ISS International Business School of Service Management

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Kursy i szkolenia ISS koncentrują się na wzmacnianiu i rozwijaniu firm, w których usługi już odgrywają lub będą odgrywać kluczową rolę w ramach ich działalności. W kraju i za granicą wspieramy firmy w projektach transformacyjnych, oferując projekty oceny, konsultacji i rozwoju, a także szkolenia z zarządzania.

Naszym zdaniem jako „Szkoła biznesu” strategiczne dostosowanie i operacyjne wdrożenie jest nierozłączne, aby osiągnąć zamierzony efekt na rynku. Dlatego postrzegamy wszystkie działania, które aktywnie wzmacniają transformację, jako integralną część usługi. Pracownicy firmy aktywnie uczestniczą w projektach oceny i konsultacji oraz w szkoleniach, a także projektach transferu rozwoju, Real Life Projects (RLP), aby zapewnić wdrożenie treści szkoleniowych w ich codziennej pracy. W związku z tym mają one również kluczowe znaczenie dla spłaty; ROI inwestycji.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

nasza filozofia

Service First - Uczynienie usług czynnikiem sukcesu dla firm to nasza filozofia ISS. W ten sposób wspieramy naszych klientów w ich strategicznym ukierunkowaniu na przyszłe rynki oraz w konkretnym rozwoju organizacyjnym i personalnym.

W ISS rozumiemy usługi jako interakcję między dostawcami a klientami w celu wygenerowania dodatkowej wartości dla wszystkich zaangażowanych.

Dlaczego ISS?

Skupienie się na zarządzaniu usługami jako motorze rozwoju korporacyjnego sprawia, że ISS jest jedną z wiodących instytucji w tym obszarze.

Sukces taktyczny i zrównoważony rozwój strategiczny: umiejętności obsługi

Dla każdego, kto doskonale opanuje obsługę biznesu, czy to w biurze pomocy, czy jako dyrektor generalny, nie jest to tylko ćwiczenie mentalne. Myślą i czują służbę, wykorzystują umiejętności analityczne i cechy emocjonalne. W połączeniu te umiejętności obsługi uzupełniają się, tworząc niezrównany zespół.

Doświadczenie, kompetencje i orientacja na klienta

Aby osiągnąć doskonałość usług, firma musi najpierw wyjaśnić swój status quo w zakresie usług:
Jak mogę wykonać swoje usługi? Na jakim poziomie usługi jestem? Jeśli naprawię tylko urządzenie techniczne w ramach gwarancji, po prostu spełnię podstawy. Czy też doradzam moim klientom, nawet poza własnym produktem, na podstawie mojej wiedzy o branży?

Jeśli to zrobimy, mówimy o wartości dodanej niezależnej od produktu. Dzięki temu usługi oparte są na wiedzy i generują wartość dzięki wiedzy i edukacji.

Szeroki zakres treści i formatów

Model kompetencji usługowych stanowi ramy orientacyjne, przewodnik i perspektywę dla pracowników, a także kadry kierowniczej w ich codziennych strategiach radzenia sobie z mocnymi i słabymi stronami, normami i wartościami. Indywidualne kompetencje wynikają z wewnętrznych czynników biznesowych - są to tematy, które mają znaczący wpływ na przyszłość firmy.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Pexels

Proces transformacji za pomocą ISS

Kompetencje emocjonalne mogą tworzyć bliskie relacje z klientem - okazywać empatię, budować bliskość, zdobywać zaufanie. Umiejętności eksperckie pozwalają nam zrozumieć biznes klienta, korzystać z narzędzi posiadających kompetencje metodologiczne i opracowywać wydajne rozwiązania serwisowe.

Z ekonomicznego punktu widzenia na cały biznes , usługa tworzy wartość dla twojej firmy i klienta: zysk i korzyść dla klienta.

ISS Business School - Certified Professional Development

Jesteśmy członkiem stowarzyszenia zaawansowanych szkoleń Weiterbildung Hamburg eV i zobowiązaliśmy się do przestrzegania standardów jakości. ISS Business School jest zobowiązana do przestrzegania standardów jakości Weiterbildung Hamburg eV i publicznego udostępniania tych standardów. Pieczęć „certyfikowanej instytucji kształcenia ustawicznego” przyznawana jest firmom, które przechodzą procedurę testową i biorą udział w regularnych kontrolach na miejscu.

Jakość szkoleń

Standardy jakości gwarantują zorientowanie na klienta, przejrzyste i uczciwe warunki oraz nowoczesne, przyjazne dla dorosłych formaty uczenia się dla uczestników szkolenia zawodowego. Ponadto oferujemy bezpłatną usługę ochrony uczestników: każdy uczeń, który ma problemy lub pytania w trakcie szkolenia, ma możliwość skorzystania z usługi doradztwa konfliktowego w Weiterbildung Hamburg - oprócz możliwości rozwiązania dowolnego problemu bezpośrednio wewnętrznie w ISS .

Od ponad 20 lat Weiterbildung Hamburg eV i ta pieczęć aprobaty stanowią gwarancję jakości i ochronę uczestników profesjonalnych organizacji szkoleniowych w Hamburgu.

Lokalizacje

Hamburg

Address
Dorotheenstraße,29A
22301 Hamburg, Hamburg, Niemcy