Praktyka HR i podstawy umiejętności zarządzania
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
HR Practice Excellence to wciągająca podróż badająca rozwój pracowników i doświadczenie edukacyjne. Jako profesjonalny menedżer, lider zespołu lub w dziale HR odkryjesz prawdziwe potrzeby edukacyjne swojego zespołu oraz wpływ, w jaki sposób możemy podejść do uczenia się zarówno organizacyjnie, jak i zespołowo. Zabierzesz kompleksowy plan działania, który możesz wykorzystać już następnego dnia w pracy.
Ten podstawowy kurs zarządzania pomoże Ci rozwinąć Twoje zdolności i umiejętności menedżerskie dzięki interaktywnemu podejściu. Uczestnicząc w tym kursie nauczysz się identyfikować problemy i klasyfikować je w obszarach priorytetowych, tworząc rozwiązania. Następnie poprzez analizę porównawczą wesprzesz i zbudujesz procesy zarządzania, które będą napędzać produktywność i dostarczać wyników.
Kurs obejmuje wizyty na miejscu w organizacjach związanych z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Relacje między pracownikami
- Psychologiczna umowa o pracę
- Głos i zaangażowanie pracowników
- Motywacja
Nauka i Rozwój
- Cykl uczenia się
- Analiza poziomów uczenia się i potrzeb
- Wdrażanie działań związanych z nauką i rozwojem
Systemy informatyczne HR
- Zakres opcji technologicznych
- Cyfrowe przywództwo
- Transformacja cyfrowa
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Definiowanie nowoczesnego menedżera
- Kim jest nowoczesny menedżer
- Kodeksy profesjonalizmu
- Stosowana teoria zarządzania
- Polityka i procedury dotyczące czempionatu
Skuteczna delegacja
- Ustawianie precyzyjnych zadań
- Kluczowe wskaźniki wydajności i umowy SLA
- Dostarczanie jasnych wskazówek i instrukcji
Kurs mistrzowski umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Opanowanie mowy ciała
- Tonalność i treść komunikacji
- Semiotyka i semantyka
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Specjaliści HR i menedżerowie, którzy są nowo mianowani na to stanowisko i nie mają wcześniejszego doświadczenia ogólnego.
- Asystenci HR, administratorzy i PA, którzy wspierają starszych pracowników HR.
- Pracownicy pracujący dla nowych, ale szybko rozwijających się organizacji, którzy przejmują odpowiedzialność za tworzenie i formalizowanie polityk, procedur i praktyk HR.
- Personel pracujący w obszarach związanych z HR.
- Pracownicy, którzy pracują w specjalistycznych obszarach praktyki HR, takich jak szkolenia, relacje pracownicze lub ocena pracy, którzy chcą awansować lub mają większą wiedzę na temat ról ogólnych.
- Menedżerowie liniowi lub przełożeni odpowiedzialni za działania HR.
- Właściciele lub menedżerowie małych firm, którzy ponoszą ogólną odpowiedzialność za „element ludzki” w ich obrębie.
- Wysoko wydajni pracownicy przechodzący do zarządzania.
- Menedżerowie wyższego i średniego szczebla.
- Kierownicy Operacji
- Kierownicy wydziałów
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:
- Psychologiczna umowa o pracę.
- Jak ludzie się uczą i co to oznacza dla nas jako liderów.
- Jak motywować do realizacji działań Learning & Development.
- Wpływ technologii cyfrowej schodzi na dalszy plan.
- Zasady przywództwa i jak je stosować.
- Style przywództwa i podstawy psychologiczne, które stanowią podstawę dobrego przywództwa.
- Podejścia decyzyjne wysokiego szczebla w celu zapewnienia solidnych strategii przywództwa.
- Praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w Twojej dziedzinie.
- Jak wdrożyć Plan Działania w swoim miejscu pracy, wykorzystując wiedzę i umiejętności zdobyte podczas kursu.