The Technological University of La Paz (La Universidad Tecnológica De La Paz)
Wstęp
Uniwersytety Technologiczne pojawiły się w Meksyku w 1991 roku jako zdecentralizowane organizmy publiczne rządów stanowych. Model edukacyjny opiera się na sześciu atrybutach, które kształtują i kierują rozwojem programu nauczania i jego zastosowaniem; jak w funkcji łączenia.
JAKOŚĆ
Jakość rozumiana jako:
Kultura oceniania, zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. W którym każdy z elementów związanych z procesem edukacyjnym jest okresowo badany: plany i programy studiów, metody nauczania, materiały edukacyjne, kadra nauczycielska, infrastruktura i wyposażenie, wyniki szkoły i wyniki administracyjne, które należy oceniać według kryteriów krajowych i międzynarodowych oraz z udziałem rówieśników, poprzez kolegialną, obiektywną i przejrzystą ocenę.
STOSOWNOŚĆ
Uniwersytety technologiczne mają strukturę do pracy w ciągłej komunikacji i informacji zwrotnej ze środowiskami społecznymi i gospodarczymi. Jego siła polega w dużej mierze na zdolności łączenia się z sektorem produkcyjnym, ponieważ instrumentarium kariery jest określane zgodnie z wymaganiami produktywnych jąder środowiska. Orientacja studiów na rozwiązywanie problemów społeczno-ekonomicznych poza murami zapewnia już od wczesnych etapów kariery zbliżenie się do rynku pracy. W tym celu od momentu powstania oraz w celu zapewnienia adekwatności programów edukacyjnych, Politechniki zapraszają menedżerów i urzędników państwowych do dzielenia się kierunkami pracy i do udziału w tworzeniu propozycji odpowiednich profili zawodowych.
Lokalizacje
- México
Calzada El Camino Real, 23088, México