Strategia sektora publicznego i doskonałość przywództwa
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 8225
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Ten kurs daje głęboki wgląd w złożone i wzajemnie powiązane czynniki, które pomagają lub utrudniają pomyślne wdrożenie polityki sektora publicznego. Zdecydowana większość polityk sektora publicznego nie przynosi zamierzonych rezultatów. Często przekraczają budżet; są wyjątkowo spóźnione; mieć niezamierzone konsekwencje; nie osiągają pożądanego poziomu usług; są nieistotne; nie są pożądane lub po prostu wypadają. Kurs zapewnia zrozumienie, w jaki sposób i dlaczego strategia sektora publicznego może działać. Zapewnia narzędzia, techniki i szablony, jak rozumieć potrzeby i wymagania, a następnie zarządzać wpływami i interesami, aby zapewnić pomyślne wyniki polityki. Koncentruje się na tym, jak tworzyć, wdrażać, oceniać i dostosowywać politykę w miarę jej postępu. Analizujemy kluczowe czynniki wymagane do pomyślnego wdrożenia na poziomie globalnym, krajowym i lokalnym. Ryzyka i kryzysy są zawsze obecne na arenie politycznej i dyskutujemy, jak analizować, przewidywać, oceniać i reagować na te i inne specyficzne kryzysy, które mogą pojawić się w dowolnym momencie i zapewnić, że nie odbiegają one od świadczenia oczekiwanych i wymaganych usług wysokiej jakości.
Ten kurs omawia podstawowe podstawowe aspekty przywództwa w Twojej karierze Pathway . Podczas kursu z wykorzystaniem kombinacji debat dyskusyjnych, studiów przypadku, badań i sesji zanurzeniowych, odkryjesz empirycznie, jak stać się pełniej liderem i wykorzystać siłę roboczą do transformacji.
Podczas tego intensywnego kursu opanujesz przywództwo dzięki szerokiemu zakresowi umiejętności i wiedzy, które przekroczą Twój potencjał. Kontekstualizując umiejętności humanistyczne ze swoimi umiejętnościami przywódczymi, odkryjesz ścieżkę najmniejszego oporu do osiągnięcia celów. W ten sposób zyskasz więcej czasu na rozwój organizacji dzięki wzrostowi skuteczności i wydajności.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauczania, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją Twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Polityka sektora publicznego – planowanie i przegląd strategiczny
- Kompleksowa analiza niepowodzeń polityki sektora publicznego
- Techniki strategicznego sukcesu
- Jak skuteczne polityki osiągają pożądane rezultaty
- Wpływy na poziomie globalnym, krajowym i lokalnym
Wdrażanie Strategii Sektora Publicznego
- Kluczowe czynniki udanej implementacji
- Dostosowanie się do zmian w przywództwie
- Zarządzanie projektami i rozwój potencjału
- Monitorowanie, mierzenie, testowanie i korygowanie wyników w stosunku do celów.
Kryzys w sektorze publicznym i zarządzanie ryzykiem strategicznym
- Cykl zarządzania ryzykiem
- Identyfikacja i ocena źródeł ryzyka
- Możliwe decyzje, które można podjąć w celu uwzględnienia ryzyka
- Reakcja kryzysowa, kontrola i reagowanie
Pokonywanie strategicznych wyzwań w sektorze publicznym
- Wyzwania zewnętrzne
- Wyzwania wewnętrzne
- Poważna restrukturyzacja a korekty przyrostowe
- Zmiana jest normą, a nie wyjątkiem
Przywództwo – dążenie do doskonałości
- Doskonałość w przywództwie
- Misja bycia najlepszym
- Zarządzanie zmianą poprzez podnoszenie standardów
- Tablica liderów Analiza porównawcza
Kluczowe cechy przywódcze
- Charakterystyka i cechy przywództwa
- Co czyni świetnych liderów
- Psychologiczny sposób myślenia liderów
- Kierowanie racjonalnością, logiką i emocjami
Umiejętności podejmowania decyzji
- Proces podejmowania decyzji
- Jak umiejętnie przekonywać
- Zespołowe podejście do podejmowania decyzji
- Ustrukturyzowane myślenie krytyczne
Zarządzanie oczekiwaniami interesariuszy
- Zasady angażowania interesariuszy
- Dostosowanie od Grassroots do Boardroom
- Mobilizowanie wsparcia interesariuszy
- Zarządzanie oczekiwaniami
Wzmocnienie siły roboczej
- Analiza sytuacyjna Blancharda i relatywność przywództwa
- Przywództwo skoncentrowane na osobie i planowanie sukcesji
- Teoria przygodności Fieldersa
- Rozwój siły roboczej opartej na wynikach
Uczciwe wywieranie wpływu
- Opanowanie humanistycznych umiejętności komunikacyjnych
- Odpowiedzialność przywódcza
- Podejścia do przejrzystego przywództwa
- NLP Sztuka wywierania wpływu Modele PACE + LEAD
Umiejętności negocjacyjne dla liderów
- Tworzenie wyników korzystnych dla wszystkich
- Rozwijanie talentu do negocjacji
- Sprawdzona metodologia i techniki negocjacyjne
- Zrozumienie zainteresowań, pozycji i korzyści
Polityka przywództwa
- Zrozumienie ram etycznych
- Umiejętności dyplomacji
- Obsługa trudnych scenariuszy
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla szerokiego grona profesjonalistów, ale będzie miał prawdziwą wartość dla doświadczonych, nowych lub aspirujących:
- Stali sekretarze, sekretarze gabinetu i wszyscy urzędnicy służby cywilnej.
- Funkcjonariusze najwyższego szczebla i przewodniczący organizacji non-profit i organizacji charytatywnych.
- Wyżsi urzędnicy sektora publicznego, którzy pracują bezpośrednio nad kierowaniem politykami.
- Wybrani i mianowani decydenci, menedżerowie i planiści w rządach, agencjach publicznych i organizacjach non-profit.
- Członkowie Rady Miejskiej, burmistrzowie, zarządcy miast, administratorzy i planiści.
- Starsi funkcjonariusze, którzy współpracują ze służbami publicznymi, aby osiągnąć szersze wyniki społeczności, np. zdrowie i dobre samopoczucie publiczne, rozwój gospodarczy i relacje ze społecznością.
- Komendanci Policji, Komendanci Straży Pożarnej i ich pracownicy.
- Członkowie Rady Szkoły, Administratorzy i pracownicy.
- Członkowie Zarządu i Sekretarze Spółki.
- Dyrektorzy niewykonawczy
- Dyrektorzy, zastępcy dyrektorów i kierownicy wyższego szczebla.
- Kierownicy działów
- Liderzy Transformacji
- Menedżerowie zmian
- Menedżerowie i pracownicy ds. CSR i zrównoważonego rozwoju.
- Menedżerowie ryzyka i specjaliści.
- Menedżerowie i kierownicy ds. relacji ze społecznością.
- Menedżerowie i funkcjonariusze ds. BHP i ochrony środowiska.
- Menedżerowie i specjaliści ds. prawnych i zgodności.
- Kierownicy i pracownicy, którzy chcą rozwijać odpowiedzialne praktyki strategiczne.
- Menedżerowie i personel zajmujący się wywieraniem wpływu lub wdrażaniem strategii organizacyjnych.
- Ci, którzy chcą wykorzystać i wykorzystać wszystkie strategiczne możliwości dla swoich organizacji.
- Ci, którzy chcą promować strategiczny sukces swojej organizacji.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz mieć:
- Opracował proces tworzenia i rozwijania skutecznego planu polityki dla sektora publicznego lub non-profit w coraz bardziej wpływowym kontekście globalnym.
- Kompleksowe zrozumienie kluczowych wymagań, aby skutecznie wdrażać politykę sektora publicznego, skutecznie prowadząc do pożądanego poziomu wyników i poziomu usług, dostosowując się w miarę postępów w razie potrzeby.
- Zidentyfikowałem wszystkie źródła ryzyka i oceniłem je, aby zdecydować, jak nimi zarządzać. Będziesz wiedział, jak zareagować, gdy ryzyko przeradza się w kryzys.
- Narzędzia, techniki i pewność siebie, aby przezwyciężyć ogromny zakres i głębię wyzwań, przed którymi stoi sektor publiczny i organizacje non-profit.
- Kompleksowo rozumiane zasady przywództwa i ich stosowanie.
- Zbadano style przywództwa i psychologiczne podstawy, które leżą u podstaw doskonałego przywództwa.
- Stosował podejścia decyzyjne na wysokim szczeblu, aby zapewnić solidne strategie przywódcze.
- Masteedr kluczowe aspekty przywództwa, wykorzystując mieszankę rozważań pragmatycznych i logicznych.
- Doskonal swoje umiejętności interpersonalne i intrapersonalne, aby zwiększyć wpływ i perswazję.
- Nauczył się debatować i negocjować w taki sposób, aby uzyskać akceptację interesariuszy do kontynuowania misji organizacji.
- Opracował plan działania do wdrożenia w miejscu pracy z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.