Studia podyplomowe w badaniu rynku (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
India Online, Indie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
11 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
INR 600 000
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Northpoint Centre of Learning
Ten program został zaprojektowany i przeprowadzony we współpracy z Nielsen, światowym liderem w zakresie globalnych informacji i pomiarów, badań rynku, wglądów i danych na temat tego, co ludzie oglądają, słuchają i kupują. Zadaniem badania rynku (MR) jest zapewnienie kierownictwu odpowiednich, dokładnych, wiarygodnych, aktualnych i aktualnych informacji. Konkurencyjne środowisko marketingowe i wciąż rosnące koszty związane ze słabym podejmowaniem decyzji wymagają, aby badania rynkowe dostarczały wiarygodnych informacji. Rozsądne decyzje nie opierają się jedynie na intuicji, a nawet czystym osądzie. Menadżerowie marketingu podejmują liczne strategiczne i taktyczne decyzje w procesie identyfikacji i zaspokajania potrzeb klientów. Podejmują decyzje o potencjalnych możliwościach, wyborze rynku docelowego, segmentacji rynku, planowaniu i wdrażaniu programów marketingowych, wydajności marketingu i kontroli. Decyzje te komplikują interakcje między kontrolowanymi zmiennymi marketingowymi produktu, cen, promocji i dystrybucji. Dalsze komplikacje są dodawane przez niekontrolowane czynniki środowiskowe, takie jak ogólne warunki ekonomiczne, technologia, polityka publiczna i prawa, środowisko polityczne, konkurencja oraz zmiany społeczne i kulturowe. Kolejnym czynnikiem w tej mieszance jest złożoność konsumentów. Badania rynkowe pomagają kierownikowi marketingu powiązać zmienne marketingowe ze środowiskiem i konsumentami. Pomaga usunąć niepewność, dostarczając odpowiednich informacji o zmiennych marketingowych, środowisku i konsumentach. W przypadku braku odpowiednich informacji reakcja konsumentów na programy marketingowe nie może być rzetelnie i dokładnie przewidziana. Program studiów podyplomowych Northpoint w dziedzinie badań rynkowych, prowadzony przez naszego współpracownika i lidera branży, firmę Nielsen, rozwija cię jako odpowiedzialnego menedżera i eksperta od spostrzeżeń.
Główne cechy kursu:
- 11-miesięczny program mieszkaniowy "fast track"
- Oprócz Market Research, kurs obejmuje marketing, zarządzanie przedsiębiorstwem
- Rozległe projekty praktyczne podczas staży z Nielsen i organizacjami klientów Certyfikacja oferowana po pomyślnym zakończeniu programu
- Miejsca docelowe z Nielsenem w pakiecie startowym o wartości 6 lakhs rocznie po pomyślnym zakończeniu programu *
- Minimum 60% punktów w każdym module, projekty rozprawy, wszystkie staże w trakcie kursu, wraz z 90% udziałem w kampusie i na stażach, a także brak zapisów o wykroczeniach dyscyplinarnych podczas trwania kursu
Wybieralność
Absolwenci wszystkich strumieni z minimum 50% kwalifikują się do złożenia wniosku. Kandydaci występujący w ostatnim roku egzamin dyplomowy (rok akademicki 2017-18) może również składać podanie. Dobre wyniki w konkurencyjnych egzaminach, takich jak CAT / CET lub równoważne egzaminy będą dodatkowym atutem. Choć doświadczenie zawodowe i wyniki CAT / CET nie są obowiązkowe, będą dodatkowym atutem.
Proces selekcji
Zakwalifikowani kandydaci zostaną wezwani do zdania testu pisemnego w biurach Nielsen w Bombaju, Delhi, Chennai, Bangalore, Kalkuta i Baroda. Jeśli kandydat zrezygnuje z testu pisemnego, zostanie zaproszony do dyskusji grupowej i osobistego wywiadu w kampusie Northpoint w Khandali. Test pisemny sprawdzi Twoją umiejętność matematyczną, językową i analityczną.
Kryteria umieszczania
Studenci są wspierani przez Centrum przy pomocy Nielsena w zakresie spełnienia następujących kryteriów: Pomyślne ukończenie kursu z minimum 60% ocen w każdym module, projekt rozprawy i wszystkie staże oferowane podczas kursu 90% obecności na kampusie i podczas staży Brak zapisów o wykroczeniach / sprawach dyscyplinarnych Oczyść ostateczny proces selekcji Nielsen W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych kryteriów Northpoint wycofa jakąkolwiek pomoc w znalezieniu miejsca. Po wybraniu będziesz musiał przyjąć ofertę złożoną przez Nielsen. Rozumie się, że każdy student, który uzyskałby mniej niż 50% łącznej sumy po zastosowaniu systemu punktowego, nie ukończył programu i nie otrzyma certyfikatu ukończenia.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat Absolwenta Reklamy - Strategia Kreatywna i Cyfrowa
- Toronto, Kanada
Zaawansowane strategiczne zarządzanie marketingowe
- London, Wielka Brytania
Marketing strategiczny
- London, Wielka Brytania