Summer Course in Innovation and Future Thinking
Barcelona, Hiszpania
CZAS TRWANIA
2 Weeks
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
14 Jul 2025
CZESNE
EUR 1900 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* wpisowe 600 € + opłata za kurs 1300 €
Wstęp
The Summer Course in Innovation and Future thinking —the Futures Lab—will help students improve their ability to detect signals of change, organize insights into understandable models, synthesize new ways of mapping possible futures, identify the potential barriers and opportunities these futures present, and design innovative products, services or ideas that satisfy emerging needs.
Ucząc się podstaw foresightu i myślenia przyszłościowego oraz tego, jak powiązać je z innowacjami i twórczością, uczniowie zyskają zestaw narzędzi, który nie powie im, co stanie się w przyszłości, ale da im możliwość zidentyfikowania i oceny przedstawionych alternatywnych przyszłości przez otaczający ich świat. Niezależnie od tego, czy projektujesz nowy biznes, przyszłościową modę, aplikację na smartfony, czy samochód na następną dekadę, ten kurs zapewnia narzędzia do przewidywania i działania.
Idealni studenci
Letni kurs innowacji i myślenia o przyszłości jest przeznaczony dla studentów i profesjonalistów z różnych dziedzin i środowisk, których łączy jedno: zdrowe zainteresowanie innowacjami i kreatywnym myśleniem.
Osoby poszukujące nowych sposobów tworzenia produktów, usług i koncepcji biznesowych uznają kurs za interesujący i przydatny dzięki połączeniu strategicznej wizji biznesowej i rozwoju projektu produktu.
Jeśli chcesz połączyć umiejętności kreatywne z rygorystycznym podejściem do myślenia, ten kurs jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.
Rekrutacja
Galeria
Program
Metodologia
Wynik programu
Cele
Celem Futures Lab jest zapewnienie studentom i profesjonalistom z różnych środowisk solidnego, podstawowego zrozumienia foresightu i jego powiązań ze strategią, innowacjami i kreatywnością. Odbywa się to nie tylko poprzez nauczanie niezbędnego gromadzenia i modelowania danych, ale także opracowywania narracji, ramowania strategicznego, prototypowania i komunikacji.