Przeczytaj oficjalny opis

Przez trzydzieści lat , Akademia Komunikacji wyszkoliła profesjonalistów w zakresie marketingu , komunikacji i reklamy z podyplomowymi i podyplomowymi magisterami .

Miejsce pracy, w którym każdego dnia studenci są przyłączani przez specjalistów ds . Komunikacji .

Miejsce szkolenia i doświadczenia, które do dziś przygotowało i umieściło w świecie pracy ponad 4000 studentów w czołówce zawodów .

Laboratorium projektów przeznaczonych dla firm.

Szkoła, która konkretnie przygotowuje wszystkie twórcze i strategiczne zawody komunikacyjne.

historia

Accademia di Comunicazione urodziła się w Mediolanie w dniu 7 listopada 1988 r. W celu stworzenia projektu szkoleniowego, badawczo-innowacyjnego w dziedzinie komunikacji perswazyjnej i wizualnej (marketing, reklama, public relations, projektowanie graficzne i wszystkie technologie związane z tymi obszarami zawodowe).

W dniu 9 maja 2008 r. Akademia staje się Fundacją.

Fundacja Accademia di Comunicazione mocy ustawy rozpowszechnia kulturę komunikacji opartej na wartościach etycznych, promuje i wdraża szkolenia w sektorze artystycznym i komunikacyjnym, zwiększa i wspiera operatorów i badaczy w tej dziedzinie.

Fondazione Accademia di Comunicazione przyjęła etyczny kodeks postępowania zgodnie z art. 6 dekretu z mocą ustawy 231/01, który określa zbiór wartości uznanych, zaakceptowanych i podzielonych przy prowadzeniu działalności.

Projekt szkoleniowy opiera się na koncepcji "bottega", która jest "bottega" miejscem, w którym rozwinął się większość obecnego profesjonalnego świata - od historycznych ojców / matek aż do ostatniego pokolenia.

Zawody komunikacji (strategiczne, kreatywne) narodziły się w rzeczywistości na polu, zmieniając się w czasie w odpowiedzi na zmiany na rynku, firmy i organizacje, wartości społeczne i potrzeby konsumentów.

Metodologia warsztatu zapewnia dobrą podstawową kulturę zawodową, formę mentalną ukierunkowaną konkretnie na komunikację i zdolność do wykonywania prawdziwych umiejętności zawodowych.

Prace, które studenci Accademia realizują podczas kursów, obejmują projekty komunikacyjne, strategie marketingowe, kampanie reklamowe, projekty graficzne, strony internetowe dla instytucji publicznych, stowarzyszeń i organizacji non-profit oraz firm, tworzone przy pomocy wskazówek i nadzoru profesorów w Akademii.

Pod koniec kursów Accademia organizuje dla każdego studenta staż w firmie lub w agencji , podczas którego praktyczne doświadczenia rozpoczęte w trakcie kursu kończą się: studenci mogą teraz rozpocząć swoją zawodową karierę.

Odsetek osób wkraczających do świata pracy wynosił 100% .

Intensywna wymiana i ciągła współpraca łącząca Akademię z rynkiem komunikacyjnym pozwala uczniom znaleźć odpowiednie miejsce w świecie pracy.

Ponadto byli studenci Akademii stworzyli Stowarzyszenie, które jest stałym punktem odniesienia dla nowych członków. Współpracownicy każdego roku oferują staże i możliwości pracy nowym absolwentom.

Fondazione Accademia di Comunicazione jest akredytowaną instytucją kształcenia ustawicznego na podstawie ustawy regionalnej z dnia 6 sierpnia 2007 r. N. 19.

Kursy wydają zaświadczenie o kompetencjach potwierdzające kwalifikacje zawodowe zgodnie z dyrektywami i rozporządzeniami UE.

Programy prowadzone przez:
  • Włoski

Ta szkoła oferuje również:


Accademia di Comunicazione

Dwuletni kurs podyplomowy w zakresie marketingu i komunikacji biznesowej przedstawia dziś zupełnie nowy system skutecznego reagowania na zapotrzebowanie rynku komunikacji ... [+]

Dwuletni kurs podyplomowy w zakresie marketingu i komunikacji biznesowej przedstawia dziś zupełnie nowy system skutecznego reagowania na zapotrzebowanie rynku komunikacji, w którym sektor cyfrowy jest najbardziej dynamiczny i wymaga profesjonalnych zasobów z solidną podstawową wiedzą i doświadczeniem. konkretne umiejętności techniczne.

Potrzeba, aby firmy miały specjalistów, którzy wiedzą, jak stawić czoła wyzwaniom digitalizacji i globalizacji, wymaga oferty edukacyjnej, która maksymalnie przyspieszy wejście w świat pracy młodych ludzi z solidnymi umiejętnościami technicznymi, strategiczną wizją i umiejętnością wykorzystać wkład wielu kanałów cyfrowych, dzięki którym konsumenci wchodzą w interakcje, coraz bardziej połączeni, w celu stworzenia kontekstów, które pozwalają zbliżyć się do konsumenta i zarządzać reputacją, konsensusem i sukcesem firmy / organizacji, dla której pracują.... [-]

Włochy Milan
Październik 2019
Włoski
W pełnym wymiarze godzin
2 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Accademia di Comunicazione

Kiedy pracujemy ze słowami, mamy możliwość poznawania świata za pomocą instrumentu na granicy między rzeczywistością a wyobrażeniem. Kiedy śnimy, ile wymiarów wnikamy? ... [+]

Kiedy pracujemy ze słowami, mamy możliwość poznawania świata za pomocą instrumentu na granicy między rzeczywistością a wyobrażeniem. Kiedy śnimy, ile wymiarów wnikamy? Przywołujemy wspomnienia, widzimy obrazy. Skąd pochodzą? Praca w świecie reklamy oznacza, że ​​ludzie mogą marzyć, sprawić, że ludzie chcą latać do innych miejsc, innych światów, innych wymiarów. Czy Ariosto nie wyobrażał sobie pójścia na Księżyc, czy ludzie chcieliby tam pojechać? To poeta pierwszy wyobraża sobie sen, w którym świat może się zakochać. Wszyscy zawsze podziwiali księżyc, ale Ariosto pierwszy mówi o pójściu na Księżyc i wprowadza pomysł, by się tam dostać. Gdyby nie opowiedział o rycerzu, który czyni tę fantastyczną podróż, być może nikt nie chciałby podjąć tej misji i być może nigdy byśmy nie przybyli na Księżyc. Tutaj poeta tworzy obiekt pożądania, cud naszego człowieczeństwa. To, co najwyraźniej jest nierealne, niemożliwe, nieuzasadnione, nagle staje się rzeczywistością. W kategoriach ściśle biologicznych, kto z nas został stworzony do latania? Od Ikara nikt nie urodził się w stanie latać. Ale czy ludzkość lata, czy nie? Ludzkość leci i jak leci! I także idzie na księżyc! Postępy w nauce często pochodzą z marzenia i próbują go osiągnąć. Pisanie do reklamy, czyli bycie copywriterem, to zawód nieznany większości ludzi. Już od liceum, jeśli lubisz pisać z tym twórczym pchnięciem, które sprawia, że ​​używamy słów i metafor w inny sposób niż zwykle, jesteś doprowadzany do działania w kierunku Wydziału Liter, nie wiedząc, że istnieją inne możliwości, te, które nie wchodzą w ustalonych paradygmatach znanych zawodów, w świecie, w którym słowo ma znaczenie inne,... [-]

Włochy Milan
Październik 2019
Włoski
W pełnym wymiarze godzin
2 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Accademia di Comunicazione

Trzyletni kurs Accademia di Comunicazione , jednej z pierwszych w dziedzinie komunikacji perswazyjnej we Włoszech, został założony w 1988 r. Wraz z samą Akademią w celu s ... [+]

Trzyletni kurs Accademia di Comunicazione , jednej z pierwszych w dziedzinie komunikacji perswazyjnej we Włoszech, został założony w 1988 r. Wraz z samą Akademią w celu szkolenia ekspertów w zakresie obrazów reklamowych. W rzeczywistości zadaniem Art Director jest komunikowanie się poprzez wybór idealnego obrazu i różnych technik realizacji, które są mu dostępne. W tym celu kurs szkoleniowy ma na celu przekazanie wszystkich narzędzi niezbędnych do zapewnienia solidnej kultury obrazów, zarówno statycznych, jak i dynamicznych, oraz umiejętności manipulowania ich sugestywną i symboliczną wartością. Ponadto, studenci muszą nabyć silną zdolność do syntezy i wizualnej inwencji, aby przetłumaczyć obietnicę reklamową w oryginalnej i spójnej formie z częścią napisaną przez autora tekstu, z którym pracuje.... [-]

Włochy Milan
Październik 2019
Włoski
W pełnym wymiarze godzin
3 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Accademia di Comunicazione

Trzyletni podyplomowy kurs projektowania graficznego Accademia di Comunicazione , jeden z pierwszych w sektorze komunikacji wizualnej we Włoszech, ma dziś długą tradycję ... [+]

Trzyletni Kurs Graficzny Accademia di Comunicazione , jeden z pierwszych w dziedzinie komunikacji wizualnej we Włoszech, ma dziś długą tradycję i jest okazją do prestiżowych krajowych i międzynarodowych nagród przyznawanych studentom za ich projekty. Ponadto kurs ma również zaletę, że wyszkolił kilka pokoleń grafików natychmiast docenionych za jakość ich przygotowania i ich doświadczenie. Wielu jest teraz właścicielami własnych profesjonalnych studiów, a niektórym udało się założyć własną firmę za granicą.

W rzeczywistości Kurs ma na celu, prawie wyłącznie, zdobycie wielu praktycznych doświadczeń, które pozwolą uczestnikom stworzyć między innymi ostateczne portfolio prezentacyjne. Możliwości oferowane przez rynek pracy, pracujące zarówno jako freelancerzy, jak i współpracownicy agencji lub badań, muszą zostać wykorzystane w najbardziej efektywny sposób. W tym sensie prezentacja dobrego portfela jest pierwszym krokiem w kierunku profesjonalnej ścieżki pełnej satysfakcji. W tym celu Kurs charakteryzuje się znaczącą obecnością praktycznych ćwiczeń popartych bardziej klasyczną metodologią nauczania, zgodnie z filozofią "bottega" jako narzędzia do szybkiego rozwoju zawodowego, skutecznego i bogatego w doświadczenia w tej dziedzinie.... [-]

Włochy Milan
Październik 2019
Włoski
W pełnym wymiarze godzin
3 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Address
Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Włochy