Coptersafety Oy

Wstęp

Przeczytaj oficjalny opis

INFORMACJE O COPTERSAFETY

Pasja dla bezpieczeństwa - Niezawodna i dostępna - Wydajne centrum szkoleniowe - Długoterminowe partnerstwa

Pasja dla bezpieczeństwa

Coptersafety została założona przez pilota helikoptera, aby poprawić bezpieczeństwo operacji śmigłowcowych. Dzięki Coptersafety wybierasz partnera dbającego o bezpieczeństwo i posiadającego know-how, narzędzia i pasję do jego dostarczania. Wszystko, co robimy, zostało zaprojektowane tak, aby naprawdę poprawić bezpieczeństwo i pomóc w zarządzaniu bezpieczeństwem i procesami.

Aby prawdziwie móc dzielić się wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami, wszyscy nasi trenerzy są również aktywnymi pilotami, którzy latają w Search and Rescue, Offshore, Emergency Medical Services, a także misjach Aerial Work and Law Enforcement.

Coptersafety jest zatwierdzoną organizacją szkoleniową (ATO).

Niezawodny i dostępny

Szkolenie pilotażowe to inwestycja, która powinna przynieść zwrot dzięki poprawie bezpieczeństwa i wydajności, jednocześnie odwracając uwagę od codziennej działalności. Nowoczesne biurowce Coptersafety usytuowane przy lotnisku w Helsinkach oferują łatwy dostęp z dowolnego miejsca na świecie. Wszystko jest zawarte pod jednym dachem, aby umożliwić sprawny i sprawny dzień szkolenia od pierwszego briefingu do ostatniego podsumowania.

Wydajne centrum szkoleniowe

Dobrze zorganizowane i kompaktowe centrum szkoleniowe pozwala pilotom i ich instruktorom skupić się całkowicie na szkoleniu. Cały proces szkolenia od briefingu do szkolenia i odprawy symulatora odbywa się w naszym najnowocześniejszym centrum szkoleniowym z dużą ilością miejsca na odpoczynek i spotkania towarzyskie w przerwach - z bezpłatnymi napojami i przekąskami, które stanowią istotną część usług szkoleniowych.

Długoterminowe partnerstwa

Pomożemy Ci zarządzać i rozwijać Twoje wyniki w zakresie bezpieczeństwa i kulturę w dłuższej perspektywie. Nasze usługi mają na celu ułatwienie planowania harmonogramów z dużym wyprzedzeniem i przyjęcie systematycznego podejścia do szkoleń pilotażowych.

Jako nasz klient masz dostęp do naszego internetowego portalu szkoleniowego MyCoptersafety, w którym możesz zarządzać swoimi rezerwacjami szkoleniowymi i symulacyjnymi.

JEDEN KROK ZWROT RZECZYWISTOŚCI

Coptersafety poprawia wydajność w zakresie bezpieczeństwa dzięki niezawodnemu, elastycznemu i wydajnemu szkoleniu symulacyjnemu dla misji.

Trening symulatora misji

Trening symulatora specyficznego dla misji zwiększa bezpieczeństwo, umożliwiając ćwiczenie dowolnych scenariuszy w dowolnym środowisku, dopóki standardowe procedury operacyjne nie staną się dla ciebie drugą naturą. Wtedy, gdy pojawia się sytuacja w prawdziwym życiu, jesteś przygotowany, krok do przodu, gotowy do działania bez wahania.

OFERTA SYMULATORA

Oferujemy pełen zakres szkoleń w zakresie lotów i misji, a także dostosowane do potrzeb pakiety szkoleniowe dla pracowników służb ratowniczych i sanitarnych śmigłowca, pracowników poszukiwawczych i ratowniczych, pracowników zatrudnionych na urządzeniach wiertniczych i prac lotniczych.

Nasze zaplecze szkoleniowe jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z pełnym wsparciem, aby dopasować się do harmonogramów. Opcje leasingu na mokro i na sucho są dostępne w naszej flocie symulatorów pełnego lotu Level D.

SZKOLENIE Z SYMULATORAMI

Uważamy, że bezpieczeństwo i korzyści ekonomiczne płynące ze szkolenia symulatorów powinny stanowić istotną część procedur szkoleniowych każdego pilota.

Bezpieczeństwo

  • Uzupełnienie szkolenia w locie na żywo
  • Ucz się na błędach w kontrolowanym środowisku
  • Wykonaj procedury, które nie byłyby bezpieczne w helikopterze
  • Popraw zarządzanie bezpieczeństwem

Opłacalne

  • Znaczne oszczędności w porównaniu do faktycznego czasu lotu
  • Helikopter nie jest związany treningiem - może być wykorzystany do generowania przychodów
  • Nowych pracowników można szkolić, aby byli przygotowani na misję od pierwszego dnia

Realizm

  • Bardziej realistyczny niż trening na żywo
    • element zaskoczenia
    • proces diagnostyczny
  • Warunki w locie: VMC / IMC i Dzień / Noc, wszystkie efekty pogodowe
  • wybór w razie potrzeby, niezależnie od panujących warunków

Szkolenie w zakresie procedur awaryjnych

  • Bezpieczne szkolenie złożonych scenariuszy
  • Poza procedurami opisanymi w instrukcji użytkowania w locie można w zasadzie ćwiczyć wszystkie reżimy lotu
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski

Zobacz kursy »

Programy

Ta szkoła oferuje również:

Kursy

AW139 Instruktor wstępnej oceny typów (EASA)

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 10 dni August 2019 Finlandia Vantaa

Coptersafety Initial Type Rating Instructor Course przestrzega przepisów EASA FCL. Coptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu. [+]

AW139 Instruktor wstępnej oceny typów (EASA)

(ograniczone do FSTD)

Coptersafety Initial Type Rating Instructor Course przestrzega przepisów EASA FCL

Wymagania wstępne

Wnioskodawca musi spełnić warunki wstępne, aby móc uczestniczyć w kursie

Odpowiednia ocena typu AW139 (SP dla SP TRI i MP dla MP TRI)1000 godzin jako pilot śmigłowca, w tym 350 godzin jako pilot śmigłowca MP lub wnioskodawca ma już TRI-ME SP i 100 godzin z odpowiednim typem w ramach operacji MPOgólny harmonogram

Całkowity czas trwania: ca. 10 dni

CZĘŚĆ 1

Nauczanie i uczenie się - 25hCzynniki MCC - 5 godz

CZĘŚĆ 2

Powiązane instrukcje teorii - 10h

CZĘŚĆ 3

Trening symulacyjnyMP 10 (1 opcja) 11hSP 5... [-]

AW139 Początkowy Rating Typu (EASA) MP VFR / IFR

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 16 dni August 2019 Finlandia Vantaa

Kurs pierwszego stopnia Coptersafety przestrzega przepisów EASA FCL. Coptersafety może zaoferować parę prób do szkolenia symulatora Multi Pilot w razie potrzeby. [+]

AW139 Początkowy Rating Typu (EASA) MP VFR / IFR

Kurs pierwszego stopnia Coptersafety przestrzega przepisów EASA FCL.

Coptersafety może zaoferować parę prób do szkolenia symulatora Multi Pilot w razie potrzeby.

Wymagania wstępne

Wnioskodawca musi spełnić warunki wstępne, aby móc uczestniczyć w kursie

Co najmniej 70 godzin jako pilot dowódca śmigłowcówWażna licencja ATPL (H) lub CPL (H) z IR (H) i wiedza teoretyczna dla ATPL (H)Zaświadczenie o zaliczeniu kursu MCC (H) lub zaliczenie MCC (H)Poprzednie doświadczenie MPH / MPO (w przypadku dodatkowej oceny MPH)Ogólny harmonogram początkowego ratingu typu

Całkowity czas trwania: ca. 16 dni

Kurs techniczny - 46hOperacyjne szkolenie naziemne - 15 godzTrening symulacyjny - 12 godzin (łącznie 24 godziny dla załogi)Szkolenie lotnicze (samoloty) - 2 godzTest umiejętności (EASA) (symulator) - 2 godzRegulaminCoptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu, jednak prawdziwa część samolotu ma rezerwę pogodyCzęść teoretyczna i symulacyjna szkolenia przeprowadzonego w Coptersafetytraining, obok lotniska w Helsinkach w FinlandiiSzkolenie z prawdziwego samolotu na lotnisku Jade Wieser, Sande-Mariensiel, NiemcyUmowa na szkolenie, którą należy podpisać przed potwierdzeniem kursu. Płatność należna przed szkoleniem [-]

H145 Początkowy typ ratingu SP VFR / IFR (EASA)

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 16 dni August 2019 Finlandia Vantaa

Kurs pierwszego stopnia Coptersafety przestrzega przepisów EASA FCL. Coptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu, jednak prawdziwa część samolotu ma rezerwę pogody. [+]

H145 Początkowy typ ratingu SP VFR / IFR (EASA)

Kurs pierwszego stopnia Coptersafety przestrzega przepisów EASA FCL.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Wnioskodawca musi spełnić warunki wstępne, aby móc uczestniczyć w kursie

Co najmniej 70 godzin jako pilot dowódca śmigłowcówWażna licencja ATPL (H) lub CPL (H) i wiedza teoretyczna dla ATPL (H)OGÓLNY HARMONOGRAM WSTĘPNEJ OCENY TYPU

Całkowity czas trwania: ca. 16 dni

Kurs techniczny na ziemi: 63 godzTrening symulacyjny: 7hSzkolenie lotnicze (samolot): 4hSkilltest (EASA) (symulator): 1hREGULAMINCoptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu, jednak prawdziwa część samolotu ma rezerwę pogodyCzęść teoretyczna i symulacyjna szkolenia przeprowadzonego w obiekcie szkoleniowym Coptersafety, obok lotniska w Helsinkach w FinlandiiSzkolenie na prawdziwym statku powietrznym na lotnisku JadeWieser Airport, Sande-Mariensiel, NiemcyUmowa na szkolenie, którą należy podpisać przed potwierdzeniem kursu. Płatność należna przed szkoleniem [-]

Instruktor szkolenia w typie H145 (EASA) VFR / IFR

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni August 2019 Finlandia Vantaa

Coptersafety Initial Type Rating Instructor Course przestrzega przepisów EASA FCL. Coptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu. [+]

Instruktor szkolenia w typie H145 (EASA) VFR / IFR

(ograniczone do FSTD)

Coptersafety Initial Type Rating Instructor Course przestrzega przepisów EASA FCL.

WYMAGANIA WSTĘPNEOdpowiednia ocena typu AH145 (SP dla SP TRI i MP dla MP TRI)1000 godzin jako pilot śmigłowca, w tym 350 godzin jako pilot śmigłowca MP lub wnioskodawca ma już TRI-ME SP i 100 godzin z odpowiednim typem w ramach operacji MPOGÓLNY HARMONOGRAM WSTĘPNEJ OCENY TYPU

Całkowity czas trwania kursu ok. 10 dni

CZĘŚĆ 1

Nauczanie i uczenie się: 25 godzinCzynniki MCC: 5 godzin

CZĘŚĆ 2

Powiązana instrukcja teorii: 10 godzin

CZĘŚĆ 3

Trening symulacyjny: 11 godzin (MP) 5 godzin (SP)Ocena kompetencji (symulator): 2 godzinyREGULAMINCoptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursuSzkolenie prowadzone w ośrodku szkoleniowym Coptersafety, obok lotniska w Helsinkach w FinlandiiUmowa na szkolenie, którą należy podpisać przed potwierdzeniem kursu. Płatność należna przed szkoleniem [-]

Nawigacja oparta na wydajności (PBN) dla pilotów śmigłowców

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin August 2019 Finlandia Vantaa

Pilot wnioskujący musi posiadać poprawną Rating Typu dla odpowiedniego modelu symulatora. Odpowiednia ocena typu AW139 (SP dla SP TRI i MP dla MP TRI) 1000 godzin jako pilot śmigłowca, w tym 350 godzin jako pilot śmigłowca MP lub wnioskodawcy ma już TRI-ME SP i 100 godzin z odpowiednim typem w ramach operacji MP [+]

Nawigacja oparta na wydajności (PBN) dla pilotów śmigłowcówKurs Coptersafety PBN przestrzega przepisów EASA FCL

Pilot wnioskujący musi posiadać poprawną Rating Typu dla odpowiedniego modelu symulatora.

Odpowiednia ocena typu AW139 (SP dla SP TRI i MP dla MP TRI)1000 godzin jako pilot śmigłowca, w tym 350 godzin jako pilot śmigłowca MP lub wnioskodawca ma już TRI-ME SP i 100 godzin z odpowiednim typem w ramach operacji MPOgólny harmonogramTeoria7hTrening symulacyjny2h(w tym skilltest)RegulaminCoptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu,Szkolenie prowadzone w ośrodku szkoleniowym Coptersafety, obok lotniska w Helsinkach w FinlandiiUmowa na szkolenie, którą należy podpisać przed potwierdzeniem kursu. Płatność należna przed szkoleniem [-]

Początkowy kurs NVIS dla pilotów śmigłowców

Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 6 dni August 2019 Finlandia Vantaa

Coptersafety zapewnia wszystkie niezbędne urządzenia NVIS (gogle, hełmy itp.) Do wykorzystania przez uczestników podczas kursu. [+]

Początkowy kurs NVIS dla pilotów śmigłowców

Coptersafety zapewnia wszystkie niezbędne urządzenia NVIS (gogle, hełmy itp.) Do wykorzystania przez uczestników podczas kursu.

Wymagania wstępne

Wnioskodawca musi spełnić warunki wstępne, aby móc uczestniczyć w kursie

Stażysta musi posiadać ważną CPL (H) lub ATPL (H) z nocnym nalotemPrzed rozpoczęciem szkolenia w locie, stażysta musi mieć doświadczenie w odbiorze co najmniej 25 godzin w helikopterzeOgólny harmonogramCałkowity czas trwania: ca. 6 dniPoczątkowy kurs naziemny NVISTeoretyczne instrukcje NVIS - 3 dniPoczątkowe szkolenie w locie NVISTrening symulacyjny - 10 godzinRegulaminCoptersafety gwarantuje potwierdzony harmonogram części teoretycznej i symulacyjnej kursu, jednak prawdziwa część samolotu ma rezerwę pogodySzkolenie prowadzone w ośrodku szkoleniowym Coptersafety, obok lotniska w Helsinkach w FinlandiiUmowa na szkolenie, którą należy podpisać przed potwierdzeniem kursu. Płatność należna przed szkoleniem [-]

Kontakt

Adres Pyhtäänkorventie,11-13
01530 Vantaa, Finlandia