Keystone logo
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Wstęp

Trinity College Dublin rozpoczyna ambitny projekt mający na celu rozszerzenie działalności edukacyjnej i badawczej w trzech swoich szkołach: Szkołach Inżynierii, Nauk Przyrodniczych oraz Informatyki i Statystyki. Uznając znaczenie ludzkości w stawianiu czoła wyzwaniom, jakim jest zrównoważony rozwój technologiczny, rozbudowa trzech Szkół jest realizowana jako pojedyncze działanie strategiczne w obszarze „Inżynieria, środowisko i powstające technologie” lub E3.

Wizja E3 umożliwia:

  • Stworzenie specjalnie zaprojektowanej, multidyscyplinarnej odlewni w celu dostarczania innowacji w badaniach i nauczaniu w ramach Szkół Inżynierii, Nauk Przyrodniczych oraz Informatyki i Statystyki.
  • Przygotowana na przyszłość edukacja dla absolwentów, która umożliwi społeczeństwu życie na tej planecie w sposób zrównoważony i sprawiedliwy.
  • Podstawa potrzeb infrastrukturalnych i kadrowych tych rozszerzonych Szkół, aby zapewnić wiodące wyniki na świecie.
  • Wzrost liczby studentów STEM w Trinity o ponad jedną trzecią w ciągu 10 lat.

Dzięki E3 Trinity promuje wizję społeczeństwa, w którym współzależność między innowacjami technologicznymi a naszym kapitałem naturalnym jest rozwijana przez wiodące na świecie badania, edukację i przedsiębiorczość.

E3 zapewni Irlandii czołową pozycję w dziedzinie badań naukowych, technologii, inżynierii i matematyki (dyscypliny STEM), które mają kluczowe znaczenie dla przyszłej konkurencyjności gospodarczej. Będzie kształcić inżynierów i naukowców w zakresie zatrudnienia w istniejących i nowych sektorach technologicznych, wyposaży ich w umiejętności i atrybuty, które pozwolą im przewodzić w tworzeniu nowych przedsiębiorstw, a także zapewni Irlandię wiodącą rolę na świecie pod względem jakości absolwentów dyscyplin STEM.

Misja

E3 ma na celu rozwój wiedzy, technologii i zdolności do projektowania i aktywnego kształtowania zasobów naturalnych planety poprzez unikalną integrację inżynierii, nauk przyrodniczych i informatycznych.

Wizja

Wzmocnienie współzależności między innowacjami technologicznymi a naszymi zasobami kapitału naturalnego poprzez wiodące na świecie badania, edukację i przedsiębiorczość.

Wartości

Foresight, innowacja, transdyscyplinarność, globalna odpowiedzialność i doskonałość

Edukacja

Trinity College jest jednym z wiodących uniwersytetów na świecie, co wynika z jego długiej historii dążenia do doskonałości w nauczaniu i badaniach. Wciąż wykorzystuje swoje tradycyjne mocne strony, dostosowując się do stale zmieniającego się otoczenia. Wraz ze wzrostem naszego zrozumienia lepiej poznajemy skutki, zarówno pozytywne, jak i negatywne, jakie nasz sposób życia wywiera na otaczający nas świat. Wyzwania związane ze zdrowiem, automatyzacją, sztuczną inteligencją, zmianami klimatycznymi, energią, wodą i żywnością mają z natury charakter globalny, multidyscyplinarny i złożony. Rola specjalistów w rozumieniu i kształtowaniu rozwoju w tych dziedzinach będzie coraz ważniejsza. Coraz częściej jednak ludzkość będzie potrzebować specjalistów, którzy potrafią kontekstualizować swoją wiedzę w szerszych kręgach oraz potrafią sprawnie i efektywnie współpracować z ekspertami z innych dyscyplin.

W nowym Martin Naughton, E3 Learning Foundry E3 uczniowie będą uczyć się w światowej klasy środowisku fizycznym i intelektualnym, w którym będą mogli stać się opiekunami własnego środowiska uczenia się i uczenia się. Od najwcześniejszych dni do ukończenia studiów studenci E3 będą czerpać z doświadczenia i siły Trinity College jako centrum doskonałości w nauczaniu i badaniach. Ich rozwój będzie międzynarodowym punktem odniesienia dla najlepszych praktyk w edukacji naukowej i technologicznej. Współpraca i partnerstwo będą miały kluczowe znaczenie dla podejścia pedagogicznego. Studenci będą pracować ze studentami z innych dyscyplin, z personelem akademickim, technicznym i badawczym oraz z przemysłem i agencjami zewnętrznymi. Te interakcje będą ułatwione dzięki pracy projektowej i stażom. Zorientowany na wyzwania charakter misji badawczej E3 zostanie odzwierciedlony w doświadczeniach edukacyjnych E3. Uczenie się uczniów, zwłaszcza uczenie się oparte na projektach, będzie dostosowane do wyzwań społecznych podejmowanych w badaniach. Studenci będą mieli możliwość angażowania się w pracę multidyscyplinarną - w ramach programu podstawowego, fakultatywnego i równoległego, wspieraną i wspierającą naukowców ze szkół podstawowych. Otrzymają oni uprawnienia i pomoc w rozwijaniu dogłębnej wiedzy technicznej związanej z wybranymi przez nich dyscyplinami oraz umiejętności przekrojowych wymaganych do rozwiązywania problemów na dużą skalę - komunikacji, (interdyscyplinarnej) pracy zespołowej i przywództwa. Uczniowie E3 będą pełni pasji, zmotywowani i ciekawi i będą oczekiwać wyzwań i wyzwań związanych z ich doświadczeniami edukacyjnymi.

Absolwenci E3 ze wszystkich dyscyplin składowych podzielą się doświadczeniem uczenia się i pracy w multidyscyplinarnym środowisku, kształceni przez wiodących światowych ekspertów w dziedzinach ich specjalizacji i korzystający z najlepszej w swojej klasie pedagogiki. Absolwenci E3 będą elastycznymi, zdolnymi do adaptacji i kreatywnymi osobami, które wniosą dogłębną wiedzę dyscyplinarną i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów w każdym napotkanym problemie. Będą bardzo poszukiwane przez rodzime i międzynarodowe firmy w Irlandii i będą wyposażone i gotowe do pracy w kontekście międzynarodowym, jeśli taka jest ich wybrana trasa.

Absolwenci E3:

  • Posiadają duże kompetencje techniczne w wybranej dyscyplinie
  • Bądź wygodny i doświadczony w pracy w zespołach, w tym ze specjalistami z innych dziedzin, przy źle zdefiniowanych i multidyscyplinarnych wyzwaniach
  • Umiejętność komunikowania się na różnych platformach i dla różnych odbiorców
  • Umiejętność myślenia na wielu poziomach szczegółowości i abstrakcji
  • Bądź wygodny zarówno w kontekście praktycznym, jak i teoretycznym
  • Umiejętność podejmowania świadomych i etycznych decyzji, które równoważą względy techniczne, społeczne i środowiskowe
  • Umiejętność stawienia czoła ograniczeniom własnej wiedzy i radzenia sobie z tymi ograniczeniami poprzez współpracę i uczenie się przez całe życie

Lokalizacje

  • Dublin

    E3 Trinity College Dublin Dublin 2 Ireland, , Dublin

pytania