Strategiczne zarządzanie zmianą
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Strategiczne zarządzanie zmianą wymaga skupienia się na czasie, ucisku i wytrwałości. Wiele programów zarządzania zmianą cierpi, ponieważ nie badają odpowiednio ryzyka ani nie przygotowują się na skutki konsekwencji. Jednak uczestnicząc w tym kursie zaaranżujesz większy obraz zmian odważnie przekształcających się poza obecny stan.
Kurs obejmuje również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Budowanie odporności i zwinności w walce z oporem
- Radzenie sobie z trudnymi ludźmi
- Kierowanie przez turbulencje
- Zasady odporności
- Sztuka zwinności
Kultura i zachowanie organizacyjne
- Kultura i klimat organizacyjny
- Zmieniające się postrzeganie wewnętrzne
- Zachęcaj do pozytywnych zachowań w miejscu pracy
- Tworzenie nowej normy
Strategie zarządzania zmianą
- Zmieniające się kultury i priorytety biznesowe
- Wpływ zmian biznesowych
- Drogi do rewolucyjnej zmiany
- Strategiczne zarządzanie zmianą
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Menedżerowie zmian, starsi menedżerowie i dyrektorzy
- Kierownicy wydziałów
- Szefowie Organizacji, Dyrektorzy Generalni, Prezesi, Członkowie Zarządu, Dyrektorzy i Przedsiębiorcy.
- Starszy HR, analitycy biznesowi i role ds. zgodności.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Rozwijaj zwinność i odporność, aby radzić sobie ze wszystkimi formami zmian, które wpływają na organizację.
- Zaszczep konstruktywne zachowania, aby zrealizować pozytywną zmianę.
- Zaplanuj niezbędną zmianę organizacyjną, aby zmienić i przekształcić kulturę.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.