Associate of Arts w naukach przyrodniczych
Mt. San Antonio College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Los Angeles, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 362 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* za jednostkę czesnego poza stanem - 46 USD / za jednostkę czesnego mieszkańców Kalifornii
Wstęp
Nacisk na nauki przyrodnicze zapewnia uczniowi zrozumienie systemów żywych i nieożywionych oraz promuje docenienie metodologii i narzędzi nauki. Studenci mogą wybrać kursy, które koncentrują się na określonej specjalizacji, a następnie wybrać kursy uzupełniające, aby wzmocnić wybrany przez nich cel, lub mogą wybrać kursy, które wzmacniają i poszerzają ich ogólne zrozumienie nauk przyrodniczych.
Galeria
Rekrutacja
Program
Ten stopień wymaga ukończenia zajęć z edukacji ogólnej oraz:
Wymagane kursy
Wybierz co najmniej 18 jednostek z poniższych i co najmniej jedno laboratorium GE z każdej grupy: 18-22 jednostki
Grupa 1A: Kursy wykładowe z nauk fizycznych
(Może wziąć udział w jednym lub kilku kursach z Grupy 1A)
- ASTR 5 Wprowadzenie do astronomii
- lub ASTR 5H Wprowadzenie do astronomii - wyróżnienie
- ASTR 7 Geologia Układu Słonecznego
- ASTR 8 Wprowadzenie do gwiazd, galaktyk i wszechświata
- ASTR 11 Wprowadzenie do astrofizyki
- CHEM 9 Chemia życia codziennego
- GEOG 1 Geografia fizyczna
- lub GEOG 1H Geografia fizyczna - wyróżnienie
- GEOL 7 Geologia Kalifornii
- GEOL 8 Nauka o Ziemi
- lub GEOL 8H Nauk o Ziemi - wyróżnienie
- GEOL 9 Geologia środowiska
- GEOL 10 klęsk żywiołowych
- GEOL 30 Globalne zmiany klimatyczne
- METO 3 Pogoda i środowisko atmosferyczne
- OCEA 10 Wprowadzenie do oceanografii
- lub OCEA 10H Wprowadzenie do oceanografii - wyróżnienie
Grupa 1B: Kursy laboratoryjne z nauk fizycznych
(Należy wziąć udział w co najmniej jednym kursie z grupy 1B lub 1C)
- Laboratorium Obserwacji Astronomicznej ASTR 5L
- Pracownia Geografii Fizycznej GEOG 1L
- lub GEOG 1LH Laboratorium Geografii Fizycznej - wyróżnienie
- Laboratorium Nauk o Ziemi GEOL 8L
- Laboratorium Geologii Środowiska GEOL 9L
- Laboratorium Pogody i Środowiska Atmosferycznego METO 3L
- OCEA 10L Wprowadzenie do Laboratorium Oceanografii
Grupa 1C: Kursy wykładowo-laboratoryjne z nauk fizycznych
(Należy wziąć udział w co najmniej jednym kursie z grupy 1B lub 1C)
- CHEM 10 Chemia dla pokrewnych kierunków zdrowotnych
- CHEM 20 Wprowadzenie do zagadnień organicznych i biochemii
- CHEM 40 Wprowadzenie do chemii ogólnej
- CHEM 50 Chemia ogólna I
- lub CHEM 50H Chemia Ogólna I - z wyróżnieniem
- CHEM 51 Chemia ogólna II
- lub CHEM 51H Chemia ogólna II - wyróżnienie
- CHEM 80 Chemia organiczna I
- CHEM 81 Chemia organiczna II
- CHEM 55 Chemia dla inżynierów
- GEOL 1 Geologia fizyczna
- GEOL 24 Badania geologiczne w terenie: Środkowa Kalifornia
- lub GEOL 25 Geologiczne badania terenowe: Południowa Kalifornia
- GEOL 29 Zagadnienia specjalne z geologii terenowej
- PHSC 3 Nauka o energii
- PHSC 9 Nauki fizyczne
- FIZYKA 1 Fizyka
- FIZYKA 2AG Fizyka ogólna
- FIZYKA 2BG Fizyka ogólna
- FIZYKA 4A Fizyka inżynierska
- FIZYKA 4B Fizyka Inżynierska
- FIZYKA 4C Fizyka inżynierska
- ENGR 1 Wprowadzenie do inżynierii
- ENGR 1C Inżynieria Krytyczne myślenie
- ENGR 6 Wprowadzenie do koncepcji i metodologii programowania inżynierskiego
- ENGR 8 Właściwości materiałów
- FIZYKA 6A Fizyka ogólna z rachunkiem różniczkowym
- FIZYKA 6B Fizyka ogólna z rachunkiem różniczkowym
Grupa 2A: Wykłady z nauk przyrodniczych
(Może wziąć udział w jednym lub kilku kursach z Grupy 2A)
- ANTH 1 Antropologia biologiczna
- lub ANTH 1H Antropologia biologiczna - wyróżnienie
- BIOL 6 Człowiek i środowisko
- BIOL 17 Neurobiologia i zachowanie
- BIOL 20 Biologia morza
- BIOL 34 Podstawy genetyki
- MICR 26 Wprowadzenie do immunologii
Grupa 2B: Kursy laboratoryjne z nauk przyrodniczych
(Należy wziąć udział w co najmniej jednym kursie z grupy 2B lub 2C)
Wybierz przynajmniej jeden z poniższych:
- Laboratorium Antropologii Biologicznej ANTH 1L
- BIOL 6L Laboratorium Człowiek i Środowisko
- BIOL 21 Laboratorium Biologii Morza
- BIOL 34L Podstawy Laboratorium Genetyki
Grupa 2C: Kursy wykładowo-laboratoryjne z nauk przyrodniczych
(Należy wziąć udział w co najmniej jednym kursie z grupy 2B lub 2C)
- BIOL 1 Biologia ogólna
- BIOL 2 Biologia roślin i zwierząt
- BIOL 3 Ekologia i biologia terenowa
- BIOL 4 Biologia dla kierunków
- lub BIOL 4H Biologia dla kierunków - z wyróżnieniem
- BIOL 8 Biologia komórkowa i molekularna
- BTNY 3 Struktury, funkcje i różnorodność roślin
- MICR 1 Zasady mikrobiologii
- lub MICR 22 Mikrobiologia
Łącznie jednostki: 18-22 jednostki
Wynik programu
Wyniki nauczania w programie
Po pomyślnym zakończeniu tego programu student będzie mógł:
- Analizuj i modeluj systemy chemiczne, fizyczne lub biologiczne przy użyciu metod naukowych i/lub matematycznych.
- Analizuj i modeluj systemy chemiczne, fizyczne lub biologiczne przy użyciu metod naukowych i/lub matematycznych.
- Krytycznie czytaj, interpretuj i analizuj szereg złożonych tekstów i danych, aby tworzyć powiązania i wyciągać znaczące wnioski.
- Identyfikować i modelować obowiązki zawodowe i etyczne naukowca.
- Skutecznie komunikuj zasady i zastosowania naukowe, zarówno w mowie, jak i na piśmie.
- Opisz wpływ człowieka i naszej technologii na środowisko i społeczeństwo.
- Kontynuuj dalsze studia lub kształcenie się przez całe życie w naukach ścisłych.
- Pracuj wspólnie, aby osiągnąć wspólny cel lub rozwiązać problem.
Efekty uczenia się uczniów
*Efekty uczenia się studentów obejmują ogólne umiejętności, wiedzę lub zastosowania, które studenci powinni wykazać po ukończeniu kursu lub programu studiów. Kadra dyscyplinarna jest odpowiedzialna za kurs lub program, opracowuje te wyniki, a także mierzy i ocenia studentów, aby określić, czy wyniki są osiągane. Celem oceny efektów uczenia się uczniów jest pomoc w ulepszaniu naszych kursów, programu nauczania, sukcesów uczniów i/lub nauczania. Efekty uczenia się uczniów na poziomie kursu nie muszą być kompleksowe, mogą skupiać się na konkretnym aspekcie kursu, a pomiary tych ocen niekoniecznie są częścią ocen studenta z kursów. Pamiętaj, że Efekty Uczenia się Studentów niekoniecznie odzwierciedlają cały materiał i cele, których należy się nauczyć w trakcie kursu.