Podstawy strategicznego zarządzania jakością i projektami
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
9 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 5155
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Uczestnicząc w tym kursie, rozwiniesz swoje techniczne umiejętności zarządzania jakością, zapoznając Cię z podstawowymi narzędziami i technikami.
Skutecznym sposobem oceny wysiłków w zakresie zarządzania jakością jest audyt. Ten kurs przedstawia proces audytu i przedstawia główne nagrody jakości, które wiele organizacji wykorzystuje jako środek do samokontroli.
Project Management Essentials to wprowadzenie do efektywnego prowadzenia i zarządzania projektami. Wszyscy angażujemy się w projekty różnego typu i wielkości. Ten kurs zapewnia niezbędne narzędzia i techniki do dostarczania projektów na czas, w ramach budżetu zgodnie z wymaganą specyfikacją za każdym razem.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauczania, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją Twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Narzędzia, systemy i techniki zarządzania jakością
- Podstawowe narzędzia i techniki
- Tryb awarii, analiza skutków i krytyczności (FMECA)
- Statystyczna kontrola procesu (SPC)
- Poprawa wydajności konserwacji
Audyty jakości, nagrody i wdrożenia
- Audyty jakości
- Malcolm Baldrige, Nagroda Deminga i Europejskie Nagrody Jakości
- Wdrażanie zarządzania jakością
- Zarządzanie zmianą
Zarządzanie jakością w sektorze usług
- Jakość w organizacjach produktowych a organizacjach usługowych
- Wymiary jakości w usługach
- Jak osiągnąć jakość usług
- Doskonałość obsługi klienta i zadowolenie klienta
Cykl projektu
- Definiowanie Twojego projektu
- Zestaw narzędzi do planowania projektów
- Umiejętności skutecznego kierownika projektu
Harmonogramowanie projektów – szacowanie kosztów i budżetowanie
- Zakres projektu i struktura podziału pracy
- Czas prognozowania
- Finansowanie projektów i budżetowanie
Zarządzanie Ryzykiem Projektu
- Ocena ryzyka w twoim projekcie
- Zarządzanie interesariuszami
- Zarządzanie zmianami w projekcie i zamknięciem projektu
Podstawowe elementy Six Sigma
- Czy Six Sigma jest odpowiedni dla Twojej firmy?
- Skuteczne wdrażanie Six Sigma
- Priorytetyzowanie działań Six Sigma
- Częste skargi
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Szefowie Operacji
- Dyrektorzy Operacyjni i Menedżerowie
- Kierownicy działów
- Dyrektorzy Operacyjni, Oficerowie i Personel
- Kierownictwo wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i funkcjonariusze, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu zarządzania jakością.
- Ci, którzy chcą dowiedzieć się, jak rozwijać możliwości swoich procesów operacyjnych w celu poprawy wydajności procesów.
- Liderzy zespołów
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Doceń wysokiej jakości narzędzia i techniki, którymi dysponujesz.
- Dowiedz się, w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele jakościowe za pomocą audytów i nagród za jakość.
- Zbadaj zawiłości stosowania standardów jakości w świadczeniu usług.
- Poznaj i używaj narzędzi do dokładnego i wydajnego definiowania i planowania projektu.
- Zrozum i oceń ryzyko i interesariuszy w projekcie.
- Wdrażaj Plan Działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.