Accademia di Comunicazione

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Przez trzydzieści lat , Akademia Komunikacji wyszkoliła profesjonalistów w zakresie marketingu , komunikacji i reklamy z podyplomowymi i podyplomowymi magisterami .

Miejsce pracy, w którym każdego dnia studenci są przyłączani przez specjalistów ds . Komunikacji .

Miejsce szkolenia i doświadczenia, które do dziś przygotowało i umieściło w świecie pracy ponad 4000 studentów w czołówce zawodów .

Laboratorium projektów przeznaczonych dla firm.

Szkoła, która konkretnie przygotowuje wszystkie twórcze i strategiczne zawody komunikacyjne.

historia

Accademia di Comunicazione urodziła się w Mediolanie w dniu 7 listopada 1988 r. W celu stworzenia projektu szkoleniowego, badawczo-innowacyjnego w dziedzinie komunikacji perswazyjnej i wizualnej (marketing, reklama, public relations, projektowanie graficzne i wszystkie technologie związane z tymi obszarami zawodowe).

W dniu 9 maja 2008 r. Akademia staje się Fundacją.

Fundacja Accademia di Comunicazione mocy ustawy rozpowszechnia kulturę komunikacji opartej na wartościach etycznych, promuje i wdraża szkolenia w sektorze artystycznym i komunikacyjnym, zwiększa i wspiera operatorów i badaczy w tej dziedzinie.

Fondazione Accademia di Comunicazione przyjęła etyczny kodeks postępowania zgodnie z art. 6 dekretu z mocą ustawy 231/01, który określa zbiór wartości uznanych, zaakceptowanych i podzielonych przy prowadzeniu działalności.

Projekt szkoleniowy opiera się na koncepcji "bottega", która jest "bottega" miejscem, w którym rozwinął się większość obecnego profesjonalnego świata - od historycznych ojców / matek aż do ostatniego pokolenia.

Zawody komunikacji (strategiczne, kreatywne) narodziły się w rzeczywistości na polu, zmieniając się w czasie w odpowiedzi na zmiany na rynku, firmy i organizacje, wartości społeczne i potrzeby konsumentów.

Metodologia warsztatu zapewnia dobrą podstawową kulturę zawodową, formę mentalną ukierunkowaną konkretnie na komunikację i zdolność do wykonywania prawdziwych umiejętności zawodowych.

Prace, które studenci Accademia realizują podczas kursów, obejmują projekty komunikacyjne, strategie marketingowe, kampanie reklamowe, projekty graficzne, strony internetowe dla instytucji publicznych, stowarzyszeń i organizacji non-profit oraz firm, tworzone przy pomocy wskazówek i nadzoru profesorów w Akademii.

Pod koniec kursów Accademia organizuje dla każdego studenta staż w firmie lub w agencji , podczas którego praktyczne doświadczenia rozpoczęte w trakcie kursu kończą się: studenci mogą teraz rozpocząć swoją zawodową karierę.

Odsetek osób wkraczających do świata pracy wynosił 100% .

Intensywna wymiana i ciągła współpraca łącząca Akademię z rynkiem komunikacyjnym pozwala uczniom znaleźć odpowiednie miejsce w świecie pracy.

Ponadto byli studenci Akademii stworzyli Stowarzyszenie, które jest stałym punktem odniesienia dla nowych członków. Współpracownicy każdego roku oferują staże i możliwości pracy nowym absolwentom.

Fondazione Accademia di Comunicazione jest akredytowaną instytucją kształcenia ustawicznego na podstawie ustawy regionalnej z dnia 6 sierpnia 2007 r. N. 19.

Kursy wydają zaświadczenie o kompetencjach potwierdzające kwalifikacje zawodowe zgodnie z dyrektywami i rozporządzeniami UE.

Lokalizacje

Mediolan

Address
Via Savona,112/A
20144 Mediolan, Lombardia, Włochy