Associate of Applied Science in Programming Computer
Sullivan County Community College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Loch Sheldrake, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 - 5 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 434 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne, poza państwowymi studentami. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat za naukę, zobacz opis programu
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
SUNY Sullivan oferuje dwie ścieżki przygotowujące profesjonalistów do nagradzania kariery w komputerowych systemach informatycznych i technologii - programowanie komputerowe i wsparcie komputerowe.
Każda ścieżka ma na celu zapewnienie tła niezbędnego do natychmiastowego zatrudnienia lub przeniesienia do czteroletniego programu. Ścieżki obejmują kursy z zakresu sprzętu i specjalistycznego oprogramowania, programowania, logiki i rozwiązywania problemów, umiejętności aplikacji, zarządzania bazami danych, analizy systemów i projektowania stron internetowych w celu zapewnienia absolwentom zróżnicowanego zestawu umiejętności. Trzon zajęć ze sztuk humanistycznych zapewnia studentowi umiejętności komunikacji i krytycznego myślenia niezbędne do rozwoju kariery.
Studenci programowania komputerowego uczą się tworzyć i dekodować algorytmy i kod kryjący się za współczesnymi językami komputerowymi. Począwszy od pseudokodu używanego w logice i rozwiązywaniu problemów, uczniowie poruszają się po Visual Basic, Java i C przy użyciu metod programowania obiektowego (OOP).
Po pomyślnym spełnieniu wymagań programu studiów komputerowych AAS, studenci będą w stanie wykazać się zrozumieniem:
- Podstawy architektury i organizacji komputerów
- Sprzęt komputerowy: komponenty, cel, relacje i integracja
- Oprogramowanie komputerowe: wykorzystanie, projektowanie, instalacja, zarządzanie, konfiguracja, debugowanie i zarządzanie plikami
- System operacyjny
- Podstawy algorytmów
- Umiejętności matematyczne stosowane w rozwiązywaniu problemów i logice
- Podstawy Microsoft Visual Basic
- Podstawy Microsoft Visual C
- Podstawy Javy
- Metodyka programowania obiektowego
- Podstawy struktur danych
- Podstawy zarządzania bazami danych
- Podstawy analizy systemów
- Podstawy zarządzania projektami
Chris Ried / Unsplash
Absolwenci będą również przygotowani do
- Napisz algorytmy, aby rozwiązać rzeczywiste problemy
- Twórz, edytuj, utrzymuj i przeszukuj bazy danych, używając strukturalnego języka zapytań
- Pracuj skutecznie w zespołach programistycznych zorientowanych na cel
- Stosuj metodologie programowania obiektowego w programowaniu systemów
- Zastosuj cykl rozwojowy systemów do zarządzania projektami
- Twórz komunikację pisemną, ustną i wizualną, która wyraźnie wyraża i dokumentuje ich pomysły
- Zastosuj podstawowe podstawy w nauce, technologii, inżynierii i matematyce, aby rozwiązać rzeczywiste problemy
- Twórz i utrzymuj strony internetowe i witryny internetowe
Czesne
Ogólne wymagania edukacyjne
W ramach edukacji policealnej studenci powinni opanować wybrany przez siebie przedmiot, niezależnie od tego, czy chodzi o sztukę wyzwoloną, naukę czy jedną z wielu dyscyplin zawodowych. Jednak jednym z głównych celów edukacji pomaturalnej jest poszerzenie perspektywy ucznia na świat. Obejmuje to kontakt z nowymi pomysłami, wyzwaniami dla utrwalonych lub wcześniej utrzymywanych punktów widzenia oraz wprowadzenie do nieznanych i ekscytujących sposobów patrzenia i radzenia sobie z myślami. To poprzez ekspozycję na szerszą edukację ogólną studenci zdobywają umiejętności, które stanowią podstawę do dalszych studiów i pracy. Takie umiejętności obejmują krytyczne myślenie, analizę argumentów, odpowiednie podejście metodologiczne, różnorodność rozumienia, wdrażanie technologii i podstawowe nawyki pracy. Taka podstawa zapewnia również uczniom ramy, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć i docenić wybrany przez siebie kierunek studiów.
W tym duchu Rada Powiernicza SUNY zatwierdziła wymóg dotyczący wykształcenia ogólnego w grudniu 1998 r. Wymóg ten wymaga co najmniej trzydziestu (30) punktów studiów w różnych kluczowych obszarach akademickich dla wszystkich studentów, którzy mają ukończyć szkołę SUNY z licencjat. W tym celu SUNY opracował następujące dziesięć efektów uczenia się uczniów:
Efekt uczenia się 1 | Matematyka |
Efekt uczenia się 2 | Nauki przyrodnicze |
Efekt 3 | Nauki społeczne |
Efekt uczenia się 4 | Amerykańska historia |
Efekt uczenia się 5 | Zachodnia cywilizacja |
Efekt uczenia się 6 | Inne cywilizacje świata |
Efekt uczenia się 7 | Humanistyka |
Efekt uczenia się 8 | Sztuki |
Efekt uczenia się 9 | Język obcy |
Efekt uczenia się 10 | Podstawowa komunikacja |
Oprócz tych kandydatów, którzy pomyślnie ukończyli studia, muszą wykazać się kompetencjami w dwóch obszarach:
Krytyczne myślenie (rozumowanie)
Zarządzanie informacją
Efekt uczenia się ucznia w krytycznym myśleniu jest zawarty na każdym kursie kształcenia ogólnego, za który przyznaje się zaliczenie za efekty uczenia się od drugiego do siódmego (2-7) i efekt uczenia się przez ucznia 10. Zarządzanie informacją odbywa się w całym programie nauczania.
SUNY Wymagania dotyczące edukacji ogólnej początkowo obowiązywały wszystkich studentów, którzy rozpoczęli studia jesienią 2000 roku lub później. W 2010 r. Rada Powiernicza SUNY zmieniła ogólne wymagania w zakresie edukacji, aw 2013 r. Dodatkowo zawarła szczegółowe zalecenia dotyczące ich wdrożenia w szkołach wyższych, które mają ułatwić bezproblemowy transfer studentów do 4-letnich instytucji SUNY. SUNY Sullivan pomaga swoim uczniom w spełnianiu aktualnych wymagań edukacji ogólnej określonych przez SUNY. W tym celu SUNY SULLIVAN wymaga, aby każdy student, który ukończy stopień Associate in Arts (AA) lub Associate in Science (AS), ukończył trzydzieści punktów w co najmniej siedmiu z dziesięciu obszarów kształcenia ogólnego i wykazywał się umiejętnością krytycznego myślenia i zarządzanie informacjami. W zakresie praktycznego zastosowania niniejsza polityka wymaga, aby każdy odbiorca stopnia AA i AS wykazał:
- Wiedza i umiejętności w dwóch wymaganych obszarach: podstawowa komunikacja i matematyka;
- Wiedza i umiejętności w pięciu z ośmiu następujących obszarów: nauki przyrodnicze, nauki społeczne, historia Ameryki, cywilizacja zachodnia, inne cywilizacje światowe, nauki humanistyczne, sztuka i języki obce; i
- Kompetencje w dwóch wymaganych obszarach, krytyczne myślenie i zarządzanie informacjami.
Rekrutacja
Program
Wymagania wstępne programu
- Komp. matematyczny
Pierwszy semestr:
- CPT 1300 Wprowadzenie do informatyki
- CPT 1307 Skrypty
- Przedmiot do wyboru Przedmiot w zakresie sztuk wyzwolonych*
- PL 1001 Skład I
- MAT MAT 1005, 1205, 1206, 1301 lub wyższy
Drugi semestr:
- CPT 1301 Logika i rozwiązywanie problemów
- CPT 1203 HTML
- Do wyboru CPT do wyboru
- ENG 1301 lub COM 1305 Podstawy mowy LUB Komunikacja międzykulturowa
- SCI Kurs z przedrostkiem SCI i laboratorium
Trzeci semestr: 16
- CPT 1408 Projektowanie i tworzenie stron internetowych
- Zarządzanie bazami danych CPT 2211
- CPT 2226 Programowanie obiektowe
- Do wyboru CPT do wyboru
- Przedmiot do wyboru Przedmiot w zakresie sztuk wyzwolonych*
Czwarty semestr: 16
- CPT 2607 Struktury danych
- Analiza systemów CPT 2611
- Programowanie aplikacji mobilnych CPT 2040
- Projekt CPT 2220
- PED Kurs z przedrostkiem PED
* Wszystkie stopnie AAS wymagają ENG 1001 Kompozycja I, ENG 1301 Podstawy mowy LUB COM 1305 Komunikacja międzykulturowa, 4-punktowy kurs nauk ścisłych z laboratorium i co najmniej 10 dodatkowych punktów w zakresie sztuk wyzwolonych z co najmniej dwóch innych kierunków studiów. Przedrostki sztuk wyzwolonych: ANT, ECO, ENG, FLA, GEO, HIS, HON, HUM, MAT, POL, PSY, SCI i SOC. COM 1301, Komunikacja interpersonalna, COM 1305, Komunikacja międzykulturowa, COM 2110 Wprowadzenie do komunikacji medialnej, CPT 1210, Znajomość obsługi komputera, CPT 1301, Logika i rozwiązywanie problemów, CRJ 1115, Wprowadzenie do wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych oraz THE 1700, Historia teatru. zaliczane do sztuk wyzwolonych.
Galeria
Wynik programu
Absolwenci będą także przygotowani do:
- Napisz algorytmy, aby rozwiązać rzeczywiste problemy
- Twórz, edytuj, utrzymuj i przeszukuj bazy danych, używając strukturalnego języka zapytań
- Pracuj skutecznie w zespołach programistycznych zorientowanych na cel
- Stosuj metodologie programowania obiektowego w programowaniu systemów
- Zastosuj cykl rozwojowy systemów do zarządzania projektami
- Twórz komunikację pisemną, ustną i wizualną, która wyraźnie wyraża i dokumentuje ich pomysły
- Zastosuj podstawowe podstawy w nauce, technologii, inżynierii i matematyce, aby rozwiązać rzeczywiste problemy
- Tworzenie i utrzymywanie stron internetowych i witryn internetowych
Wirtualny Dom Otwarty
Wirtualne dni otwarte zaplanowano na wtorki o godzinie 15:30 (czasu wschodniego USA)
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Associate in Applied Science, Information Technology - Computer Programming
- Philadelphia, Stany Zjednoczone
Certyfikat online w pełnym tworzeniu stron internetowych
- USA Online, Stany Zjednoczone
Certyfikat w programowaniu C++
- Riverside, Stany Zjednoczone