Martinair Flight Academy

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

Witamy w Martinair Flight Academy

Martinair Flight Academy pochodzi 40 lat temu i jest częścią Air France / KLM Group. Akademia jest najstarsza w Holandii, który uruchamia wszystkie praktycznego szkolenia w powietrzu z holenderskim lotnisku. Dlatego używamy nowoczesnego i młodą flotę, która ma swoją bazę w Lelystad Airport.

Ten intensywny zintegrowane szkolenie trwa około 24 miesięcy i rozpoczyna się 3 razy w roku. Teoria ta jest podana za pomocą skomputeryzowanego systemu treningu i jest w pełni zintegrowany z praktycznych lekcji latania. Oznacza to, że teoria jest na przemian z praktycznych lekcji latania, niniejszym teoria może być nakładany bezpośrednio na praktykę.

Miesięczny istnieje dzień orientacji w akademii lotniczej, tu masz wszystkie potrzebne informacje oraz do zbadania i zrozumienia Martinair Flight Academy. Wyboru można rozpocząć w dowolnym momencie i może być zakończona w ciągu około 3 tygodni.

Martinair Flight Academy ma zaszczyt ogłosić, że sojusz z dwoma innymi firmami, TRENER Kft i FSC. Nowa spółka, która jest utworzona nazywa Central European Academy Flight, CEFA.

Po dokładnej oceny Środkowoeuropejska Akademia Lot został wybrany przez Wizz Air jako partner do programu szkoleń unikalny Mentorem Pilot.

Dlaczego Martinair Flight Academy?

Martinair102

Ważne jest, aby czuć się komfortowo ze sposobu wychowania, które "swoją" szkoła oferuje Ci.

Jednym z najważniejszych powodów, aby wybrać dla Martinair Flight Academy jest jego niewielka waga. Maksymalnie 36 studentów każdego roku rozpocząć szkolenia ATPL i klas nie przekracza liczbę 12 uczniów. Skutkuje to bardzo osobiste podejście, w którym dana osoba jest centralne.

Na Martinair Flight Academy rzeczywista latających startów po zaledwie czterech tygodniach treningu szkolnego gruntowych. Twój pierwszy samodzielny lot odbywa się około dwa miesiące po rozpoczęciu treningu wylotu. Oznacza to, że teoria jest połączona z praktycznym szkoleniem lotu podczas pierwszego roku. W drugim roku rzeczywistej Latanie z młodej i nowoczesnej floty jest podkreślona.

W pierwszym roku, cała teoria ATPL będą traktowane za pomocą CBT (Computer Based Training), który jest obsługiwany przez regularne cały nauczycieli teorii, która może udzielić instruktażu pilotażu siebie i są w stanie łatwo dokonać związek między teorią a praktyką.

W tym roku będzie można również otrzymać swoją pierwszą licencję, Private Pilot License. To pozwala latać wymaganą liczbę godzin do nawigacji ATPL z kolegą, więc duże doświadczenie zdobyć razem. Ponadto można wykonywać loty do bardziej odległych lotnisk zagranicznych, ponieważ razem masz podwójną liczbę godzin dostępnych.

W przeciwieństwie do niektórych innych lotów szkołach, pełne szkolenie w powietrzu na Martinair Flight Academy będą wykonywane w jednym miejscu, w naszym przypadku jest to Lelystad Airport.

Perspektywy na przyszłość

Martinair103

Martinair Flight Academy jest w pełni zależna od Martinair Holland NV Martinair Holland NV jest własnością KLM, więc de MSZ jest również częścią Air France / KLM Group. Oznacza to, że firmy w ramach tej grupy, takie jak KLM, Transavia i Martinair, potrzebują pilotów będą rekrutować własnych szkół lotniczych. Konkretnie oznacza to, że KLM Flight Academy zapewnia KLM i Martinair Flight Academy jest "preferowanym dostawcą" dla Transavii i Martinair Holandii. Jeśli KLM Flight Academy nie może dostarczyć wystarczającej ilości pilotów KLM, będzie można założyć Student-piloci Martinair Flight Academy.

Nasi studenci latać z różnych linii lotniczych, w obrębie i poza Europą. Wśród tych linii lotniczych znajdziesz flag narodowych i regionalnych przewoźników, operatorów i podmiotów gospodarczych. Studenci, którzy wciąż czekają na pracę, odbędzie się standardowo przez Martinair Flight Academy przez tzw szkolenia okresowego. Te comiesięczne sesje treningowe są dostarczane przez zespół kapitanów lotniczych, którzy zdobyli swoje ślady na stanowiskach kierowniczych w lotnictwie komercyjnym (MD-11, B767, B747).

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
  • Holenderski

Zobacz kursy »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Kursy

Kurs instruktora lotu (fi)

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 6 - 12 miesięcy September 2018 Niderlandy Lelystad + 1 więcej

Szkolenie na instruktora lotu (Flight Instructor = FI), jak również szkolenia dla przyrządów pływających instruktora (Instrument Rating Instructor = IRI i Multi Silnik Instruktor = MEI) to specjalistyczne szkolenia. [+]

Szkolenie na instruktora lotu (Flight Instructor = FI), jak również szkolenia dla przyrządów pływających instruktora (Instrument Rating Instructor = IRI i Multi Silnik Instruktor = MEI) to specjalistyczne szkolenia.

FI - Flight Instructor Szkolenie na instruktora lotu (szkolenie podstawowe) został już częścią Martinair Flight Academy przez wiele lat. Wymagania dotyczące rozpoczęciem szkolenia są ważne CPL z września klasa znamionowej (EASA licencji). Minimalna 5 godzin musi być pokonywana w ciągu ostatnich 6 motnhs poprzedzających rozpoczęcie przebiegu i testu wejście musi być podana. Ten test jest obowiązkowe.

Zasadniczych w części teoretycznej szkolenia na instruktora lotu piloci są szczególnie nauczanie studentów o aerodynamice i prawa lotniczego i uczenia się, jak dać klasyczną odprawach.... [-]


Prywatny pilot Oczywiście licencja (PPL)

Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 12 - 16 miesięcy September 2018 Niderlandy Lelystad

PPL (Private Pilot Licence) jest licencji EASA, z których prawie wszystkie małe samoloty mogą być pokonywana VFR, bez ograniczeń granic europejskich. Gdy masz ci PPL licencji można uzyskać więcej ocen Multi silnik tłokowy lub instrumentalnej. Wybór i medycyna akceptacji: Brak kryteria wstępnej selekcji, aby uzyskać informacje o PPL, z wyjątkiem minimalnego wieku 17 lat. Przed rozpoczęciem PPL Oczywiście, że ważne jest, aby mieć swój klasa medyczna 2. Kwestie jak: warunki wzroku, ślepoty barw, badanie słuchu i ogólnego badania zdrowia, będą sprawdzane. Gdy masz swoją licencję PPL, będzie to daje przywilej latania VFR. Teoretyczna PPL oczywiście będzie otrzymany przez E-uczenia się. Oznacza to, Computer Based Training w języku angielskim. Teoretyczne egzamin, objaśnione poniżej, odbywać się CAA, Belgia. [+]

PPL (Private Pilot Licence) jest EASA (Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego) licencji, z których prawie wszystkie samoloty jednosilnikowe może być pilotowany. PPL Licencja może być rozszerzony o szereg kwalifikacji. Na przykład omacku ​​kwalifikacje (Instrument Rating), co jest niezbędne dla instrumentu latania.

Podczas tego kursu nauczysz się latać samolotem i stopniowo odkrywać możliwości samolotu. Wszystkie podstawowe techniki latania są omawiane. Wiąże startu, lądowania, wspinaczki, lotu poziomego, odwraca, Kramy, zjazdy, latanie obwód, postępowanie, itd.

Jako pilot studenckiej pracować w kierunku swojego pierwszego samodzielnego lotu, co oznacza latającego bez instruktora obok ciebie. Następnym krokiem po swoim pierwszym locie solowej jest, aby nauczyć się poruszać przy pomocy wykresów, kompas, radiolatarni etc. Pierwszy latać do innych lotnisk z instruktorem obok ciebie, a potem to zrobić podczas lotów solowych.... [-]


Transport lotniczy licencji pilota (ATPL zintegrowany)

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 23 - 24 miesięcy September 2018 Niderlandy Lelystad

Dzięki zintegrowanemu szkolenia można uzyskać Commercial Pilot Licence, Multi silnik, instrumentalnej i mrożonych ATPL. [+]

Różnica między ATPL i CPL w skrócie:

CPL - licencja pilota zawodowego

ATPL - Airline Pilot Licencja transportowa / 1500 godzin doświadczenia

Kurs Integrated oferuje możliwość zdobycia licencji (ocena) w ciągu 24 miesięcy. Szkoły ziemne zostaną podane w klasach, ale kształcenie na odległość za pośrednictwem Internetu będą wykorzystywane do teorii ATPL. Szkolenie jest podzielone na moduły, aw niektórych modułów szkolenia mogą być łączone z innymi rodzajami działalności kandydata na przykład pracy / lotach solowych.

Dane techniczne:

Aby wziąć udział w zintegrowanym oczywiście musisz posiadać maturę lub równoważne z przedmiotów matematyka, fizyka i angielski. Oczywiście sama zawiera 200 godzin teorii. Praktyczna część składa się z co najmniej 225 godzin w praktyce łącznie z czasem lotu symulatora. Przed wydaniem licencja doświadczenie co najmniej 200 godzin lotu wymagane jest w tym co najmniej 100 godzin jako dowódca (dowódca). [-]