Doskonałość w zakresie praktyk HR i umiejętności zarządzania
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 8225
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
HR Practice Excellence to wciągająca podróż badająca rozwój i doświadczenie pracowników. Jako profesjonalny menedżer, lider zespołu lub w dziale HR odkryjesz rzeczywiste potrzeby szkoleniowe swojego zespołu oraz wpływ sposobu, w jaki możemy podejść do uczenia się zarówno organizacyjnie, jak i zespołowo. Zabierzesz ze sobą kompleksowy plan działania, który możesz wykorzystać już następnego dnia w pracy.
Ten podstawowy kurs zarządzania pomoże rozwinąć twoje zdolności i umiejętności menedżerskie poprzez interaktywne podejście. Uczestnicząc w tym kursie, nauczysz się identyfikować problemy i klasyfikować je w obszarach priorytetowych poprzez tworzenie rozwiązań. Następnie dzięki analizie porównawczej będziesz wspierać i konstruować procesy zarządzania, które będą napędzać produktywność i dostarczać wyniki.
Doskonal swoje umiejętności zarządzania, poprawiając kompetencje i efektywność oraz motywując swój zespół do osiągania sukcesów i osiągania wyników. Rozwijaj swoje umiejętności komunikacji interpersonalnej i zachęcaj do samoświadomości w sobie i innych. Naucz się wywierać wspierający wpływ podczas zarządzania zadaniami i problemami. Buduj i wzmacniaj dobrze działające i zaangażowane zespoły.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauczania, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją Twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Relacje między pracownikami
- Psychologiczna umowa o pracę
- Głos i zaangażowanie pracowników
- Motywacja
Nauka i Rozwój
- Cykl uczenia się
- Poziomy uczenia się i analiza potrzeb
- Wdrażanie działań edukacyjnych i rozwojowych
Systemy Informacji Kadrowej
- Zakres opcji technologicznych
- Cyfrowe przywództwo
- Transformacja cyfrowa
Motywacja i jej wpływ na zespoły
- Przywództwo i motywacja
- Role Zespołowe
- Narzędzia i techniki budowania zespołu
Definicja nowoczesnego menedżera
- Kim jest nowoczesny menedżer
- Kodeksy profesjonalizmu
- Stosowana teoria zarządzania
- Zasady i procedury mistrzowskie
Skuteczna delegacja
- Ustawianie precyzyjnych zadań
- Kluczowe wskaźniki wydajności i umowy SLA
- Dostarczanie jasnych wskazówek i instrukcji
Kurs mistrzowski umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Opanowanie mowy ciała
- Tonalność i treść komunikacji
- Semiotyka i semantyka
Przekazywanie wzmacniających informacji zwrotnych
- Jak przekazać opinię
- Mapowanie informacji zwrotnych na ścieżkę kariery
- Obsługa oporu podczas sprzężenia zwrotnego
Kreatywne umiejętności rozwiązywania problemów
- Kreatywność kontra innowacja
- Problemy do rozwiązań
- Mity o twórczości
- Umiejętności myślenia lateralnego
Koordynowanie efektywnych zespołów
- Umiejętności planowania zasobów
- Modele formacji drużynowych
- Rozwiązywanie problemów z zespołem
- Budowanie zespołu i budowanie zaufania
Zarządzanie konfliktem
- Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych/zewnętrznych
- Wściekłość, opór i rozum
- Umiejętności arbitrażowe i mediacyjne
- 5 etapów konfliktu
Zarządzanie zdalnymi zespołami
- Wskazówki dotyczące zarządzania zdalnymi zespołami
- Najlepsze praktyki w technologii spotkań konferencyjnych
- Widoczność i zaufanie zdalnych zespołów
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:
- Psychologiczna umowa o pracę.
- Jak ludzie się uczą i co to oznacza dla nas jako liderów.
- Jak wdrażać działania Learning & Development w sposób motywujący.
- Wpływ technologii cyfrowej na tory.
- Rozwiązywanie powtarzających się problemów w celu pełnego wykorzystania potencjału działów.
- Jak dopasować zespoły z proporcjonalną uwagą na rozwój talentów i umiejętności.
- Jak rozwiązywać konflikty, aby poprawić relacje w miejscu pracy i koncentrację na pracy.
- Jak wdrażać strategie motywacyjne w celu poprawy nastawienia do pracy i wydajności.
- Znaczenie aspektów racjonalnych i emocjonalnych w wykonywaniu pracy i wykonywaniu obowiązków.
- Sztuka prezentacji i elokwentna obsługa spotkań.
- Jak wdrożyć Plan Działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Funkcjonariusze HR i kierownicy, którzy zostali nowo powołani na to stanowisko i którzy nie mają wcześniejszego ogólnego doświadczenia.
- Asystenci HR, administratorzy i PA, którzy wspierają starszych pracowników HR.
- Pracownicy pracujący w nowych, ale szybko rozwijających się organizacjach, którzy przejmują odpowiedzialność za ustanowienie i sformalizowanie polityki, procedur i praktyk HR.
- Personel pracujący w obszarach związanych z HR.
- Personel pracujący w specjalistycznych obszarach praktyki HR, takich jak szkolenia, relacje z pracownikami lub ocena pracy, którzy chcą awansować lub mają większą wiedzę na temat ról ogólnych.
- Kierownicy liniowi lub przełożeni odpowiedzialni za działania HR.
- Właściciele lub menedżerowie małych firm, którzy ponoszą ogólną odpowiedzialność za „element ludzki” w nich.
- Wysokowydajni pracownicy przechodzą do zarządzania.
- Menedżerowie wyższego i średniego szczebla.
- Menedżerowie Operacyjni
- Kierownicy działów