50 Relacje z klientem programs found
Filtry
- Studia biznesowe
- Relacje z klientem
50 Relacje z klientem programs found
Filtry
Wyróżniony
ESEI International Business School Barcelona
CRM i dane
- Online
Kursy
Pełny etat, Niepełny etat
7 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Ten kurs CRM i danych oferuje dogłębne zapoznanie się z narzędziami CRM i ich rolą w zarządzaniu danymi. Zdobądź niezbędne umiejętności, aby zoptymalizować interakcje z klientami i podejmować strategiczne decyzje biznesowe. Wyrusz w podróż od podstaw CRM do zaawansowanych spostrzeżeń opartych na danych.
Wyróżniony
Harvard Business School Online
Przekształcanie doświadczeń klientów
- Online
Certyfikat
Niepełny etat
4 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Odkryj, jak projektować i dostarczać wyjątkowe doświadczenia klientów dzięki Transforming Customer Experiences. Kurs ten uczy strategii rozumienia potrzeb klientów, wykorzystywania innowacji i dostosowywania procesów organizacyjnych w celu tworzenia wartości i zwiększania lojalności klientów.
Wyróżniony
Cours de Civilisation Française de la Sorbonne
Kwartalny kurs języka francuskiego biznesowego S11 / S21
- Paris, Francja
Kursy
Pełny etat
3 miesiące
W kampusie
Francuski
Udział w 3-miesięcznym kwartalnym kursie francuskiego biznesowego ma wiele zalet dla osób, które chcą poprawić swoje profesjonalne umiejętności francuskiego. Programy te oferują połączenie nauczania języka francuskiego, fonetyki, wykładów na temat cywilizacji francuskiej, a także sesji poświęconych pisaniu ustnemu i zawodowemu.
Wyróżniony
London Business Training & Consulting
Menedżer ds. relacji z klientami
- London, Wielka Brytania
Kursy
Pełny etat
1 tydzień
W kampusie
Język angielski
To szkolenie CRM ma na celu dostarczenie wszechstronnego zestawu umiejętności i wiedzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać system CRM. Kurs obejmie również wizytę w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich współcześni funkcjonują w prawdziwym świecie.
Wyróżniony
ENACO
Negocjacje BTS i Cyfryzacja Relacji z Klientami
- France Online, Francja
Dyplom
Pełny etat, Niepełny etat
2 lat
Nauka na odległość
Francuski
Zdalny BTS NRC lub BTS NDRC ma na celu szkolenie sprzedawców i menedżerów sprzedaży. W ten sposób zostaniesz przeszkolony w zarządzaniu relacjami z klientem w sposób globalny, ale także w technikach poszukiwania w celu zwiększenia obrotów Twojej firmy. W bezpośrednim kontakcie z klientami, jak również w kanałach cyfrowych, przedstawiciel handlowy nawiązuje bliską i trwałą relację z klientami, wdrażając rozwiązania szyte na miarę, które w pełni odpowiadają ich potrzebom. Skupione na relacjach z klientami, BTS Negocjacje i Cyfryzacja Relacji z Klientami pozwolą Ci skutecznie prowadzić negocjacje i sprzedaż w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności przy akwizycji.
Wyróżniony
Alison Free Online Learning
Rozwój umiejętności obsługi klienta (Darmowy kurs online z certyfikatem)
- Online USA
Kursy
Pełny etat, Niepełny etat
1 godzina
Nauka na odległość
Język angielski
Darmowy Kurs Online O Rozwijaniu Jakościowych Umiejętności Obsługi Klienta - Z Certyfikatem.
VCampus Global
Program certyfikat - zarządzanie i obsługa klienta na lotnisko
- Los Angeles, Stany Zjednoczone
- Al Jazirah Al Hamra, Zjednoczone Emiraty Arabskie + 1 more
Certyfikat
Pełny etat, Niepełny etat
Nauka na odległość
Certyfikat Zarządzania lotniska i obsługi klienta jest idealny program dla studentów, aby zrobić karierę w przemyśle lotniczym. Ten kurs zapoznaje się z podstawowymi protokołami lotnisko i zarządzania
Damelin Part Time
Kurs Marketing - Program umiejętności w zakresie zarządzania relacjami z klientami
- Johannesburg, Republika Południowej Afryki
Kursy
Niepełny etat
W kampusie
Po pomyślnym zakończeniu programu, a jeśli uczeń znajduje się na "właściwy" w dokumencie PoE, uczeń otrzyma SETA Usługi poświadczenia wyników określających standardy jednostka, w programie umiejętności w Customer Relationship Marketing i 19 kredytów osiągnięte.
Informa Connect
Kursy z zakresu najlepszych praktyk w KYC
- London, Wielka Brytania
Kursy
Pełny etat
2 dni
W kampusie
Język angielski
W Mastering the Best Practice in KYC, nasz wiodący na rynku kurs jest pełen najnowszych przykładów kwestii KYC/KYN/UBO i pokazuje delegatom sztuczki stosowane przez sieci przestępcze w celu ukrycia tożsamości, a także najlepsze praktyki i skuteczne metody odkrywania tych tożsamości.
Porto Business School
Open Executive Program in Customer Experience Design
- Porto, Portugalia
Kursy
W kampusie
Portugalski
Danford College
Certificate III in Business ( Customer Engagement)
- Melbourne, Australia
Certyfikat
W kampusie
Język angielski
BCN School
Podstawy obsługi klienta i doświadczenia
- Providencia, Chile
Dyplom
W kampusie
Hiszpański
Dzisiejsze wzorce konsumpcji uległy zmianie. Dzisiejsi konsumenci mają znacznie większe potrzeby i różne zachowania, gdzie traktowanie, opinie i opcje marek są czynnikiem transcendentnym. W tym kursie znajdziesz narzędzia do zarządzania i wprowadzania innowacji w podróży klienta oraz projektowania znaczących doświadczeń usługowych.
Coniche Business School
Zarządzanie centrum kontaktowym HBO CM
- Houten, Niderlandy
Kursy
W kampusie
Holenderski
Zoptymalizuj dostępność i jakość kontaktu z klientem. Ukierunkowany na zarządzanie w contact center, więc jeśli jesteś liderem zespołu, przełożonym lub menedżerem, to jest to Twoje szkolenie.
FutureLearn
Zarządzanie kontraktami: budowanie relacji w biznesie - University of Southampton
Kursy
Niepełny etat
3 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Dowiedz się o zarządzaniu umowami i relacjami biznesowymi na kursie wspieranym przez rząd Wielkiej Brytanii oraz World Commerce & Contract.
Royal Canadian Institute of International Studies
Obsługa klienta w języku angielskim
- Toronto, Kanada
Dyplom
W kampusie
Język angielski
Głównym celem tych zajęć jest podniesienie poziomu angielskiego uczniów planujących pracę w branży obsługi klienta w Kanadzie. Ten kurs pomoże im przygotować się na wyzwania, jakie mogą napotkać podczas pracy, i pomoże im stworzyć solidne angielskie CV. Aby odnieść sukces na zajęciach, uczniowie będą musieli zastosować swoje umiejętności językowe podczas tworzenia CV, przygotowywania się do rozmów kwalifikacyjnych i nawiązywania kontaktów z kolegami z klasy. Po pomyślnym ukończeniu kursu studenci otrzymają od nauczyciela list polecający oraz certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na zadowalającym poziomie.
Popularny rodzaj stopnia naukowego
Popularny tryb studiów
Kurs akademicki Programy w Studia biznesowe Relacje z klientem
Relacje z klientami odnoszą się do strategii stosowanych przez firmy do komunikowania się i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Celem relacji z klientami jest budowanie długotrwałych relacji pomiędzy firmą a jej klientami.
Stopień Customer Relations zapewni Ci umiejętności i wiedzę niezbędną do osiągnięcia sukcesu w obsłudze klienta i na stanowiskach kierowniczych. Dowiesz się, jak budować efektywne relacje z klientami i zarządzać kontaktem z klientami. Dodatkowo zyskasz wiedzę na temat zachowań konsumentów, strategii marketingowych, public relations, operacji kasjerskich i nie tylko.
Mając dyplom z relacji z klientami, możesz podążać różnymi ścieżkami kariery, np. jako menedżer ds. marketingu lub przedstawiciel ds. obsługi klienta. Możesz także pracować dla agencji rządowych lub organizacji non-profit, gdzie możesz wykorzystać swoje umiejętności w praktyce, pomagając innym. Niezależnie od tego, gdzie zakończysz pracę po ukończeniu studiów, posiadanie dyplomu z zakresu relacji z klientami zapewni Ci narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu w dowolnej roli związanej z kontaktem z klientem.