Kurs: Inteligentne zarządzanie
Klaipėda County, Litwa
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 3000 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* opłata rejestracyjna: 100 €
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Możliwe specjalizacje:
Marketing cyfrowy | Zarządzanie zrównoważonymi projektami
Cel programu studiów Smart Management – program studiów mający na celu przygotowanie wykwalifikowanych zawodowych licencjatów specjalistów zarządzania przedsiębiorstwem, którzy potrafią dostosować się do zmieniającego się otoczenia biznesowego, dzisiejszych wymagań rynku pracy, rozumiejąc wyzwania Internetu i globalnego rozwoju komunikacji w dzisiejszym społeczeństwie , ich wpływ na środowiska zarządzania i procesy zarządzania, potrafiący stosować profesjonalne myślenie i zintegrowaną wiedzę naukową przekształcającą zarządzanie przedsiębiorstwem, odpowiednio reagować na te wyzwania, przyjmując innowacyjne rozwiązania zwiększające przewagę konkurencyjną i wartość przedsiębiorstwa, skutecznie zarządzać procesami biznesowymi z optymalnymi inteligentnymi modelami zarządzania wydajnością , inteligentne technologie internetowe i nowe globalne możliwości komunikacyjne oraz rozwijanie i pomyślne rozwijanie nowych inteligentnych organizacji.
Wynik programu
Po ukończeniu studiów osoba:
- Zna i rozumie zasadnicze pojęcia z zakresu nauk o zarządzaniu, rozumie rozwój administracji gospodarczej, teorii i praktyki nauk o zarządzaniu, współdziała z innymi naukami, stosuje inteligentne technologie.
- Zna koncepcje zarządzania i potrafi zastosować zdobytą wiedzę do taktycznych i strategicznych decyzji biznesowych, skutecznie integruje dane biznesowe i wykorzystuje inteligentne technologie informacyjne.
- Zna ustawy, dyrektywy i rozporządzenia UE oraz akty prawne regulujące działalność gospodarczą przyjęte przez instytucje litewskie.
- Wie o wykorzystaniu systemów informacyjnych, zarządzaniu macierzami danych, praktycznie wykorzystuje inteligentne technologie, oprogramowanie, programy komputerowe.
- Umiejętność identyfikowania problemów, ich krytycznej oceny, analizowania informacji, korzystania z systemów informacji biznesowej, dostarczania ich rozwiązań.
- Umiejętność analizowania zasobów biznesowych i elementów zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego oraz interpretowania ich pod kątem przyszłych projekcji, wykorzystania inteligentnych technologii i interaktywnych wizualizacji i technologii do wyrażania uzyskanych i osiągniętych wyników.
- Umiejętność wykonywania prac analitycznych z wykorzystaniem inteligentnych technologii, stosowania metodologii badawczej i przeprowadzania badań dotyczących marketingu, słabych i mocnych stron organizacji, refleksji nad zdobytą wiedzą i doświadczeniem, przewidywania kierunków doskonalenia, przygotowania i prezentacji raportu z badań.
- Potrafi celowo wykorzystywać i zarządzać informacją w planowaniu, organizowaniu, kierowaniu, kontrolowaniu procesów biznesowych, realizowaniu projektów indywidualnych i grupowych.
- Umiejętność samodzielnego identyfikowania korzyści z innowacji, inicjowania pozytywnych zmian w organizacji, stosowania komunikacji.
- Potrafi zaplanować i zastosować zasady zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji poprzez instalację (wykorzystanie) oprogramowania intranetowego.
- Zdolność do zrozumienia procesów marketingu cyfrowego, zarządzania optymalizacją pod kątem wyszukiwarek, sieci społecznościowych, mediów mobilnych oraz tworzenia i stosowania treści elektronicznych w oparciu o strategie marketingowe.
- Potrafi organizować procesy twórcze i stosować je zarówno w zarządzaniu, jak i uczestniczeniu w zarządzaniu zrównoważonymi projektami.
- Umiejętność rozpoznawania dylematów etycznych i wielokulturowych, stosowania odpowiedzialnej społecznie wiedzy o technologiach internetowych, wykorzystywania sieci społecznych do zarządzania organizacjami, rozwijania form elektronicznej partycypacji, ograniczania wykluczenia społecznego.
- Umiejętność odpowiedzialnej oceny wskaźników społecznych, kulturowych, ekonomicznych i politycznych oraz zmian w życiu publicznym, a także podejmowania decyzji w oparciu o względy etyczne, prawne, społeczne, ekonomiczne i bezpieczeństwa.
- Umiejętność rozsądnego i płynnego wypowiadania się w piśmie i mowie w poprawnym języku litewskim i co najmniej jednym języku obcym, publicznego prezentowania swoich pomysłów, uczestniczenia w debatach, krytycznej oceny swoich decyzji w kontekście życia społecznego organizacji.
- Potrafi promować przywództwo i pracę zespołową zarówno bezpośrednio, jak i poprzez wirtualne grupy robocze na odległość, dzielić się wynikami przy użyciu inteligentnych technologii i interaktywnych wizualizacji w oparciu o zasady odpowiedzialności społecznej i obywatelstwa.
- Potrafi myśleć krytycznie i oceniać różne argumenty, stosować zasady logiki inteligentnej i dedukcyjnej, rozwijać kompetencje osobiste.
- Zdolność do samodzielnego uczenia się w sferze zawodowej, ciągłego doskonalenia umiejętności zawodowych, rozumienie znaczenia uczenia się przez całe życie, moralna odpowiedzialność za wpływ swojej działalności i jej efektów na społeczeństwo.
Program
Specjalizacje
- Digital Marketing - Narzędzia marketingu cyfrowego, Procesy marketingowe w sieciach społecznościowych & Media, Digitalizacja marketingu, Smart Neuro-Marketing.
- Zrównoważone zarządzanie projektami - Procesy twórcze w zarządzaniu projektami, Finansowanie projektów & Zarządzanie jakością, Zarządzanie projektami międzynarodowymi, Zielone & Niebieskie zarządzanie projektami.
Przedmioty kierunkowe na głównym kierunku studiów - 148 punktów (w tym praktyki)
Tematy ogólne:
- Język obcy I, Język obcy II
- Psychologia komunikacji
- Inteligentne rozwiązania matematyczne
- Stosowana filozofia zarządzania (socjologia)
Przedmioty terenowe studiów:
|
|
Przedmioty specjalizacyjne Digital Marketing:
- Narzędzia marketingu cyfrowego
- Procesy marketingu w sieciach społecznościowych i mediach
- Cyfryzacja marketingu
- Inteligentny neuro-marketing
Przedmioty specjalnościowe Zarządzanie projektami zrównoważonymi:
- Procesy twórcze w zarządzaniu projektami
- Zarządzanie finansowe i jakościowe projektami
- Zarządzanie projektami międzynarodowymi
- Zarządzanie zielonymi i niebieskimi projektami
Praktyki:
- Praktyka wstępna (6 punktów) - realizowana w Kolegium
- Praktyka zawodowa (9 punktów) - realizowana w przedsiębiorstwie
- Praktyka zawodowa (15 punktów) - realizowana w przedsiębiorstwie
Rekrutacja
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Po studiach absolwenci będą mogli:
- Utwórz firmę
- Organizuj i analizuj działania biznesowe
- Zadbaj o rozwój biznesu
- Poprowadź personel
- Opracowuj projekty inwestycyjne i kontrakty
- Zarządzaj dokumentacją biznesową
Absolwenci są przydatni dla litewskich i zagranicznych jednostek biznesowych na różnych poziomach zarządzania, które zakładają i/lub zarządzają swoimi firmami. Różne certyfikaty litewskiej organizacji biznesowej, przedstawicielstwa zagranicznych firm i instytucji państwowych, wiedza zdobyta podczas studiów o uczelniach oraz wiedza specyficzna, wykorzystywana do zadłużania się w konkurencyjnym świecie biznesu.
Dalsze możliwości studiowania
Absolwenci mogą otrzymać punkty za wyniki studiów, jeśli chcą studiować na uniwersyteckich studiach licencjackich. Po ukończeniu studiów uzupełniających lub spełnieniu wymagań innych uczelni mają prawo do podjęcia studiów podyplomowych magisterskich.
Referencje studentów
O szkole
pytania
Podobne kursy
ISO 22301:2019 - Podstawy systemów zarządzania ciągłością działania (BCMS)
- Online USA
Uniwersytecki kurs uzupełniający Tworzenie firmy gastronomicznej
- Madrid, Hiszpania
- Alcorcón, Hiszpania + 3 jeszcze
Nagroda w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i umiejętności uczenia się
- Online