29 Marketing mody degrees found
- Moda
- Marketing mody
- Ameryka Północna11
- Europie14
- Oceanii2
- Afryce1
- Ameryce Południowej1
29 Marketing mody degrees found
Wyróżniony
Fashion Design Institut
Dyplom z marketingu/zarządzania modą
- Düsseldorf, Niemcy
Dyplom
Pełny etat
6 semestry
W kampusie
Niemiecki
Zostań ważną częścią branży modowej i zostań menedżerem ds. marketingu/zarządzania modą. Marketing jest podstawową funkcją firmy, obok produkcji towarów lub usług. Dlatego zawód specjalisty ds. marketingu jest jednym z najpopularniejszych w branży. Jednym z najważniejszych warunków odniesienia sukcesu w świecie mody i luksusu jest pasja do świata mody.
Wyróżniony
Accademia del Lusso
3-Year Course in Fashion Styling & Communication
- Milan, Włochy
Kursy
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Włoski, Język angielski
Wyróżniony
Vogue College of Fashion
Letnia Szkoła Vogue: Fashion Media
- London, Wielka Brytania
Kursy
Pełny etat
4 tygodnie
W kampusie
Język angielski
Ten kurs to skoncentrowany czterotygodniowy program, który oferuje szerokie wprowadzenie do mody okiem eksperta z najbardziej znanego i wpływowego magazynu modowego na świecie - VOGUE - aby dać studentom unikalny wgląd w media modowe. Podczas kursu VOGUE Summer School: Fashion Media*, studenci dowiedzą się o stylizacji, tworzeniu treści, dziennikarstwie i kreatywnej reżyserii od ekspertów z branży, jednocześnie pracując jako zespół nad przygotowaniem propozycji redakcyjnej dla magazynu VOGUE.
Wyróżniony
ESSCA School of Management - Online Programs
Zarejestruj się przed 30 kwietnia, aby skorzystać z 15% zniżki.
- Online France
Kursy
Pełny etat
4 tygodnie
Nauka na odległość
Język angielski
Ten kurs jest przeznaczony dla studentów, którzy chcą zrozumieć strategię marketingową luksusowych marek i chcą opanować narzędzia i strategie w dynamicznym i unikalnym sektorze luksusowym. Celem tego kursu jest przekazanie studentom aktualnej wiedzy i praktycznego wglądu w rzeczywiste problemy, z którymi borykają się menedżerowie marek luksusowych.
Wyróżniony
LaSalle College Vancouver
Dyplom z marketingu mody
- Vancouver, Kanada
Dyplom
Pełny etat
1 Rok
W kampusie
Język angielski
Program Fashion Marketing łączy indywidualną kreatywność z żywą orientacją na sprzedaż. Program pokazuje uczniom branżę odzieżową z punktu widzenia biznesu, oferując im wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego wprowadzania na rynek firm, tworzenia kampanii reklamowych i identyfikacji odpowiednich komunikatów do celów demograficznych.
Wyróżniony
Italian Institute of Fashion Management
Krótki kurs mody cyfrowej
- Milan, Włochy
Kursy
Pełny etat
4 tygodnie
Nauka na odległość, W kampusie
Język angielski
Ten wciągający program wyposaża cię w najnowocześniejsze strategie budowania i rozwijania marek modowych i luksusowych w erze cyfrowej. Od marketingu w mediach społecznościowych i strategii influencerów po e-commerce i metaverse, dowiesz się, jak wykorzystać technologię, aby zwiększyć zaangażowanie, świadomość marki i zmaksymalizować wydajność.
Wyróżniony
Pratt Institute
Certyfikat w zakresie nowych mediów w modzie
- New York, Stany Zjednoczone
Certyfikat
Pełny etat
3 semestry
W kampusie
Język angielski
Wskocz do kreatywnego marketingu marki modowej dzięki programowi certyfikatu w nowych mediach mody. Zbadaj krajobraz cyfrowy. Opracuj wizję. Tworzenie materiałów dla odbiorców docelowych. Zakończ z gotowym na rynku, profesjonalnym portfolio projektowym i zbuduj swoją sieć w światowej stolicy mody: Nowy Jork (wszystkie zajęcia osobiste odbywają się w Pratt Manhattan Center).
Wyróżniony
LaSalle College Montreal
Dyplom z marketingu mody
- Montreal, Kanada
Dyplom
Pełny etat
2430 godziny
Mieszany, W kampusie
Język angielski, Francuski
Ten program jest najskuteczniejszym sposobem poznania podstaw marketingu w modzie. Każdy etap procesu marketingowego jest rozwijany poprzez różne kursy.
Wyróżniony
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Letni kurs marketingu mody
- Milan, Włochy
Kurs letni
Pełny etat
3 tygodnie
W kampusie
Język angielski
Kurs daje ogólny pogląd na najważniejsze cechy marketingu, zarządzania i merchandisingu w branży mody detalicznej, z naciskiem na włoskie doświadczenie. Podczas trzytygodniowego kursu dowiesz się, jak ważne jest budowanie marki i marketing marki, a także poznasz specyficzne cechy marketingu mody, takie jak zarządzanie relacjami z klientami, cyfrowy marketing modowy, zachowania konsumentów, kreatywny handel detaliczny, strategia marketingowa.
Wyróżniony
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kurs Fashion Market - semestr zimowy
- Florence, Włochy
Kursy
Pełny etat
4 miesiące
W kampusie
Język angielski
Z uwagi na ewolucję ostatnich lat, globalizację, nowy styl życia, innowacje technologiczne, zmiany zachowań konsumenckich i zakupowych, nowe i zmieniające się mody i konkurencyjność, nawigacja w złożonym świecie mody wymaga połączenia takich elementów, jak staranna strategia i precyzyjna sprzedaż planuj być w stanie określić sukces marki na rynku. W związku z tym jesienny semestr marketingu mody pozwala zrozumieć i pogłębić różne fazy strategicznego procesu marketingu w systemie mody. Badając w sposób schematyczny i pragmatyczny takie tematy, jak koncepcja brandingu, badania rynku, nowe technologie komunikacyjne, działania public relations, pozycjonowanie produktu, nowe trendy, kanały dystrybucji, zapewniamy narzędzia poznawcze i operacyjne niezbędne do wspierania marek działając w tym sektorze, opracowując ukierunkowane i skuteczne polityki i taktyki.
Wyróżniony
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Letni kurs badania trendów w modzie
- Barcelona, Hiszpania
Kurs letni
Niepełny etat
3 tygodnie
W kampusie
Język angielski
The Summer Course in Trends Investigation from Coolhunting to Fashion Forecasting will give students a holistic knowledge of how to research trends that will inspire and inform using the best practices and study and applied tools.
Wyróżniony
University of Johannesburg
Dyplom w produkcji mody
- Johannesburg, Republika Południowej Afryki
Dyplom
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Język angielski
Student, który uzyska te kwalifikacje, wykaże się kompetencją w analizowaniu i stosowaniu zasad systemu mody od produkcji do konsumpcji w celu zaspokojenia potrzeb rynku.
Wyróżniony
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Dyplom IED w biznesie modowym
- Madrid, Hiszpania
Dyplom
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Język angielski
Dyplom IED w biznesie mody ma na celu zapewnienie studentom niezbędnych narzędzi do skutecznego zarządzania firmą w sektorze tekstylnym i modowym. Studenci ukończą studia o profilu dualnym, w którym z jednej strony będą mieli dogłębną wiedzę na temat procesów projektowych i produkcyjnych branży modowej, a z drugiej zdobędą wiedzę i umiejętności do zarządzania i administrować firmami modowymi.
Wyróżniony
ESPM – Brasil
Studia podyplomowe w biznesie i marketingu cyfrowym dla mody i urody
- São Paulo, Brazylia
Dyplom ukończenia studiów podyplomowych
Niepełny etat
3 semestry
Nauka na odległość
Portugalski
W trakcie tego kursu podyplomowego studenci będą przygotowani do poznawania i zarządzania firmami modowymi i kosmetycznymi w środowisku cyfrowym.
Pima Community College
Współpracownik sztuki i nauki w handlu detalicznym mody konsumentów - o przeniesienie do 4-letniego uniwersytetu
- Tucson, Stany Zjednoczone
Dyplom ukończenia studiów dwuletnich w dziedzinie sztuk pięknych (Associate of Arts)
Pełny etat
2 lat
W kampusie
Język angielski
Skocz rozpocząć zarządzania lub moda merchandising karierę detalicznej wypełniając ten poziom, a następnie przeniesienie do uniwersyteckiej detalicznego / stopień merchandising lub powiązanego programu podkreślając różne zasady stosowane do zarządzania łańcuchem dostaw detalicznych w celu zaspokojenia potrzeb konsumentów. Wykonaj ten program poprzez zajęcia w kombinacji dni tygodnia i wieczory ...
Odpowiedz na kilka pytań, a znajdziemy dla Ciebie odpowiednie kierunki studiów!
Popularny rodzaj stopnia naukowego
Zobacz mniej
Popularny tryb studiów
Kurs akademicki Programy w Moda Marketing mody
Obszar marketingu mody skupia się na różnych biznesowych i zagadnień związanych Couture-. W zależności od programu, studenci mogą studiować analizy odzieży, aspektów społecznych strategii moda, e-commerce, ekonomii i rynków odzieżowych, analizy statystycznej i metod badawczych.