona innemu tematowi w ramach Heritage Science. W 2019 r. Szkoła skupi się na badaniu materiałów organicznych w archeologii.... [-]


Letnia Szkoła Archeologii w Abruzji

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 tygodnie July 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła Archeologii w Abruzji jest programem akademickim prowadzonym przez Uniwersytet w Pizie we współpracy z nadzorem archeologicznego dziedzictwa Abruzji. Studenci będą intensywnie uczestniczyć w interdyscyplinarnym szkoleniu z wykładami, laboratoriami, dwoma różnymi działaniami wykopaliskowymi. Aby ukończyć program zaplanowaliśmy weekendową wizytę na stanowisku archeologicznym. Dzięki naszej szkole uczniowie będą rozwijać podstawowe ramy wiedzy i umiejętności dla ich przyszłej pracy zawodowej w archeologii. [+]

O

Letnia Szkoła Archeologii w Abruzji jest programem akademickim prowadzonym przez Uniwersytet w Pizie we współpracy z nadzorem archeologicznego dziedzictwa Abruzji. Studenci będą intensywnie uczestniczyć w interdyscyplinarnym szkoleniu z wykładami, laboratoriami, dwoma różnymi działaniami wykopaliskowymi. Aby ukończyć program zaplanowaliśmy weekendową wizytę na stanowisku archeologicznym. Dzięki naszej szkole uczniowie będą rozwijać podstawowe ramy wiedzy i umiejętności dla ich przyszłej pracy zawodowej w archeologii.

Cel

Dzięki naszej szkole uczniowie będą rozwijać podstawowe ramy wiedzy i umiejętności dla ich przyszłej pracy zawodowej w archeologii.... [-]


Letnia Szkoła Jakościowych Metod Badań: Koncentracja na zarządzaniu i zarządzaniu

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni May 2019 Włochy Pisa

Kurs obejmie pełny cykl jakościowego projektu badawczego; od projektu do gromadzenia danych, analizy, raportowania i rozpowszechniania. W szczególności uczestnicy zapoznają się z różnymi strategiami zbierania danych (wywiady, dokumenty, dane wizualne, obserwacje itp.), Różnymi metodami analizy danych (analiza treści, etnografia, krytyczna analiza dyskursu itp.) I nauczą się, jak interpretować , ocena i rozpowszechnianie wyników badania jakościowego. [+]

O

Kurs obejmie pełny cykl jakościowego projektu badawczego; od projektu do gromadzenia danych, analizy, raportowania i rozpowszechniania. W szczególności uczestnicy zapoznają się z różnymi strategiami zbierania danych (wywiady, dokumenty, dane wizualne, obserwacje itp.), Różnymi metodami analizy danych (analiza treści, etnografia, krytyczna analiza dyskursu itp.) I nauczą się, jak interpretować , ocena i rozpowszechnianie wyników badania jakościowego. Na koniec zostanie przedstawione narzędzie programistyczne (Nvivo) do jakościowej analizy badawczej, a uczestnicy zostaną zapoznani z jego wykorzystaniem.

Cel

Metody jakościowe stanowią wartościowe i znaczące podejście badawcze w naukach społecznych. Celem tego kursu jest wprowadzenie doktorantów studentów i studentów na różnorodność sposobów prowadzenia badań jakościowych.... [-]


Letnia szkoła języka i kultury włoskiej

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 tygodnie July 2019 Włochy Pisa

Intensywne kursy języka włoskiego Szkoły Letniej są planowane zgodnie z celami i założeniami Common European Framework i dlatego są podzielone na A1, A2, B1, B2, C1, C2. Uczniowie zostaną podzieleni na grupy za pomocą testu wstępnego. [+]

O

Intensywne kursy języka włoskiego Szkoły Letniej są planowane zgodnie z celami i założeniami Common European Framework i dlatego są podzielone na A1, A2, B1, B2, C1, C2. Uczniowie zostaną podzieleni na grupy za pomocą testu wstępnego. W porównaniu do zwykłych kursów oferowanych przez CLI w trakcie roku akademickiego, intensywne kursy wakacyjne charakteryzują się określonymi cechami:

zmniejszona liczba uczniów, aby sprzyjać zindywidualizowanemu nauczaniu i zaspokajać indywidualne potrzeby;zwiększone wykorzystanie zajęć rekreacyjnych w nauczaniu;szczególny nacisk kładzie się na aspekty komunikacyjne i pragmatyczne, aw konsekwencji na wzmocnienie wszystkich umiejętności, zwłaszcza ustnych, zarówno otwartych, jak i produktywnych;szczególną uwagę na wymiar kulturowy i lokalny, aby zachęcić uczniów do samodzielnego zdobywania doświadczenia w otaczającym kontekście;połączenie, wprowadzenie i / lub wzmocnienie działań, treści i tematów oferowanych w innych częściach programu (seminaria kulturalne) w celu zintegrowania różnych elementów planu edukacyjnego.Cel... [-]

Letnia Szkoła Maszyn Przepływowych i Inżynierii Systemów Energetycznych

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni March 2019 Włochy Pisa

Szkoła zimowa przeznaczona jest dla doktorantów studenci, którzy prowadzą działalność badawczą w zakresie maszyn hydraulicznych i inżynierii systemów energetycznych, w tym maszyn wirnikowych, silników spalinowych, systemów konwersji energii, elektrowni, systemów energii odnawialnej i innowacyjnych systemów energetycznych. [+]

O

Szkoła zimowa przeznaczona jest dla doktorantów studenci, którzy prowadzą działalność badawczą w zakresie maszyn hydraulicznych i inżynierii systemów energetycznych, w tym maszyn wirnikowych, silników spalinowych, systemów konwersji energii, elektrowni, systemów energii odnawialnej i innowacyjnych systemów energetycznych. Zimowa szkoła odbędzie się w marcu i będzie organizowana z seminariami ekspertów i sesji z dyskusją informacyjną i doświadczeniem wśród studentów i profesorów. szkoła odbędzie się przez pięć dni, a mówcy z kraju i zagranicy zostaną zaproszeni do przedstawienia swoich doświadczeń i działań badawczych. Prelegenci zostaną zaproszeni ze środowisk akademickich, przemysłowych i badawczych.... [-]


Letnia Szkoła Miasto i woda

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 tygodnie August 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła to warsztat projektowania krajobrazu, którego celem jest zbadanie złożonych relacji między środowiskiem zabudowanym a wodą, w najszerszym znaczeniu zasobu środowiska, a więc także nad morzem, rzekami, jeziorami i zasobami wodnymi. Studenci będą zaangażowani w opracowanie projektu dotyczącego toskańskiego studium przypadku, przy wsparciu nauczycieli i wykładowców Uniwersytetu w Pizie oraz wizytujących profesorów innych krajowych i międzynarodowych uniwersytetów. [+]

O

Letnia Szkoła to warsztat projektowania krajobrazu, którego celem jest zbadanie złożonych relacji między środowiskiem zabudowanym a wodą, w najszerszym znaczeniu zasobu środowiska, a więc także nad morzem, rzekami, jeziorami i zasobami wodnymi. Studenci będą zaangażowani w opracowanie projektu dotyczącego toskańskiego studium przypadku, przy wsparciu nauczycieli i wykładowców Uniwersytetu w Pizie oraz wizytujących profesorów innych krajowych i międzynarodowych uniwersytetów. Szkoła Letnia jest podzielona na dwie części. Pierwsza część jest przede wszystkim ukierunkowana na krytyczne czytanie i znajomość obszaru wybranego jako studium przypadku, w celu określenia jego wartości i krytyki. W pierwszej części przedstawione zostaną również podstawy metod badania fotogrametrii 3d i UAV do analizy studium przypadku zarówno w skali architektonicznej, jak i miejskiej. W drugiej części student będzie pracował nad opracowaniem projektu wzmocnienia obszaru wybranego jako studium przypadku. Przez cały okres lekcje będą odpowiednio zorganizowane, aby zapewnić teoretyczne i metodologiczne wsparcie dla rozwoju projektów. Wyniki zostaną publicznie omówione podczas otwartego finałowego wydarzenia.... [-]


Letnia szkoła od genów po komórki: podstawowy kurs biologii molekularnej, komórkowej i ultrastrukturalnej

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 13 dni July 2019 Włochy Pisa

Nasza letnia szkoła jest praktycznym, pełnym zanurzeniem kursem obejmującym biotechniki, które można zastosować do badania kilku przedmiotów biologicznych związanych z biologią komórki, ekspresją genów i analizą funkcji, genotoksycznością i obserwacjami ultrastrukturalnymi. [+]

O

Nasza letnia szkoła jest praktycznym, pełnym zanurzeniem kursem obejmującym biotechniki, które można zastosować do badania kilku przedmiotów biologicznych związanych z biologią komórki, ekspresją genów i analizą funkcji, genotoksycznością i obserwacjami ultrastrukturalnymi.

Kurs zostanie podzielony na:

część teoretyczna zorganizowana w ramach wykładów obejmujących nowoczesne technologie;część praktyczna, w której uczestnicy będą gościć w laboratoriach i będą bezpośrednio zaangażowani w projektowanie i realizację kilku protokołów eksperymentalnych dotyczących głównych tematów przedmiotu wykładów.Cel... [-]

Letnia Szkoła PRAEDIA. Architektura mieszkaniowa w Pompejach - archiwum środowiskowe, cyfrowe, interdyscyplinarne

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 tygodnie October 2019 Włochy Pisa

Celem szkoły letniej jest dostarczenie uczestnikom szerokiego przeglądu aktualnych strategii badania rzymskiego budownictwa mieszkaniowego, ogrodów i miejskich krajobrazów. Podstawowe pytania to: Jakie metody gromadzenia danych przyczyniają się do naukowej rekonstrukcji zabudowanych środowisk? Jakie technologie do wizualizacji danych umożliwiają odzyskanie zmysłowego wymiaru miejskich krajobrazów? W jaki sposób dane archeologiczne mogą być dostępne dla specjalistów innych dyscyplin zaangażowanych w badania, konserwację i zarządzanie dziedzictwem budowlanym? Jakie narzędzia są celowe w udostępnianiu danych z myślą o zrównoważonej ochronie? Pompeje stanowią idealny przykład, dzięki niezrównanej dostępności kontekstualnych danych archeologicznych, a także wielowiekowej historii eksploracji, badań i uzupełnień. [+]

O

Celem szkoły letniej jest dostarczenie uczestnikom szerokiego przeglądu aktualnych strategii badania rzymskiego budownictwa mieszkaniowego, ogrodów i miejskich krajobrazów. Podstawowe pytania to: Jakie metody gromadzenia danych przyczyniają się do naukowej rekonstrukcji zabudowanych środowisk? Jakie technologie do wizualizacji danych umożliwiają odzyskanie zmysłowego wymiaru miejskich krajobrazów? W jaki sposób dane archeologiczne mogą być dostępne dla specjalistów innych dyscyplin zaangażowanych w badania, konserwację i zarządzanie dziedzictwem budowlanym? Jakie narzędzia są celowe w udostępnianiu danych z myślą o zrównoważonej ochronie? Pompeje stanowią idealny przykład, dzięki niezrównanej dostępności kontekstualnych danych archeologicznych, a także wielowiekowej historii eksploracji, badań i uzupełnień. W szczególności Letnia Szkoła koncentruje się na jednym konkretnym studium przypadku: kompleks architektoniczny znany jako Praedia of Iulia Felix w Pompejach. Praca na miejscu obejmuje przegląd istniejących struktur, badania archiwalne i ewentualnie ograniczone wykopaliska w ogrodzie. Działania obejmują: (1) zajęcia dotyczące sztuki i architektury rzymskiej, bieżące metody badań archeologicznych, badania artefaktów i materiałów archeologicznych, historię dyscypliny, historię restauracji, gromadzenie, wizualizację i przesłuchanie danych archeologicznych w immersyjnych środowiskach wirtualnych ; (2) archeologiczne badania terenowe w Praedia of Iulia Felix; (3) wycieczki z przewodnikiem po sąsiednich stronach i muzeach, takich jak Herkulanum, Stabiae, Oplontis, Neapol (Narodowe Muzeum Archeologiczne), Paestum.... [-]


Letnia Szkoła Szkoła Polowa Pozzeveri w Archeologii i Bioarcheologii

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 tygodnie June 2019 Włochy Pisa

The Field School w średniowiecznej archeologii i bioarcheologii w Badia Pozzeveri (Lucca, Włochy) to program akademicki, którego celem jest szkolenie studentów w dziedzinie archeologii i bioarchologii oraz metod laboratoryjnych. Prace wykopaliskowe odbędą się w kościele "San Pietro a Pozzeveri" w gminie Altopascio. Badia Pozzeveri znajduje się około 10 mil na wschód od miasta Lucca, stolicy prowincji Toskanii o tej samej nazwie. Kościół San Pietro był kiedyś częścią klasztoru kamedułów, który został założony w 11 wieku na brzegu jeziora Bientina. [+]

O

The Field School w średniowiecznej archeologii i bioarcheologii w Badia Pozzeveri (Lucca, Włochy) to program akademicki, którego celem jest szkolenie studentów w dziedzinie archeologii i bioarchologii oraz metod laboratoryjnych. Prace wykopaliskowe odbędą się w kościele "San Pietro a Pozzeveri" w gminie Altopascio. Badia Pozzeveri znajduje się około 10 mil na wschód od miasta Lucca, stolicy prowincji Toskanii o tej samej nazwie. Kościół San Pietro był kiedyś częścią klasztoru kamedułów, który został założony w 11 wieku na brzegu jeziora Bientina. Średniowieczne jezioro, teraz całkowicie wyschnięte, rozciągało się między Lukką a rzeką Arno. Klasztor rozkwitał w XII-XIII w. Dzięki położeniu wzdłuż Via Francigena, ważnego szlaku handlowego i pielgrzymkowego, łączącego Francję i Europę Północną z Rzymem przez całe średniowiecze. Upadek klasztoru rozpoczął się w XIV wieku i ostatecznie doprowadził do jego rozwiązania w XV wieku. Kościół San Pietro pozostał jako centrum kultu wioski i nadal jest w użyciu.... [-]


Letnia Szkoła w audycie publicznym i odpowiedzialności. Eksploracja danych i analizy: jakie są konsekwencje dla audytu

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni July 2019 Włochy Pisa

Audytorzy muszą opracować i udoskonalić swoją zdolność do analizowania zmian, rozwiązywania związanych z nimi ryzyk i wyzwań oraz ciągłego dostosowywania swoich metod i metod kontroli. W tym celu instytucje audytowe muszą rozwijać wzajemnie korzystne relacje z naukowcami akademickimi. Innymi słowy, zawód audytora i badania muszą iść ręka w rękę. Aby osiągnąć ten cel, Uniwersytet w Pizie i Europejski Trybunał Obrachunkowy (ETO), niezależny audytor zewnętrzny UE, utworzyły i wspólnie zorganizowały letnią szkołę w zakresie audytu publicznego i rozliczalności [+]

O

Audytorzy muszą opracować i udoskonalić swoją zdolność do analizowania zmian, rozwiązywania związanych z nimi ryzyk i wyzwań oraz ciągłego dostosowywania swoich metod i metod kontroli. W tym celu instytucje audytowe muszą rozwijać wzajemnie korzystne relacje z naukowcami akademickimi. Innymi słowy, zawód audytora i badania muszą iść ręka w rękę. Aby osiągnąć ten cel, Uniwersytet w Pizie i Europejski Trybunał Obrachunkowy (ETO), niezależny audytor zewnętrzny UE, utworzyły i wspólnie zorganizowały letnią szkołę w zakresie audytu publicznego i rozliczalności

Cel

Szkoła jest nową okazją do nauki dla profesjonalnych audytorów (zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym), dla studentów i naukowców, a także dla innych urzędników i specjalistów, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i rozwojem w tej rozwijającej się dziedzinie. Zgodnie ze strategią ETO Szkoła otworzy zorganizowany dialog ze światem akademickim, zapewni dodatkowe możliwości wysokiej jakości szkoleń, ułatwi wymianę wiedzy między praktykami i naukowcami oraz - co równie ważne - zapewni platformę do nauki, dyskusji i wymiana informacji na temat kwestii związanych z kontrolą.... [-]


Letnia Szkoła w Badaniu Historycznych Krajów i Architektur: Metody i Narzędzia

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 tydzień July 2019 Włochy Pisa

Szkoła zamierza uczyć niektóre wybrane i profesjonalne narzędzia, które są przydatne w badaniu historycznych krajobrazów i przeszłych architektur w złożonych obszarach, takich jak góry, wykorzystując postępy cyfrowe i nowe technologie, ale także patrząc na główne potrzeby w ta dziedzina badań, sprzyjająca ściślejszej współpracy z instytucjami publicznymi i specjalistami w zakresie planowania przestrzennego i promocji dziedzictwa kulturowego. [+]

O

Szkoła zamierza uczyć niektóre wybrane i profesjonalne narzędzia, które są przydatne w badaniu historycznych krajobrazów i przeszłych architektur w złożonych obszarach, takich jak góry, wykorzystując postępy cyfrowe i nowe technologie, ale także patrząc na główne potrzeby w ta dziedzina badań, sprzyjająca ściślejszej współpracy z instytucjami publicznymi i specjalistami w zakresie planowania przestrzennego i promocji dziedzictwa kulturowego. Wykłady prowadzone rano przez dyrektorów i instruktorów na temat ich badań dostarczą studentom wglądu w teorię i praktykę na wybrane tematy. Praktyczne, praktyczne doświadczenie w terenie zostanie uzupełnione działaniem na komputerze przy użyciu nowego oprogramowania i / lub nowych narzędzi cyfrowych po południu.... [-]


Letnia Szkoła Wiedzy Ekspertycznej na temat: Technologii i udziału społecznego w erze post-prawdy

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni July 2019 Włochy Pisa

Nauka, technologia i powiązana wiedza specjalistyczna odgrywają coraz ważniejszą rolę w społeczeństwie. Niepewność opinii publicznej i kontrowersje związane z postępem i doświadczeniem w zakresie nauki i technologii w celu zaspokojenia potrzeb społecznych, oczekiwań i wymagań wzrosły jednak proporcjonalnie. Instytucje takie jak Unia Europejska uznały to za główne pytanie, prowadzące do tego, co czasami przedstawiano jako kryzys zaufania do nauki, a ostatnio do kryzysu racjonalnego w rozwiązywaniu problemów publicznych. Przez te lata opracowywano wiele teoretycznych ram i podejść. [+]

O

Nauka, technologia i powiązana wiedza specjalistyczna odgrywają coraz ważniejszą rolę w społeczeństwie. Niepewność opinii publicznej i kontrowersje związane z postępem i doświadczeniem w zakresie nauki i technologii w celu zaspokojenia potrzeb społecznych, oczekiwań i wymagań wzrosły jednak proporcjonalnie. Instytucje takie jak Unia Europejska uznały to za główne pytanie, prowadzące do tego, co czasami przedstawiano jako kryzys zaufania do nauki, a ostatnio do kryzysu racjonalnego w rozwiązywaniu problemów publicznych. Przez te lata opracowywano wiele teoretycznych ram i podejść. Chociaż mogą one znacznie różnić się od tego, w jaki sposób diagnozuje się przyczynę problemu i gdy pojawia się odpowiedź, istnieje powszechna zgoda co do tego, że wszelkie uproszczone spojrzenie na interfejs między nauką a społeczeństwem zostanie porzucone, i że należy wprowadzić bardziej całościowe podejścia. opracowany. W rezultacie nastąpił znaczny wzrost świadomości, ram koncepcyjnych, narzędzi i umiejętności w zakresie komunikowania nauki, oceny reakcji publicznych i angażowania ludzi w tworzenie polityki związanej z nauką i technologią. Jednak kwestie publiczne (re) pojawiają się nieustannie, ponieważ postępuje nauka, innowacje i polityka przemysłowa, kwestionując zdolność do owocnego zastosowania ekspertyzy naukowej i technicznej w społecznie niespokojnym kontekście. Szkoła letnia dostarczy zaktualizowaną analizę tego problemu, ze szczególnym uwzględnieniem ram, podejść, metodologii i doświadczeń. Działania zostaną przedstawione w porannych i popołudniowych sesjach. Poranne sesje będą poświęcone wykładom. Sesje popołudniowe rozwiną tematy poruszane rano poprzez pracę grupową. Frekwencja zostanie oceniona poprzez wykonane prace i egzamin końcowy.... [-]


Letnia Szkoła w klimatach odpornych na klimat. Wyzwania, szanse i najlepsze praktyki.

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 tydzień September 2019 Włochy Pisa

Ten kurs jest wynikiem partnerstwa UN-Habitat i Uniwersytetu w Pizie. Zajmuje się złożoną kwestią rządzących miastami odpornymi na zmianę klimatu, oceniając w sposób porównawczy najlepsze praktyki i rozwiązania. Kurs adresowany jest przede wszystkim do twórców polityki, urzędników państwowych i praktyków, prezentując teoretyczne i akademickie treści z praktycznym i praktycznym podejściem. Konkretne treści w ramach tematu ogólnego będą określane corocznie i uzgadniane przez organizatorów podczas każdej edycji, w oparciu o bieżące wydarzenia w tej dziedzinie. [+]

O

Ten kurs jest wynikiem partnerstwa UN-Habitat i Uniwersytetu w Pizie. Zajmuje się złożoną kwestią rządzących miastami odpornymi na zmianę klimatu, oceniając w sposób porównawczy najlepsze praktyki i rozwiązania. Kurs adresowany jest przede wszystkim do twórców polityki, urzędników państwowych i praktyków, prezentując teoretyczne i akademickie treści z praktycznym i praktycznym podejściem. Konkretne treści w ramach tematu ogólnego będą określane corocznie i uzgadniane przez organizatorów podczas każdej edycji, w oparciu o bieżące wydarzenia w tej dziedzinie.

Cel

Kurs ma na celu dostarczenie uczestnikom narzędzi analitycznych, aby lepiej zrozumieć i rozwiązać problemy związane z zarządzaniem, jakie zmiany klimatyczne wywołują w wymiarze miejskim i metropolitalnym. W szczególności koncentruje się na tym, jak najlepiej zarządzać miastami odpornymi na zmiany klimatyczne.... [-]


Letnia Szkoła w Osteoarcheologii i Paleopatologii

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 tygodnie June 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła w Osteoarcheologii i Paleopatologii jest programem akademickim mającym na celu zdobycie studentów w antropologicznym i paleopatologicznym laboratorium. Jest to doskonała okazja dla studentów do zdobycia praktycznych doświadczeń w badaniach bioarchologicznych poprzez wspólną pracę z czołowymi naukowcami w tej dziedzinie. [+]

O

Letnia Szkoła w Osteoarcheologii i Paleopatologii jest programem akademickim mającym na celu zdobycie studentów w antropologicznym i paleopatologicznym laboratorium. Jest to doskonała okazja dla studentów do zdobycia praktycznych doświadczeń w badaniach bioarchologicznych poprzez wspólną pracę z czołowymi naukowcami w tej dziedzinie. Zajęcia laboratoryjne i wykłady będą prowadzone w Laboratorium Paleopatologii (w Szkole Medycznej w Pizie). Szkoła letnia odbędzie się w ciągu 3 tygodni, aby zapewnić studentom podstawową wiedzę z zakresu anatomii szkieletu, antropologii fizycznej i paleopatologii niezbędnej do analizy osteologicznej. Badane materiały szkieletowe zawierają próbki z toskańskich wykopalisk pochodzących z czasów średniowiecza. Działania zostaną zakończone pod nadzorem doświadczonego personelu Wydziału Paleopatologii, z nadzorem profesora Gino Fornaciari.... [-]


Letnia Szkoła w projektowaniu leków wspomaganych komputerowo

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni September 2019 Włochy Pisa

Wkład metod obliczeniowych w odkrywanie narkotyków nie jest już kwestią sporną, a firmy farmaceutyczne i biotechnologiczne na świecie używają narzędzi do projektowania obliczeniowego. Projektowanie leków wspomaganych komputerowo obejmuje metody obliczeniowe i zasoby wykorzystywane w celu ułatwienia projektowania i odkrywania nowych rozwiązań terapeutycznych. Ta letnia szkoła obejmie wszystkie główne techniki obliczeniowe stosowane w odkrywaniu leków, dostarczając podstawowy poziom wiedzy na temat tej dziedziny badań. [+]

O

Wkład metod obliczeniowych w odkrywanie narkotyków nie jest już kwestią sporną, a firmy farmaceutyczne i biotechnologiczne na świecie używają narzędzi do projektowania obliczeniowego. Projektowanie leków wspomaganych komputerowo obejmuje metody obliczeniowe i zasoby wykorzystywane w celu ułatwienia projektowania i odkrywania nowych rozwiązań terapeutycznych. Ta letnia szkoła obejmie wszystkie główne techniki obliczeniowe stosowane w odkrywaniu leków, dostarczając podstawowy poziom wiedzy na temat tej dziedziny badań.

Cel

Ten kurs zostanie podzielony na lekcje teoretyczne i praktyczne oraz umożliwi uczestnikom samodzielne opracowanie własnych studiów obliczeniowych.... [-]


Letnia Szkoła w Przepisywaniu Fizyki Jądrowej Texbooks: jeszcze jeden krok do przodu

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 dni July 2019 Włochy Pisa

Działanie będzie składać się z dwunastu wykładów. Każdy wykład będzie obejmował temat zawarty w standardowym podręczniku fizyki jądrowej rozszerzony, aby pokazać, jak nasze zrozumienie głęboko się zmieniło z powodu doświadczeń zgromadzonych w ciągu ostatnich dziesięcioleci. W szczególności skoncentrujemy się na aspektach związanych z niedawnym postępem napędzanym badaniami z wiązkami promieniotwórczymi (RIB), modelem struktury ab initio i nowoczesnymi interakcjami nukleon-nukleon, badaniami materii jądrowej i zastosowaniami astrofizycznymi i praktycznymi. [+]

O

Działanie będzie składać się z dwunastu wykładów. Każdy wykład będzie obejmował temat zawarty w standardowym podręczniku fizyki jądrowej rozszerzony, aby pokazać, jak nasze zrozumienie głęboko się zmieniło z powodu doświadczeń zgromadzonych w ciągu ostatnich dziesięcioleci. W szczególności skoncentrujemy się na aspektach związanych z niedawnym postępem napędzanym badaniami z wiązkami promieniotwórczymi (RIB), modelem struktury ab initio i nowoczesnymi interakcjami nukleon-nukleon, badaniami materii jądrowej i zastosowaniami astrofizycznymi i praktycznymi.

W celu nadania działaniom charakteru w pełni międzynarodowego i dlatego, że naszym celem jest faworyzowanie uczestnictwa naprawdę młodych studentów, w pierwszej połowie zaproponujemy kilka wykładów wprowadzających w oddzielnych sesjach w różnych językach.... [-]


Letnia szkoła w Reading Middle Hieratic w Egipcie

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni July 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła "Czytanie egipskich hieroglifów" jest programem akademickim oferowanym przez Uniwersytet w Pizie, mającym na celu szkolenie uczestników w zakresie czytania i interpretowania tekstów literackich i dokumentalnych starożytnego Egiptu (Środkowy Egipt, 2000-1500 pne) w ich oryginalnym scenariuszu ( hieratyczna i hieroglify). [+]

O

Letnia Szkoła "Czytanie egipskich hieroglifów" jest programem akademickim oferowanym przez Uniwersytet w Pizie, mającym na celu szkolenie uczestników w zakresie czytania i interpretowania tekstów literackich i dokumentalnych starożytnego Egiptu (Środkowy Egipt, 2000-1500 pne) w ich oryginalnym scenariuszu ( hieratyczna i hieroglify).

Cel

Celem szkoły jest zapewnienie silnej umiejętności czytania i interpretowania starożytnych egipskich dokumentów w hierachach i hieroglifach, poza podstawową wiedzą. Cel ten zostanie osiągnięty na trzech różnych poziomach: 1) Dekodowanie skryptu hieratycznego (podstawowego); 2) Intensywna praktyka czytania (źródła hieratyczne) nadzorowanego przez nauczycieli; 3) Koncentrowanie się na zagadnieniach gramatycznych związanych z tekstami z Państwa Środka. Badając różne typy dokumentów, uczestnicy zyskają pewność siebie w podejściu do autonomicznie starożytnych egipskich pism w Środkowym Egipcie, zwłaszcza tych napisanych hieratycznie.... [-]


Letnia Szkoła w Technologiach Wspomagających Przemysłowy Internet Rzeczy

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni July 2019 Włochy Pisa

Wydanie 2019 Summer School Enabling Technologies dla Industrial Internet of Things (ET-I2oT 2019) zostało zorganizowane w celu zaoferowania 6 punktów ECTS (48 godzin lekcji z wyprzedzeniem) z zakresu elektroniki, elektromagnetyzmu i ICT dla Internetu rzeczy (IoT), ukierunkowane na odbiorców studiów licencjackich (w zeszłym roku), magisterskich i doktoranckich, początkujących naukowców i praktyków ze środowiska akademickiego lub przemysłu. [+]

O

Wydanie 2019 Summer School Enabling Technologies dla Industrial Internet of Things (ET-I2oT 2019) zostało zorganizowane w celu zaoferowania 6 punktów ECTS (48 godzin lekcji z wyprzedzeniem) z zakresu elektroniki, elektromagnetyzmu i ICT dla Internetu rzeczy (IoT), ukierunkowane na odbiorców studiów licencjackich (w zeszłym roku), magisterskich i doktoranckich, początkujących naukowców i praktyków ze środowiska akademickiego lub przemysłu.

Lekcje będą odbywać się w języku angielskim w sali konferencyjnej Wydziału Inżynierii Informatycznej (DII), via G. Caruso 16, Pisa, Włochy.

Cel

Lekcje odbywać się będą w Aula Magna School of Engineering na Uniwersytecie w Pizie, wykorzystując wszystkie dostępne udogodnienia w zakresie sal konferencyjnych i laboratoriów. Oficjalnym językiem będzie angielski.... [-]


Letni egiptolodzy jako muzealni kuratorzy: wciągające szkolenie

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 tygodnie September 2019 Włochy Pisa

Letnia Szkoła "Egipcjanie jako kuratorzy muzeów: wciągające szkolenie" to program akademicki oferowany przez Uniwersytet w Pizie we współpracy z Museo Egizio w Turynie. Głównym celem Szkoły jest zapewnienie teoretycznego i praktycznego podejścia do przedmiotów starożytnego Egiptu w ramach kolekcji. Każdy obiekt to nagromadzenie różnych historii, zarówno starożytnych, jak i współczesnych, począwszy od ich produkcji, użytkowania, odkładania, odkrywania, aż po nabycie, konserwację i ekspozycję. Szkoła będzie oferować wyjątkową okazję do zmierzenia się z egipskimi obiektami z różnych perspektyw, od teoretycznego do bardziej pragmatycznego, poprzez wystawianie uczestników na różnorodne muzealne praktyki dzięki wciągającym doświadczeniom w środowisku muzealnym. [+]

O

Letnia Szkoła "Egipcjanie jako kuratorzy muzeów: wciągające szkolenie" to program akademicki oferowany przez Uniwersytet w Pizie we współpracy z Museo Egizio w Turynie. Głównym celem Szkoły jest zapewnienie teoretycznego i praktycznego podejścia do przedmiotów starożytnego Egiptu w ramach kolekcji. Każdy obiekt to nagromadzenie różnych historii, zarówno starożytnych, jak i współczesnych, począwszy od ich produkcji, użytkowania, odkładania, odkrywania, aż po nabycie, konserwację i ekspozycję. Szkoła będzie oferować wyjątkową okazję do zmierzenia się z egipskimi obiektami z różnych perspektyw, od teoretycznego do bardziej pragmatycznego, poprzez wystawianie uczestników na różnorodne muzealne praktyki dzięki wciągającym doświadczeniom w środowisku muzealnym.... [-]


Letnie szkolne narzędzia cyfrowe dla humanistów i innowacji

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 tygodnie June 2019 Włochy Pisa

Dwa tygodnie zajęć edukacyjnych i warsztatowych, a także nawiązywanie kontaktów, socjalizacja, tworzenie meczów i relaks. Na początku pierwszego tygodnia zostaną przedstawione wyzwania stawiane przez firmy zaangażowane w program i na które uczestnicy kursu zostaną wezwani do pracy w grupach 4-5 osobowych. Pod koniec pierwszego tygodnia zostanie przedstawiony pierwszy projekt projektu realizowany przez grupy. Pod koniec drugiego tygodnia zostanie przedstawiona ostateczna wersja projektów. Cyfrowe humanistyki Teoretyczno-praktyczne lekcje na temat najbardziej zaawansowanych narzędzi, technologii i metod w cyfrowym świecie humanistycznym. [+]

O

Dwa tygodnie zajęć edukacyjnych i warsztatowych, a także nawiązywanie kontaktów, socjalizacja, kojarzenie i relaks. Na początku pierwszego tygodnia zostaną przedstawione wyzwania stawiane przez firmy zaangażowane w program i na które uczestnicy kursu zostaną wezwani do pracy w grupach 4-5 osobowych. Pod koniec pierwszego tygodnia zostanie przedstawiony pierwszy projekt projektu realizowany przez grupy. Pod koniec drugiego tygodnia zostanie przedstawiona ostateczna wersja projektów. Cyfrowe humanistyki Teoretyczno-praktyczne lekcje na temat najbardziej zaawansowanych narzędzi, technologii i metod w cyfrowym świecie humanistycznym.

CEL... [-]

Letni Kurs Rozwoju i Waloryzacji Terytorium jako Sport

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 tygodnie September 2019 Włochy Pisa

Celem tego Mniejszości jest dostarczenie wiedzy i narzędzi do uruchomienia i prowadzenia firmy turystycznej nastawionej na sport. [+]

Cel

Celem tego Mniejszości jest dostarczenie wiedzy i narzędzi do uruchomienia i prowadzenia firmy turystycznej nastawionej na sport.

Kto może złożyć wniosek

Studenci uniwersyteccy zainteresowani obszarem turystyki i zarządzaniem

Język

język angielski

Intensywność programu

Pełny etat

Wymóg wstępu

będąc studentem uniwersytetu

ECTS

15

Opłaty

2640 Euro

(opłaty 1000, zakwaterowanie 1640)

Koordynator

Prof. Enrica Lemmi

e-mail:

enrica.lemmi@unipi.it

Kropka

23 września-3 listopada 2019 r

Ostateczny termin

31 lipca 2019 r

[-]

Międzynarodowa letnia szkoła z ugruntowanej teorii i metod jakościowych

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 5 dni June 2019 Włochy Pisa

Dzięki sukcesowi pierwszych dwóch edycji w Pizie (2016 i 2017), z udziałem około 120 studentów z całego świata, a także z edycji 2018 na Litwie, z udziałem założycieli Szkoły jako nauczyciele, Wydział Nauk Politycznych Uniwersytetu w Pizie realizuje IV Międzynarodową Letnią Szkołę z Podstawowej Teorii i Metod Jakościowych. [+]

O

Dzięki sukcesowi pierwszych dwóch edycji w Pizie (2016 i 2017), z udziałem około 120 studentów z całego świata, a także z edycji 2018 na Litwie, z udziałem założycieli Szkoły jako nauczyciele, Wydział Nauk Politycznych Uniwersytetu w Pizie realizuje IV Międzynarodową Letnią Szkołę z Podstawowej Teorii i Metod Jakościowych. Letnia Szkoła to intensywny 5-dniowy kurs (z porannymi i popołudniowymi sesjami), podczas którego ćwiczenia i grupy robocze przeplatają się z wykładami. Jakościowi badacze często doświadczają wspólnych problemów, takich jak zagubienie się po zebraniu i kodowaniu danych, przegapienie możliwości rozwijania swoich pomysłów i generowanie rozłącznych i przyziemnych raportów. Metody teorii uziemienia pomagają przyspieszyć analizę danych i napisanie raportu. Ta letnia szkoła koncentruje się na doskonaleniu umiejętności posługiwania się ugruntowanymi strategiami teoretycznymi, aby pomóc Ci zwiększyć przenikliwość, jasność i kreatywność Twojej pracy. Szkoła ta pomoże ci zachować elastyczność Teorii Ugruntowanej przy jednoczesnym pogłębianiu pojęciowości i zakresu analizy. Podkreślimy, jak (1) rozwijać i rozpoznawać potężne kody, (2) angażować się w analizę porównawczą, (3) wzmacniać wyłaniające się kategorie pojęciowe i (4) integrować te kategorie w spójny i przekonujący raport, (5) spełniać jakość w analizie jakościowej (6) zakomunikować swoje odkrycia i (7) zająć się CAQDAS, aby ulepszyć analizy. Zajmiemy się także dopasowaniem między teorią uziemienia a interakcją symboliczną oraz tym, jak metoda i perspektywa wzajemnie się uzupełniają. Szkoła letnia najlepiej służy uczestnikom, którzy są w trakcie jakościowego projektu badawczego lub angażowali się w kodowanie jakościowe dla wcześniejszego badania, niezależnie od tego, czy było to studium z ugruntowanej teorii. Jakościowy reportaż opiera się na sztuce i nauce -... [-]


Summer School Food and Innovation in Rural Transition: przypadek z Toskanii

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin June 2019 Włochy Pisa

Kurs wskaże najnowsze badania i kliniczne zastosowania dotyczące roli ćwiczeń mięśniowych zarówno u zdrowych osób, jak iu pacjentów dotkniętych różnymi rodzajami pierwotnych lub wtórnych zaburzeń nerwowo-mięśniowych. [+]

O

"Europejskie obszary wiejskie są zaludnione niewielkimi gospodarstwami, które przyczyniają się do produkcji żywności, która jest później konsumowana lub nabywana przez konsumentów zarówno na obszarach wiejskich, jak i podmiejskich, z tego samego względu, że działają na obszarach wiejskich. małe gospodarstwa stanowią część dynamiki obszarów wiejskich (np. ekonomicznych, społecznych, środowiskowych), które wpływają na transformację obszarów wiejskich, innymi słowy, w Europie przejście na rolnictwo przechodzi do kwestii związanych z rolnictwem, produkcją i konsumpcją żywności, a wiele obszarów wiejskich i działających tam przedsiębiorstw przyczynia się do Zapewnienie zaopatrzenia w żywność i jej pozyskiwanie Szkoła letnia bada, czy i jak małe gospodarstwa wpływają na zrównoważone transformacje obszarów wiejskich, przyczyniając się do zapewnienia wyżywienia i nabycia żywności, w szczególności program prowadzi studentów w ramach czterech tematów. Te tematy należą do czterech wyżej wymienionych czynniki wpływające na trwałość przemian na obszarach wiejskich i skupienie się na drobnym rolnictwie, które można zsyntetyzować w następujący sposób: 1. Mały gospodarstwa rolne, zrównoważoną turystykę i waloryzację terytorialną. Ten temat bada, w jaki sposób małe gospodarstwa przyczyniają się do tworzenia możliwości dla zrównoważonego, empirycznego i wielosezonowego sektora turystyki wysokiej jakości. Temat ten obejmuje analizę systemów zaopatrzenia w turystykę wiejską, ze szczególnym uwzględnieniem lokalnej produkcji i łańcuchów dostaw produktów rolno-spożywczych oraz innych tradycyjnych lokalnych produktów; wielofunkcyjność i dywersyfikacja rolnictwa, agroturystyki, rolnictwa społecznego, analiza krótkich łańcuchów dostaw2. Małe gospodarstwa rolne i agenda polityczna. Temat ten skupia się na tym, czy i które akty polityczne wspierają bezpośrednio (np. Dotacje) lub pośrednio (np. Poprzez uwzględnienie drobnego rolnictwa jako części szerszych strategii politycznych) małych gospodarstw.3. Małe... [-]


Summer Student w Fermilab i innych amerykańskich laboratoriach

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 miesiąc July 2019 Włochy Pisa

Studenci fizyki będą szkoleni w grupach badawczych pracujących nad nowymi inicjatywami Fermilab, eksperymentami mu2e, mion (g-2), Nova, jak również w przyszłych eksperymentach z fizyką neutrin, lub w grupie Fermilab, która współpracuje z eksperymentem cms w CERN lub w grupie teorii. dla niektórych studentów staż może odbywać się w innych laboratoriach lub na uniwersytetach. [+]

O

Studenci fizyki będą szkoleni w grupach badawczych pracujących nad nowymi inicjatywami Fermilab, eksperymentami mu2e, mion (g-2), Nova, jak również w przyszłych eksperymentach z fizyką neutrin, lub w grupie Fermilab, która współpracuje z eksperymentem cms w CERN lub w grupie teorii. dla niektórych studentów staż może odbywać się w innych laboratoriach lub na uniwersytetach. studenci inżynierii będą przeszkoleni w dziale akceleratorów Fermilab, działach technicznych lub działach obliczeniowych lub w grupach zajmujących się badaniami stosowanymi w innych laboratoriach lub uniwersytetach. każdy stażysta będzie nadzorowany przez jednego mentora, pracownika amerykańskiego laboratorium. mentor jest odpowiedzialny za cały program treningowy stażysty przez 9 tygodni utrzymywania się na ziemi. każdy stażysta przedstawi pisemny raport, który będzie przedmiotem oceny przez uniwersytet komitetu pisa.... [-]


Szkoła letnia Vada Volaterrana Szkoła archeologiczna

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 tygodnie July 2019 Włochy Pisa

Wykłady stratygraficzne rzymskich budynków zlokalizowanych w dzielnicy portowej Vada Volaterrana; Klasyfikacja budynków i znalezisk, Nieniszczące techniki diagnostyczne stosowane w badaniach archeologicznych (w szczególności badania georadaru prowadzone przez dr A. Riboliniego Dipartimento Scienze della Terra, UNIPI), cyfrowe zarządzanie dokumentacją [+]

O

Wykłady stratygraficzne rzymskich budynków zlokalizowanych w dzielnicy portowej Vada Volaterrana; Klasyfikacja budynków i znalezisk, Nieniszczące techniki diagnostyczne stosowane w badaniach archeologicznych (w szczególności badania georadaru prowadzone przez dr A. Riboliniego Dipartimento Scienze della Terra, UNIPI), cyfrowe zarządzanie dokumentacją

Cel

Metodyka nauczania badań archeologicznych w rzymskich miastach i krajobrazach

Kto może złożyć wniosek

Studenci z europejskich i pozaeuropejskich uniwersytetów

Język

język angielski

Intensywność programu

Pełny etat

Warunki przyjęć

Znajomość starożytnej historii i kultur

ECTS

6

Koordynator... [-]

Teoria zimowej szkoły i praktyka w transmisyjnej i skaningowej mikroskopii elektronowej

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 8 dni January 2019 Włochy Pisa

Nasza zimowa szkoła to praktyczny kurs z pełnym zanurzeniem obejmujący techniki ultrastrukturalne, które można zastosować do badania kilku obiektów biologicznych (komórek, tkanek, organizmów). [+]

O

Nasza zimowa szkoła to praktyczny kurs z pełnym zanurzeniem obejmujący techniki ultrastrukturalne, które można zastosować do badania kilku obiektów biologicznych (komórek, tkanek, organizmów). Kurs podzielony będzie na dwie części: a) część teoretyczną zorganizowaną na wykładach obejmujących podstawowe i zaawansowane techniki transmisji i skaningowej mikroskopii elektronowej; b) część praktyczna, w której uczestnicy będą gościć w laboratoriach i będą bezpośrednio zaangażowani w projektowanie i realizację protokołów eksperymentalnych dotyczących głównych tematów przedmiotu wykładów.

Cel

Celem naszej szkoły zimowej jest zapoznanie studentów z informacjami i praktyką w zakresie współczesnego podejścia do biologii komórki, cytochemii, biologii molekularnej i ultrastruktury.... [-]


Kontakt

The University of Pisa

Adres Lungarno Antonio Pacinotti, 43
56126 Pisa, Tuscany, Włochy
Strona internetowa https://www.unipi.it/index.php/english