Certyfikat zrozumienia doskonałości w obsłudze klienta w hotelarstwie
Stoke on Trent College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online United Kingdom
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Unit 01 Zasady obsługi klientów w hotelarstwie
W tej części uczniowie przyjrzą się różnym typom klientów i ich oczekiwaniom. Obejmują również, jak skutecznie się komunikować, jak radzić sobie ze skargami i opiniami oraz zasady i procedury wspierające spójną obsługę klienta.
Część 02 Zrozum efektywną pracę zespołową w branży hotelarskiej
Ten rozdział dotyczy efektywnej pracy zespołowej i tego, jak może wspierać obsługę klienta w hotelarstwie. Uczniowie będą również przyglądać się własnemu rozwojowi osobistemu.
Część 03 Zrozum ustawodawstwo i wytyczne dotyczące sektora hotelarskiego
Dział ten obejmuje przepisy i wytyczne dotyczące obsługi klienta w branży hotelarskiej, w tym higieny żywności, alergii i nietolerancji pokarmowej, różnorodności i równości, zdrowia i bezpieczeństwa, ochrony, ochrony danych.
Część 04 Rozumienie zawodowych standardów osobistych w branży hotelarskiej
Część ta obejmuje pierwsze wrażenia i znaczenie osobistej prezentacji, a także wpływ, jaki zachowanie może mieć na klientów i ich wrażenie na temat organizacji hotelarskiej.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Menedżer ds. relacji z klientami
- London, Wielka Brytania