Przeczytaj oficjalny opis

Seszele Turystyka Academy to jedyna turystyka uczelni na Seszelach.

Seszele Turystyka Akademia bierze na siebie odpowiedzialność za zapewnienie jakości i niezawodności swoich programów szkoleniowych bardzo poważnie. Jako Akademii mamy obowiązek zaplanować kursów instruktażowych ostrożnie, aby odpowiedzieć na potrzeby studentów. Nieustannie oceniać skuteczność każdego programu szkoleniowego w zakresie zmiany przynosi ow studentów i wprowadzić ulepszenia w tych programach, aby być lepiej dostosowane do zapotrzebowania pracodawców. Mamy również dążyć do zwiększenia objętości i zakres przepisów dostarczonych do pracodawcy, a tym samym zaspokojenie potrzeb rynku pracy.

Nowe plany są prowadzone z rychłym budowy nowej hi-tech, nowoczesny kompleks, który będzie lepiej reagować na potrzeby uczących się i popytu.

Krótka historia

Otwarcie międzynarodowego lotniska w 1972 roku pod warunkiem, że początkowy impuls do modernizacji standard usług i udogodnień w rosnącej liczbie hoteli i zakładów gastronomicznych, które zostały zbudowane w następstwie tego ważnego rozwoju.

W 1976 roku odbyło się wiele innowacji, a drzwi szkoły zostały otwarte dla publiczności, dzięki czemu uczniowie mogą zdobyć praktyczne doświadczenie. Następnie Seychellois szkolono uczyć kolejnych pokoleń studentów. Pierwsza grupa studentów po pierwszym programem podjął studia praktyczne w przemyśle, podczas gdy Ministerstwo Edukacji rachunek tych, którzy chcieli pracować w szkole, ucząc się pod francuskich instruktorów.

W styczniu 1978 roku, uczestnicy byli gotowi do podjęcia ostatecznej szkolenia w Ecole Hoteliere de Paris jako pełnoprawnych instruktorów. W grudniu 1979 roku, byli z powrotem i gotowe do rozpoczęcia nauki.

Pomimo stosunkowo ograniczone możliwości tych dni, wiele z tych studentów, którzy studiowali w szkole w latach 1976 i 1982 przeszli do kariery za granicą, lub mieć udane firm tutaj na Seszelach.

WIZJA I MISJA

STA Vision

Aby zostać uznana za wiodącą hotelarstwo i turystyka instytucji szkoleniowej w regionie, rzekomo ze swoich programów w ofercie i jakości swoich absolwentów.

Misja

Trenować, rozwijać i aktualizować zaangażowana Absolwenci i pracownicy turystycznych w celu zapewnienia wysoce kompetentnego turystyki pracowników w celu zwiększenia ogólnej konkurencyjności kraju w kierunku osiągnięcia zrównoważonego rozwoju turystyki.

cele

  • Poprawa jakości i standardów kształcenia oferowane pre-Service studentów i pracowników w trakcie eksploatacji z branży turystycznej;
  • Zapewnienie możliwości rozwoju i szkolenia zawodowego dla wszystkich pracowników w celu poprawy jakości i standardów w odniesieniu do swoich obecnych i przyszłych ról i obowiązków w Akademii;
  • Motywowanie i utrzymanie wszystkich pracowników poprzez wzajemnym zaufaniu i szacunku, dostępność możliwości i zachęty do rozwoju zawodowego, nauki i awansu zawodowego;
  • Modernizacji obiektów i infrastruktury w akademii w dostosowywaniu się do misji i wizji akademii, międzynarodowych norm i standardów oraz biorąc pod uwagę obecne i przyszłe potrzeby branży turystycznej Seszelach;
  • Współpracować z i zyskać poparcie wszystkich partnerów, w tym rząd Seszeli przez Ministerstwo Turystyki i Seszele Tourism Board (STB) i sektorem prywatnym w celu wspierania misji, wizji i celów strategicznych Akademii;
  • Upewnić się, że fundusze i inne środki udostępnione w ramach rocznego budżetu i innych źródeł są skutecznie i trwale udało poparcia misji, wizji i celów strategicznych Akademii;
  • Dywersyfikacji i rozwinąć zakresie pre-service i doskonalenia programów szkoleniowych oferowanych w akademii poprzez wspólne wysiłki i trwałą współpracę z partnerami lokalnymi i międzynarodowymi Akademii;
  • Przyciąganie i oferują zagranicznym studentom pre-service i doskonalenia możliwości szkolenia w Akademii;
  • Stworzenie silnego partnerstwa ze społecznością i angażują się z nimi za pośrednictwem działań i inicjatyw na rzecz ogólnego rozwoju turystyki na Seszelach i;
  • Opracowanie struktury organizacyjnej oraz kultury, która będzie upoważniona do kierowania jakości wzrostu w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości akademii.

Podstawowe wartości

doskonałość: Staramy się spełniać najwyższe standardy w branży turystycznej i hotelarskiej. Dążymy do poprawy w zakresie oferowanych programów, jakość naszych pracowników i absolwentów, a także standardy usług oferowanych naszym klientom.

Etyka: Dążymy do najwyższych standardów szacunku, uczciwości, odpowiedzialności i profesjonalizmu. Oczekujemy, że zachowanie naszych pracowników i studentów mają być oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku, a napędzana przez najwyższych standardów etycznych.

Praca w zespole : Cenimy pracę zespołową jako integralnego podejścia integrującego szereg talentów do świadomego podejmowania decyzji i wspólnych działań. Wierzymy w dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem oraz wspieranie naszych pracowników i studentów, aby osiągnąć swój pełny potencjał.

Usługa : Jesteśmy zobowiązani do oferowania najwyższych standardów obsługi naszych pracowników, studentów oraz klientów. W ten sposób staramy się sprzedać akademię jako instytucji szkoleniowej wyboru dla przyszłych studentów i sprzedawać Seszele jako cel wyboru dla potencjalnych klientów.

różnorodność: Obejmujemy różnorodności pracowników i studentów, a wartość ich konieczność w tworzeniu środowiska, które jest bezpieczne, pomocny i serdeczny. Mamy również dążyć do różnorodności w naszym programie i usług oferowanych naszym klientom.

Wzrost : Jesteśmy zobowiązani do wspierania rozwoju osobistego i zawodowego pracowników i studentów poprzez promowanie uczenia się przez całe życie i rozwój przywództwa we wszystkich naszych przedsięwzięciach.

Związki partnerskie : Współpracujemy z lokalnymi i międzynarodowymi partnerami w branży turystycznej i hotelarskiej, aby poprawić jakość szkolenia i usługi oferujemy studentom i klientów. Cenimy ich wkład w pomaganiu akademia realizacji wizji, misji i celów strategicznych.

Programy prowadzone przez:
Język angielski

Ta szkoła oferuje również:

Dyplom wyższego stopnia

Seychelles Tourism Academy

Advanced Diploma in Hospitality Management zapewnia niezbędną wiedzę, umiejętności zarządzania, umiejętności i wiedzę niezbędną do zarządzania hotelarskiej. Kurs wymusi u ... [+]

Advanced Diploma in Management Hospitality

Jest to oczywiście trzy lata, skierowane do tych, którzy chcą być menedżerowie restauracji, barów, hoteli, klubów, miejsc sprzedaży detalicznej żywności, schronisk i operacjach gastronomicznych umowy.

Test Advanced Diploma in Management Hospitality zapewnia niezbędną wiedzę, umiejętności zarządzania, umiejętności i wiedzę niezbędną do zarządzania hotelarskiej. Kurs wymusi uczenia się skupić na potrzebach klienta i będzie rozwijać wiedzę, umiejętności i doświadczenie, aby stać się skutecznych menedżerów. Z kursu, kandydat uzyska wiedzę i zrozumienie zarządzania różnych zakładów turystyka i hotelarstwo i zakresu metod i strategii dostosowanych do ich kontekstu. Ponadto będą mogli stosować metody i strategie w zakresie zarządzania w sektorach turystyki i hotelarstwa i wdrażania strategii, w miarę potrzeby, zgodnie z lokalnym kontekstem.... [-]

Seszele Victoria
September 2019
W pełnym wymiarze godzin
3 lat
Stacjonarne
Czytaj więcej po polsku