CSM Academy International

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Wiadomość od CEO

CSM Academy International została założona w kwietniu 2005 roku. Oferuje programy edukacyjne związane z zarządzaniem usługami, które są ulepszane dzięki naszym powiązaniom z kilkoma zagranicznymi uczelniami i organizacjami, które są znane z kursów specjalistycznych na arenie usług. W sierpniu 2017 r. Otrzymaliśmy także 4-letnią nagrodę EduTrust Singapore.

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że oferty programów akademickich są obfite iw związku z tym chcą być w stanie zaspokoić potrzeby branży usługowej, w której prawie nie ma dyplomów ani stopni naukowych. Przemysł usługowy stanowi obecnie ponad połowę PKB danego kraju w tym regionie, a zatem wiadomość staje się jasna, że ​​doskonała obsługa klienta jest teraz kluczem do przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie.

Obsługa to wszystko, co może odnieść sukces organizacji, niezależnie od rodzaju branży, opieki zdrowotnej, hotelarstwa, turystyki, IT, a nawet produkcji.

Dobra obsługa klienta to nie tylko obowiązek personelu pierwszej linii. Powinien przenikać w całej organizacji, w której kierownictwo wyższego szczebla musi w nią wierzyć i prowadzić rozmowę, aby stworzyć kulturę usług w firmie, w związku z czym nasze programy zarządzania usługami od certyfikatu do poziomu podstawowego byłyby dostosowane do potrzeb całej firmy we wszystkich sektorach. .

Dążymy do zapewnienia wysokiego poziomu usług poprzez promowanie środowiska sprzyjającego uczeniu się przez uczniów. Opracowaliśmy przejrzyste zasady dotyczące zadośćuczynienia, które zostały rozpowszechnione wśród naszych studentów i przekazane w naszym kanale komunikacyjnym w podręczniku dla ucznia, na stronie internetowej itp., Aby zapewnić, że oprócz ich potrzeb edukacyjnych zadba się również o ich dobro.

Nasi wykładowcy i opiekunowie są wybierani na podstawie ich wiedzy specjalistycznej, doświadczenia i poświęcenia. Mamy ponad 61 pełnoetatowych i / lub niepełnoetatowych pracowników akademickich, w tym 16 zagranicznych wykładowców / profesorów / profesorów nadzwyczajnych z naszych uniwersytetów partnerskich, którzy regularnie odbywają intensywne wykłady na studia licencjackie i magisterskie . Spośród 61 pracowników akademickich, panel 11 pielęgniarek zarejestrowanych w Singapurze odgrywa wiodącą rolę jako pedagodzy w niepełnym wymiarze godzin, aby szkolić naszych uczniów w certyfikacie III w zakresie opieki nad osobami starszymi, certyfikatu w zakresie usług terapeutycznych i kursów pielęgniarskich. Nie szczędzimy wysiłków, aby zapewnić naszym uczniom to, co najlepsze dla ich aspiracji do spełnienia marzeń i ambicji.

csm-about-ceo-signature.png

Chief Executive Officer (PEI Manager)

CSM Academy International

Nasza wizja

Aby być Premier Educator dla doskonałości usług

Nasza misja

Inspirować pasję do służby i wkładu w społeczeństwo poprzez doskonałość w kształceniu ustawicznym

Nasze wartości

Odpowiedzialność, uczciwość, pasja i doskonałość (RIPE)

Nasza kultura

Otwarte i sprzyjające nauce środowisko, z wzajemnym szacunkiem i profesjonalizmem w budowaniu wysokowydajnej organizacji

Lokalizacje

Singapur

CSM Academy International

Telefon
+65 629 629 62