Keystone logo

Wyszukaj temat lub lokalizację
Filtry
Filtry
  • Dyplom ukończenia studiów dwuletnich (Associate Degree)
  • Dziennikarstwo i komunikacja masowa
  • Media
  • Media i komunikacja
Sortuj według

    5
    5
    3
    3
    2

  • 20
      5
      4
      4
      2
      1
  • Więcej w: Dziennikarstwo i komunikacja masowa
  • Komunikacja16
  • Dziennikarstwo4
  • Studia telewizyjne2
  • Studia radiowe1

  • Ameryka Północna2

    1

    2

    2

Dyplom ukończenia studiów dwuletnich (Associate Degree) Programy w Dziennikarstwo i komunikacja masowa Media Media i komunikacja

Stowarzyszonej stopnia uzyskuje się po około dwóch latach studiów na poziomie licencjackim. Stopień ten jest zwykle oferowane są w szerokiej gamie dyscyplin, w tym te, które mieszczą się w obu i humanistyczne.

Czym jest Associate Degree w mediach i komunikacji? Media i komunikacja może obejmować szeroki zakres tematów, w tym dziennikarstwie, reklamie, telewizji, radia, filmu i grafiki. Każdy z tych sposobów, które można przekazywać pomysły do ​​ludzi mieści się w tej szerokiej pozycji. Zajęcia mogą obejmować piśmie; projektowanie stron; projekt graficzny; public relations; marketing; i telewizji, radia i produkcji filmowej. Można wybrać program, który został specjalnie skierowany do jednego z nich lub taki, który jest bardziej ogólne i daje możliwość wypróbowania większą różnorodność ci. W każdej z tych pozycjach jeden często mogą zdecydować się na dalsze różnicowanie, a także, na przykład kopii piśmie lub wzoru druku.

Stopień w mediach i komunikacji często pomaga absolwenci nabywają umiejętności, takich jak umiejętność porozumiewania się pomysły Dobrze, że znajdują zastosowanie w niemal wszystkich gałęziach przemysłu. Skuteczna komunikacja jest zwykle niezbędna do powodzenia w życiu codziennym, jak również.

Koszt realizacji kojarzy stopnia w dziedzinie mediów i komunikacji może zależeć od indywidualnego programu, który wybrać i gdzie się znajduje. Może istnieć wiele programów online, które mogą pomóc zmniejszyć niektóre koszty.

W zależności od obszaru, który wybrał specjalizację w potencjalni pracodawcy obejmuje gazety, czasopisma, wydawnictwa, firmy konsultingowe, stacje radiowe i telewizyjne, wytwórnie filmowe, firmy public relations i agencji reklamowych. Wśród typów stanowisk, może pomóc w przygotowaniu ludzi do dziennikarza, copywriter, wiadomości kotwicy, specjalista public relations, agenta prasowego, pisarz mowy, grafik, projektant stron internetowych i analityk mediów.

Uczenie się skutecznie komunikować się jest umiejętnością życia, które nigdy nie może się zmarnować. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak można zacząć, szukać programu poniżej i skontaktować się bezpośrednio ze biurowego wstęp szkoły swojego wyboru poprzez wypełnienie formularza głównego.