Kursy odświeżające dla kadry nauczycielskiej
Nayanova University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Samara, Rosja
Języki
Rosyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 - 7 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Tematy kursów odświeżających dla nauczycieli:
1. Cechy organizacji procesu edukacyjnego w realizacji federalnego standardu akademickiego kształcenia ogólnego na poziomie podstawowym (dla nauczycieli szkół podstawowych).
2. Metodyczne przygotowanie nauczycieli do wprowadzenia podstawowego wykształcenia ogólnego (dla nauczycieli w klasach 5-9).
3. Krajowy standard edukacyjny w zakresie podstawowego kształcenia ogólnego: osiąganie wyników z przedmiotów w języku angielskim.
4. Realizacja procesów wychowawczych i związanych z wychowaniem przedszkolaków (dla asystentów wychowawców).
5. Cechy organizacji procesu edukacyjnego w kontekście wprowadzenia federalnego standardu edukacyjnego edukacji przedszkolnej (dla wychowawców przedszkolnych).
6. Projektowanie zaawansowanych programów studiów (dla nauczycieli matematyki, fizyki, informatyki, języka rosyjskiego, literatury, historii, nauk społecznych, biologii, nauczania języka angielskiego w klasach 5-9).
7. Ocena osiągania przez uczniów zamierzonych wyników w opracowywaniu podstawowych programów edukacyjnych na poziomie podstawowym i zaawansowanym (zaawansowanym) (dla nauczycieli klas 5-9).
8. Stworzenie integracyjnego środowiska edukacyjnego dla niepełnosprawnych uczniów w warunkach federalnego standardu edukacyjnego i federalnego standardu edukacyjnego (dla nauczycieli klas 1-9).
9. Tworzenie gier edukacyjnych w środowisku SCRATCH 2.0. (dla nauczycieli informatyki).
10. Tworzenie interaktywnych zasobów edukacyjnych w środowisku SCRATCH 2.0. (dla nauczycieli klas 1-9).
11. Projektowanie programów na poziomie podstawowym, rozszerzonym i profilowym w ramach realizacji FC SES (dla nauczycieli matematyki, fizyki, informatyki, języka rosyjskiego, literatury, historii, nauk społecznych, biologii, nauczania języka angielskiego w klasach 10-11 ).
12. Projektowanie i realizacja programów kursów przedprofilowych (dla nauczycieli planujących realizację kursów przedprofilowych).
13. Projektowanie i realizacja programów zajęć fakultatywnych (dla nauczycieli planujących realizację zajęć fakultatywnych).
14. Cechy projektowania i realizacji programów zajęć pozalekcyjnych (dla nauczycieli klas 1-9, nauczycieli edukacji dodatkowej, trenerów-nauczycieli).
15. Organizacja zajęć z dziećmi uzdolnionymi na lekcji i zajęć pozalekcyjnych (dla nauczycieli klas 1-11, nauczycieli edukacji dodatkowej, trenerów-nauczycieli).
16. Zaprojektowanie i wdrożenie systemu edukacyjnego klasy (dla wychowawców).
17. „Tworzenie integracyjnego środowiska wychowawczego dla dzieci niepełnosprawnych. Udzielanie pierwszej pomocy” (dla wychowawców).
Tematy kursów doszkalających dla menedżerów i zastępców dyrektorów placówek oświatowych:
1. Zarządzanie organizacją edukacyjną w kontekście wprowadzenia federalnego standardu edukacyjnego;
2. Zarządzanie pracami metodologicznymi i eksperymentalnymi instytucji edukacyjnej w kontekście wprowadzenia federalnego standardu edukacyjnego;
3. Zarządzanie działalnością organizacji edukacyjnej w celu wdrożenia federalnego standardu edukacyjnego edukacji przedszkolnej;
4. Edukacja włączająca: organizacja i zarządzanie działalnością pedagogiczną w kontekście wprowadzenia federalnego standardu edukacyjnego dla HVZ;
5. Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w warunkach federalnego standardu edukacyjnego;
6. Zintegrowane podejście w działaniach szefa organizacji edukacyjnej na rzecz zwalczania korupcji, zapobiegania terroryzmowi, nacjonalizmowi i ekstremizmowi religijnemu;
7. Zintegrowane podejście do organizacji edukacji prawniczej niepełnoletnich uczniów;
8. Organizacja i kierowanie pracami organów prowadzących szkołę.
Szkolenie będzie prowadzone w miarę tworzenia się grup, a dla programów trwających 256 godzin będzie wynosić co najmniej trzy miesiące; 384 godziny - co najmniej cztery miesiące; 506 godzin co najmniej siedem miesięcy (początek szkolenia, model szkolenia oraz harmonogram szkolenia zostaną omówione na spotkaniu organizacyjnym, o którym zostaniesz wcześniej powiadomiony). Koszt usług można znaleźć w sekcji płatnych usług edukacyjnych.
Tworząc grupę 25 lub więcej osób w ramach jednego programu istnieje możliwość dojazdu na terytorium klienta.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kursy szkoleniowe dla nauczycieli
- Chía, Kolumbia
Tylko ocena Droga prowadząca do Kursu Statusu Nauczyciela Wykwalifikowanego
- Kingston upon Thames, Wielka Brytania
Badania dotyczące zdrowia i dobrego samopoczucia (drobne)
- Binghamton, Stany Zjednoczone