Dyplom w modelowaniu 3D dla animacji
LaSalle College Vancouver
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vancouver, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Animowana nauka
Idź od podziwiania animacji w swoich ulubionych grach wideo i filmach do tworzenia. Nasi absolwenci budowali kariery w największych nazwiskach branży rozrywkowej. Branże animacji i filmu rozwijają się w Vancouver i poza nią, a pracodawcy poszukują tych, którzy zapewniają idealną równowagę umiejętności technicznych i artystycznych. Poprzez program Diploma studenci biorą swoją pasję do animacji i zrozumienia technicznego, aby zostać artystą o charakterze 3D. Opierając się na fundamencie szkolenia artystycznego, studenci kończą program z profesjonalnym portfolio, które prezentuje ich osiągnięcia w branży.
Każdy trzymiesięczny kwartał programu składa się ze ściśle zintegrowanych, spójnych kursów, które mają na celu umożliwienie uczniom osiągnięcia konkretnych, opartych na przemyśle kompetencji i wyników. Każdy kurs opiera się na lekcjach z poprzednich i każdy kwartał jest warunkiem wstępnym dla następujących.
Cele
Każdy trzymiesięczny kwartał programu składa się ze ściśle zintegrowanych, spójnych kursów, które mają na celu umożliwienie uczniom osiągnięcia konkretnych, opartych na przemyśle kompetencji i wyników. Każdy kurs opiera się na lekcjach z poprzednich i każdy kwartał jest warunkiem wstępnym dla następujących.
Przegląd
Program ten składa się ze 105 kredytów na 7 kwartałów.
Lista kursów
- Rysunek i perspektywa
- Projektowanie i teoria kolorów
- Wprowadzenie do sztuki cyfrowej
- Podstawowe pojęcia 3D
- Obrazowanie cyfrowe
- Rysunek życia
- Rzeźba
- Projekt koncepcyjny i ilustracja
- Modelowanie 3D I
- Materiały i tekstury I
- Rysunek życia II
- Modelowanie postaci
- Modelowanie środowiskowe
- Animacja 3D I
- Oświetlenie i rendering I
- Rysunek życia III
- Olinowanie
- Modelowanie na podstawie pędzla
- Portfolio I
- Materiały i tekstury II
- Modelowanie postaci II
- Matowy obraz
- Studio modelarskie I
- Oświetlenie i rendering II
- Programowanie skryptów
- Studio modelarskie II
- Modelowanie do produkcji
- Portfolio II
- Final Diploma Capstone
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
Zatrudnienie
Modelowanie 3D dla animacji
Możliwości zatrudnienia na poziomie podstawowym dla studentów kończących studia mogą obejmować modelowanie 3D, modelowanie postaci, modelowanie środowiska, artystę tekstur, artystę oświetlenia, artystę technicznego, młodszego projektanta produkcji, renderującego wranglera i wiele powiązanych pozycji produkcyjnych na poziomie podstawowym.
Możliwości kariery
Animatorzy, animatorzy 3D i artyści zajmujący się efektami wizualnymi wykorzystują swoją wyobraźnię, aby pracować wszędzie, od filmu i telewizji po medycynę i prawo. Jeśli masz talent, pasję i wytrwałość w podążaniu tą ścieżką kariery, programy Media Arts i Animation mogą przygotować Cię do satysfakcjonującej kariery w animacji, koordynacji VFX, artysty 3D, dyrektora artystycznego lub projektanta.
Kwalifikacje
Dyplom
Program ten został zatwierdzony przez rejestratora w prywatnym oddziale instytucji szkoleniowych (PTIB) Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności
Szczegóły
- Przygotowuje studentów do pracy w grach, filmach, telewizji i nie tylko
- Program składa się ze 105 kredytów w ciągu siedmiu kwartałów
- Praktyczne szkolenie od ekspertów branżowych
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Absolwenci otrzymują dyplom
W kreatywnym i wspierającym środowisku studenci pracują ze sprzętem i oprogramowaniem specyficznym dla branży, aby uzyskać lepsze zrozumienie branży. Każdy trzymiesięczny kwartał programu składa się ze ściśle zintegrowanych, spójnych kursów mających na celu umożliwienie uczniom osiągnięcia określonych, opartych na branży kompetencji i wyników.
Absolwenci Dowiedz się
- Koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania i terminologia, badania, krytyczna analiza, prototypowanie, projektowanie sztuki i animacja.
- Wiedza techniczna na temat narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Praktyczne zrozumienie i zastosowanie zasad animacji i projektowania specyficznego dla platformy.
- Profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, realizacji i dostarczania wysokiej jakości projektów animacyjnych.
- Umiejętność pracy w zespołowych projektach rozwoju animacji.
Kto powinien się zgłosić?
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Kreacje z dużym naciskiem na programowanie, matematykę, fizykę i projektowanie
- Zainteresowany grami wideo, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami do ekscytującej kariery
Idealni studenci
Kto powinien się zgłosić?
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Twórcy skupiający się na programowaniu, matematyce, fizyce i projektowaniu
- Zainteresowany grami wideo, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami w ekscytującej karierze
Program
Przegląd
Program ten składa się ze 105 kredytów na 7 kwartałów.
Lista kursów
- Rysunek i perspektywa
- Projektowanie i teoria kolorów
- Wprowadzenie do sztuki cyfrowej
- Podstawowe pojęcia 3D
- Obrazowanie cyfrowe
- Rysunek życia
- Rzeźba
- Projekt koncepcyjny i ilustracja
- Modelowanie 3D I
- Materiały i tekstury I
- Rysunek życia II
- Modelowanie postaci
- Modelowanie środowiskowe
- Animacja 3D I
- Oświetlenie i rendering I
- Rysunek życia III
- Olinowanie
- Modelowanie na podstawie pędzla
- Portfolio I
- Materiały i tekstury II
- Modelowanie postaci II
- Matowy obraz
- Studio modelarskie I
- Oświetlenie i rendering II
- Programowanie skryptów
- Studio modelarskie II
- Modelowanie do produkcji
- Portfolio II
- Final Diploma Capstone
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
- Obieralny
Kwalifikacje
Dyplom
Program ten został zatwierdzony przez rejestratora Oddziału Prywatnych Instytucji Szkoleniowych (PTIB) Ministerstwa Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności i Szkoleń.
Szczegóły
- Przygotowuje uczniów do pracy w grach, filmie, telewizji i nie tylko
- Program składa się ze 105 punktów w ciągu siedmiu kwartałów
- Praktyczne szkolenie od ekspertów branżowych
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Absolwenci otrzymują dyplom
W kreatywnym i wspierającym środowisku studenci pracują ze sprzętem i oprogramowaniem specyficznym dla branży, aby uzyskać lepsze zrozumienie branży. Każdy trzymiesięczny kwartał programu składa się ze ściśle zintegrowanych, spójnych kursów mających na celu umożliwienie uczniom osiągnięcia określonych, opartych na branży kompetencji i wyników.
Absolwenci Dowiedz się
- Koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania i terminologia, badania, analiza krytyczna, prototypowanie, projektowanie artystyczne i animacja.
- Wiedza techniczna na temat narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Praktyczne zrozumienie i zastosowanie zasad animacji i projektowania specyficznego dla platformy.
- Profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, realizacji i dostarczania wysokiej jakości projektów animacyjnych.
- Umiejętność pracy w zespołowych projektach rozwoju animacji.
Wynik programu
Cele
Każdy trzymiesięczny kwartał programu składa się ze ściśle zintegrowanych, spójnych kursów, które mają na celu umożliwienie studentom zdobycia określonych kompetencji i wyników związanych z branżą. Każdy kurs opiera się na lekcjach poprzednich, a każdy kwartał jest warunkiem wstępnym dla następnych.
Możliwości związane z karierą
Zatrudnienie
Program dyplomowy z modelowania 3D dla animacji i gier koncentruje się na zapewnieniu studentom możliwości poznania podstawowych umiejętności artystycznych niezbędnych do poszukiwania zatrudnienia na poziomie podstawowym w branżach sztuki mediów.
Możliwości zatrudnienia na poziomie podstawowym dla absolwentów mogą obejmować modelarza 3D, modelarza postaci, modelarza środowiska, artystę tekstur, artystę oświetlenia, artystę technicznego, młodszego projektanta produkcji, render Wranglera i wiele powiązanych stanowisk produkcyjnych na poziomie podstawowym.
Możliwości zawodowe
Animatorzy, animatorzy 3D i artyści zajmujący się efektami wizualnymi wykorzystują swoją wyobraźnię wszędzie, od filmu i telewizji po medycynę i prawo. Jeśli masz talent, pasję i wytrwałość, aby podążać tą ścieżką kariery, programy Media Arts and Animation mogą przygotować Cię do satysfakcjonującej kariery w animacji, koordynacji efektów wizualnych, artyście 3D, dyrektorze artystycznym lub scenografie.