
Dyplom in
Dyplom z technik turystycznych LaSalle College Montreal

Wstęp
Dyplom z technik turystycznych - specjalizacja w rozwoju i promocji produktów turystycznych
Z podstawą programową studiów program Techniki Turystyczne ze specjalizacją Rozwój i Promocja Produktów Turystycznych (podróże, hotelarstwo, atrakcje, destynacje, hotele, restauracje itp.) Otwiera drzwi do różnorodnych stanowisk rozwojowych i promocyjnych. Ten program koncentruje się na podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania turystyką. Doświadczeni w branży nauczyciele przekazują swoją wiedzę i klucz do sukcesu w wejściu na rynek pracy. Studenci mają możliwość interakcji z profesjonalistami podczas wizyt, konferencji i wydarzeń. Absolwenci tego kierunku mogą odbywać studia wyższe.
Obecnie w LaSalle College studenci mają możliwość nauki zarówno w języku francuskim, jak i angielskim. To nasza opcja dwujęzyczna.
Poziom
Ten program prowadzi do Dyplomu Studiów Kolegium (DEC).
Rekrutacja
Program
Lista przedmiotów
Kursy koncentracyjne
- Zawód i organizacja w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (90 h)
- Podejście zorientowane na klienta w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (60 h)
- IT: metodologia badań i źródła informacji w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (45 h)
- Produkty turystyczne i klientela I (60 godzin)
- Atrakcje kulturalne i turystyczne Kanady i Stanów Zjednoczonych (60 h)
- Atrakcje kulturalne i turystyczne Karaibów i Ameryki Łacińskiej (60 h)
- Zasady marketingu komunikacyjnego w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (60 h)
- Rachunkowość branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (60 h)
- Produkty turystyczne i klientela II (60 godzin)
- Wprowadzenie do turystyki zrównoważonej (60 godz.)
- Badania marketingowe turystyki (60 h)
- Zasoby ludzkie w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (75 h)
- Techniki sprzedaży w branży turystycznej, hotelarskiej i restauracyjnej (60 h)
- Wprowadzenie do tworzenia pakietów (60 h)
- Atrakcje kulturalne i turystyczne Europy (60 h)
- Sztuka komunikacji (60 h)
- Atrakcje kulturalne i turystyczne Afryki i Bliskiego Wschodu (60 h)
- Promocja Turystyki (75 h)
- Operacje finansowe w turystyce (60 h)
- Tworzenie indywidualnych pakietów (FIT) (60 h)
- Systemy dystrybucji i rezerwacji (45 godzin)
- Zarządzanie społecznościami - drugi język (60 h)
- Atrakcje kulturalne i turystyczne Bliskiego Wschodu i Afryki (60 h)
- Tworzenie pakietów i wydarzeń grupowych (60 h)
- Systemy rezerwacji I (45 h)
- Wprowadzenie do hiszpańskiego w turystyce (45 h)
- Projekt końcowy (135 h)
- Systemy dystrybucji i rezerwacji I (45 h)
- Strategiczna komunikacja marketingowa w turystyce (60 h)
- Systemy rezerwacji II (45 h)
- Praktyczny hiszpański w turystyce (45 h)
- Systemy dystrybucji i rezerwacji II (45 h)
* College zastrzega sobie prawo do zastąpienia niektórych kursów.
Kursy ogólnokształcące
- 3 kursy wychowania fizycznego (90 godzin)
- 3 kursy humanistyczne (150 godzin)
- 4 kursy języka i literatury (240 godz.)
- 2 kursy drugiego języka (90 godzin)
- 2 kursy uzupełniające (90 godzin)
Możliwości związane z karierą
Perspektywy rozwoju kariery
- Rozwój i promocja produktów turystycznych, atrakcji turystycznych i miejsc docelowych.
- Przedstawiciele turystyki i podróży w Quebecu i za granicą
- Koordynator festiwali i wydarzeń, organizator spotkań i wydarzeń specjalnych
Work-Study Program (WSP)
Doświadczenie zawodowe jest uznawane i pożądane przez pracodawców. Program Work-Study (WSP) to model edukacyjny, który umożliwia podjęcie dwóch płatnych staży w trakcie studiów w celu zdobycia doświadczenia zawodowego związanego z kierunkiem studiów. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z sekcją „Program do pracy”. Niedostępne dla studentów rozpoczynających naukę w semestrze zimowym.