Zaawansowana strategia operacyjna i podstawy zarządzania jakością
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 8225
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Ten kurs prowadzi delegatów przez kluczowe elementy strategii operacyjnej, od skutecznego tworzenia i dostosowywania strategii, po obiektywne planowanie zasobów i ustalanie kluczowych wyników strategicznych.
Obejmuje również kluczowe elementy doskonałości w ramach strategii operacyjnej; zrozumienie i dostosowanie strategii operacyjnej do szerszego zewnętrznego środowiska operacyjnego, skuteczna komunikacja i zaangażowanie interesariuszy oraz efektywne zarządzanie horyzontami czasowymi w ramach tworzenia i wdrażania strategii.
Będziesz także rozwijać swoją podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania jakością. Kurs pomoże Ci zrozumieć narzędzia i techniki skutecznego programu zarządzania jakością.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauczania, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją Twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Rola i wkład strategii operacyjnej w organizację
- Dostosowanie strategii operacyjnej do ogólnej strategii i celów organizacji
- Kluczowe techniki planowania w ramach strategii operacyjnej
Opracowanie Strategii Operacyjnej
- Ocena rezultatów strategii operacyjnej
- Efektywne Zarządzanie zmianą w Strategii Operacyjnej
- Zrozumienie kluczowych zależności w Strategii Operacyjnej
Zarządzanie zasobami operacyjnymi
- Zrozumienie kluczowej dynamiki zasobów wewnętrznych
- Efektywne zarządzanie ryzykiem
- Budowanie odporności w ramach strategii operacyjnej
Techniki prognozowania popytu
- Tworzenie efektywnych prognoz popytu
- Zarządzanie zmianami wolumenu i zmienności
- Wykorzystanie planu popytu w organizacji
Zarządzanie środowiskiem operacyjnym
- Zrozumienie organizacyjnego środowiska operacyjnego
- Zestaw narzędzi do tworzenia strategii operacyjnych
- Wyznaczanie skutecznych KPI strategii operacyjnej
Strategia Operacyjna – Zarządzanie Horyzontami Czasowymi
- Zrozumienie organizacyjnego środowiska operacyjnego
- Zestaw narzędzi do tworzenia strategii operacyjnych
- Wyznaczanie skutecznych KPI strategii operacyjnej
Strategia operacyjna – komunikacja i przekazanie
- Tworzenie uzasadnienia biznesowego dla kadry kierowniczej wyższego szczebla
- Skuteczna komunikacja i zaangażowanie interesariuszy
- Skuteczne przekazanie zespołom Operations Management
Strategia operacyjna – Wykorzystanie technologii Przemysłu 4.0
- Ludzkie systemy cybernetyczne
- Przemysłowy Internet Rzeczy (IIOT)
- Analiza predykcyjna
Zrozumienie jakości
- Zarządzanie i jakość
- Cena jakości
- Ludzie, procesy i systemy
- Filozofia kompleksowego zarządzania jakością
Kierownictwo Zarządzania Jakością
- Przywództwo Podstawa TQM
- jakość Role i obowiązki przywódcze
- zarządzanie jakością a przywództwo jakością
- Przywództwo operacyjne a przywództwo strategiczne
Sześciopoziomowy model przyjęcia TQM
- Poziom 1 – Niezaangażowany
- Poziom 2 – Włóczęgi
- Poziom 3 – Pchacze narzędzi
- Poziom 4 – Ulepszacze
- Poziom 5 – Laureaci nagród
- Poziom 6 – światowej klasy
Korporacyjne Zarządzanie Jakością Środowiskową
- Ochrona środowiska
- Systemy zarządzania środowiskowego
- Ciągła poprawa jakości środowiska
- Ocena zarządzania środowiskowego
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Szefowie Operacji
- Dyrektorzy Operacyjni i Menedżerowie
- Menadżerowie projektu
- Kierownictwo wyższego szczebla odpowiedzialne za strategię
- Szefowie Utrzymania Ruchu
- Kierownictwo wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i funkcjonariusze, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu zarządzania jakością.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Rozwiń dogłębne zrozumienie tworzenia kluczowych strategii operacyjnych.
- Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać zasobami, aby zoptymalizować zarówno zasoby, jak i wyniki strategii.
- Skutecznie zarządzaj zakresem zmian.
- Zdobądź dogłębne zrozumienie wpływu zewnętrznego środowiska operacyjnego na tworzenie i wdrażanie strategii operacyjnej.
- Zapewnij skuteczną współpracę z wewnętrznymi interesariuszami.
- Skutecznie przekaż strategię operacyjną zespołowi ds. zarządzania operacjami.
- Opracowanie wszechstronnego uznania roli jakości w odnoszących sukcesy organizacjach.
- Zrozumienie znaczenia przywództwa w osiąganiu światowej klasy standardów jakości.
- Oceń różne poziomy jakości w swojej organizacji.
- Doceń umiejętności potrzebne do zarządzania środowiskiem.
- Wdrażaj Plan Działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.