Podstawy zaawansowanych umiejętności zarządzania
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten podstawowy kurs zarządzania pomoże Ci rozwinąć Twoje zdolności i umiejętności menedżerskie dzięki interaktywnemu podejściu. Uczestnicząc w tym kursie nauczysz się identyfikować problemy i klasyfikować je w obszarach priorytetowych, tworząc rozwiązania. Następnie poprzez analizę porównawczą wesprzesz i zbudujesz procesy zarządzania, które będą napędzać produktywność i dostarczać wyników.
Doskonal swoje umiejętności zarządzania, podnosząc swoje kompetencje i efektywność oraz motywując swój zespół do osiągania sukcesów i osiągania wyników. Rozwijaj swoje umiejętności komunikacji interpersonalnej i zachęcaj do wewnątrzosobowej samoświadomości w sobie i innych. Naucz się wspierającego wpływania podczas zarządzania zadaniami i problemami. Buduj i wzmacniaj dobrze działające i zaangażowane zespoły.
Kurs obejmuje wizyty na miejscu w organizacjach związanych z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Definiowanie nowoczesnego menedżera
- Kim jest nowoczesny menedżer
- Kodeksy profesjonalizmu
- Stosowana teoria zarządzania
- Polityka i procedury dotyczące czempionatu
Skuteczna delegacja
- Ustawianie precyzyjnych zadań
- Kluczowe wskaźniki wydajności i umowy SLA
- Dostarczanie jasnych wskazówek i instrukcji
Kurs mistrzowski umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Opanowanie mowy ciała
- Tonalność i treść komunikacji
- Semiotyka i semantyka
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów
- Kreatywność kontra innowacja
- Problemy z rozwiązaniami
- Mity kreatywności
- Umiejętności myślenia lateralnego
Koordynowanie efektywnych zespołów
- Umiejętności planowania zasobów
- Modele formacji drużynowych
- Rozwiązywanie problemów zespołu
- Budowanie zespołu i tworzenie zaufania
Zarządzanie konfliktem
- Obsługa konfliktów wewnętrznych/zewnętrznych
- Wściekłość, opór i rozsądek
- Umiejętności arbitrażowe i mediacyjne
- 5 etapów konfliktu
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Wysoko wydajni pracownicy przechodzący do zarządzania.
- Menedżerowie wyższego i średniego szczebla.
- Liderzy zespołów i kierownicy liniowi.
- Kierownicy wydziałów
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Rozwiń wysoki standard profesjonalnych umiejętności zarządzania, aby podnieść poprzeczkę.
- Usprawnij poprawny proces delegowania w celu spełnienia celów działu i rozwoju.
- Opanuj umiejętności komunikacyjne, aby rozwinąć empatię, otwartość i wpływ menedżerski.
- Rozwiązuj powtarzające się problemy, aby w pełni wykorzystać potencjał działów.
- Dopasuj zespoły z proporcjonalną uwagą na rozwój talentów i umiejętności.
- Rozwiązuj konflikty, aby poprawić relacje w miejscu pracy i koncentrację na pracy.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.