Dyplom z zaawansowanego projektowania gier
Langara Centre for Entertainment Arts
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vancouver, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 65 000
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Nie daj się zwieść słowu „gra”. Branża gier jest największą, najszybciej rozwijającą się branżą medialną na świecie. Jest większy niż Hollywood i przewyższa branżę muzyczną, zarabiając ponad 138 miliardów dolarów w 2018 roku, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem poprzednim (raport Global Games Market 2018 Newzoo).
Jako student w programie Advanced Game Design doświadczysz całego cyklu rozwoju gry - od tworzenia grafiki koncepcyjnej i interfejsu użytkownika
Opcje programu
Nasze programy sztuki rozrywkowej zostały zaprojektowane tak, aby wyposażyć Cię w kompleksowy zestaw narzędzi umiejętności rynkowych, które prowadzą do sukcesu w tętniącej życiem i rozwijającej się branży sztuki rozrywkowej.
Program nauki
Kontynuacja studiów Dyplomy to dwuletnie studia stacjonarne, których celem jest zapewnienie absolwentom umiejętności i umiejętności potrzebnych do natychmiastowego wejścia na rynki pracy z animacjami, efektami wizualnymi i projektami gier oraz do odniesienia sukcesu w karierze zawodowej. Program składa się z 24 wymaganych kursów w ciągu sześciu 15-tygodniowych kursów. Większość kursów ma trzy godziny wykładu i dwie godziny laboratorium co tydzień. Dodatkowy czas laboratorium jest zapewniony na wykonanie zadań i projektów.
Studenci zagraniczni
Międzynarodowi absolwenci, którzy pomyślnie ukończą program, mogą ubiegać się o kanadyjskie pozwolenie na ukończenie studiów (PGWP).
Rekrutacja
Wymagania wstępne są oparte na następujących kryteriach:
- Kandydaci muszą ukończyć klasę BC 12 (lub równoważną) lub mieć co najmniej 19 lat w momencie rozpoczęcia programu
- Poziom średnio zaawansowany do zaawansowanego w tradycyjnej sztuce i / lub projektowaniu gier lub duża znajomość grafiki komputerowej lub programowania komputerowego
- Portfolio 15-20 najlepszych prac (np. Szkice, renderingi, warianty projektowe itp.) W formacie cyfrowym lub papierowym. Portfolio powinno pokazywać biegłość studenta, kreatywność, zasięg artystyczny i / lub umiejętności techniczne we współpracy, odzwierciedlając jednocześnie własne zainteresowania artystyczne i tożsamość. Idealne portfolio odzwierciedla szeroki zakres wpływów, stylów i tematyki.
Wykazano biegłość w języku angielskim, z jednym z poniższych:
- IELTS 6.5
- TOEFL (Internet) z łącznym wynikiem 80 lub wyższym i minimum 20 w słuchaniu, 20 w czytaniu, 19 w mówieniu i 21 w pisaniu
- LPI (Language Proficiency Index) Poziom 4 z esejem 24
- ELA (English Language Assessment for VCC) 145
- LET (Langara English Test) Poziom 2
- Pomyślne ukończenie poziomu LEAP 8 przy minimum 70%
- Pomyślne ukończenie kursu BC Grade 12 w języku angielskim lub komunikacyjnym lub równoważnym z co najmniej 70%
- Pomyślne ukończenie policealnego kursu języka angielskiego lub komunikacyjnego, za który Langara College przyznaje zaliczenie w wysokości co najmniej 70% lub B-
- IB English A1 lub A2 (HL lub SL) z wynikiem 4
- Zaawansowane umieszczanie:
- Język angielski i kompozycja z wynikiem 3
- Literatura angielska i kompozycja z wynikiem 3
* Uwaga: studenci, którzy nie ukończyli klasy 12 lub równoważnej, mogą nadal ubiegać się o udział w tym programie, ale muszą mieć ukończone 19 lat.
Możliwości kariery w animacji 3D
Absolwenci będą przygotowani na wiele stanowisk w branży filmowej i animacyjnej, w tym:
- Artysta postaci 3D
- Modeler środowiska 3D
- Artysta Concept Concept
- Artysta koncepcji środowiska
- Projektant gier / poziomów
- Programista gry
- Programista systemów
- Narzędzia Programmer
- Projektant UX / UI
- Artysta tekstury
Absolwenci, którzy zdobędą dyplom Advanced Game Design, będą mogli przenieść się na University of Art University w San Francisco, aby kontynuować naukę. Akademia oferuje w pełni akredytowane studia licencjackie i magisterskie na ponad 40 kierunkach studiów.
„Ukończyłem studia z dość obszernym portfolio, które ułatwiło ubieganie się o pracę. Na mojej zajęciach z modelowania w środowisku 3D podjąłem wiele technik teksturowania i uzyskałem dobre podstawy z zajęć z malowania portretów i nauczyłem się podstaw projektowania wizualnego rozwoju gier mobilnych. Zdecydowanie poleciłbym program Game Design. To zmieniło moją karierę. ”- Duy Nguyen, MFA '15 Assistantate 3D Character Artist, Riot Games
O szkole
pytania
Podobne kursy
Game Art and Design
- Online Canada
Game Programming
- Online Canada
Associate in Applied Science, Information Technology - Game Development
- Philadelphia, Stany Zjednoczone