Strategiczne zarządzanie jakością
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs da ci wszechstronną wiedzę na temat umiejętności i narzędzi potrzebnych do uczynienia z jakości centralnej zasady Twojej organizacji.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Narzędzia, systemy i techniki zarządzania jakością
- Podstawowe narzędzia i techniki
- Analiza rodzajów, skutków i krytyczności awarii (FMECA)
- Statystyczna kontrola procesu (SPC)
- Poprawa wydajności konserwacji
Audyty jakościowe, nagrody i wdrożenia
- Audyty jakości
- Malcolm Baldrige, Nagroda Deminga i Europejskie Nagrody Jakości
- Wdrożenie zarządzania jakością
- Zarządzanie zmianą
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Dyrektorzy operacyjni
- Konserwacja głowic i zarządzanie operacjami
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą rozwijać gruntowną znajomość zarządzania jakością.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Doceń narzędzia i techniki wysokiej jakości, którymi dysponujesz.
- Dowiedz się, w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele jakościowe, korzystając z audytów i nagród za jakość.
- Zbadaj zawiłości stosowania stoisk jakości w świadczeniu usług.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.