Międzynarodowy program coachingu menedżerskiego
La Salle International Graduate School IGS
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 5500 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Międzynarodowy program coachingu menedżerskiego
Program certyfikowany przez AECOP. Jako jedyny udostępnia zestaw narzędzi wsparcia coachingowego (Feed-back 360, Kwestionariusze Osobowości, Myers Briggs, FIRO B, stosuj w połączeniu z 360º).
Program jest pomyślany jako całość i proces, dlatego nie jest budowany przez mikrorozmowy.
Jego wartości różniczkowe to:
• Otwartość na różne modele i sposoby rozumienia i pełnienia roli coacha.
• Szkolenie oparte na doświadczeniu jako jeden z najlepszych sposobów generowania nauki.
• Superwizja jako narzędzie jakości i ciągłego uczenia się coacha.
Treningi gwarantowane i nadzorowane przez starszych trenerów.
agenda
Program podzielony jest na moduły:
MODUŁ 1: GLOBALNE PODEJŚCIE DO COACHINGU KIEROWNICZEGO
• Czym jest coaching. Executive coaching i jego różnice z innymi formami interwencji i rozwoju.
• Podróż coachingowa od jej początków.
• Podstawowe filary coachingu.
• Rola trenera. Rola coachee.
• Okno coachingu. Różne modele coachingu.
• Proces coachingu. Kontrakt.
• Kodeks etyczny coachingu.
MODUŁ 2: NARZĘDZIA WSPARCIA
1. Informacja zwrotna 360º: Bardzo przydatne narzędzie w procesach coachingowych
• Zasady dobrych praktyk tego instrumentu.
• Poufność i anonimowość.
• Inwentarze niestandardowe i inwentarze ogólne.
• Benchmark: ważny aspekt w procesie oceny 360º.
2. Kwestionariusze osobowości: Zastosowanie w procesach coachingowych dla:
• Pomóż coachowanym zwiększyć ich poziom samoświadomości.
• Zrozumieć wpływ, jaki wywiera ona na Twoje codzienne życie.
• Pomóc Ci się rozwijać, pracując z Twoją osobowością, a nie przeciwko niej.
• Teoretyczne podstawy wykorzystania kwestionariuszy osobowości w procesach coachingowych: Myers Briggs, FIRO B, zastosowanie w połączeniu z 360º
3. Praktyki: Studenci wypełnią siebie, zarówno 360 w swoim środowisku pracy, jak i dwa kwestionariusze osobowości: Myers Briggs i Firo B.
MODUŁ 3: ROZWÓJ KOMPETENCJI COACHA Z EKSPERTAMI
• Podstawowe umiejętności i kompetencje coacha.
o Empatia i zaufanie
o Słuchaj na różnych poziomach
lub Potęga języka
lub obserwacja
lub pytanie
o Emocje i nastroje
lub Wizja
lub Plan działania
• Kontekst organizacji.
o Relacja coach-firma-coachee
o Fazy procesu coachingowego
o Kontekst organizacyjny. System
• Zaawansowane techniki coachingowe.
o Zarządzanie emocjami
o Zarządzanie relacją coach-coachee
o Inne zaawansowane techniki coachingowe
lub koniec procesu
• Rola kierownika.
o Rola kierownika. Przywództwo, władza i władza. Strategia i podejmowanie decyzji.
• Jednostka w coachingu.
o Praca z obroną klienta
o Praca z konfliktami klientów
• Coaching grupowy.
MODUŁ 4: INDYWIDUALNY PROCES COACHINGU Z CERTYFIKOWANYM COACHEM EKSPERTEM
Indywidualny proces coachingowy z certyfikowanym coachem AECOP, ekspertem.
MODUŁ 5: PRAKTYKI COACHINGOWE Z DWÓCH KLIENTAMI
Praktyki z prawdziwymi klientami, studentami MBA, menedżerami itp., ułatwione przez program. Każdy student będzie mógł odbyć praktyki z dwoma klientami w trakcie 4 i pół godzinnych sesji.
MODUŁ 6: NADZÓR PRAKTYKÓW Z TRENERAMI CERTYFIKOWANYMI PRZEZ AECOP
Superwizja grupowa prawdziwych sesji coachingowych.
MODUŁ 7: WYKONYWANIE ZAWODU
•WIZJA KLIENTÓW COACHINGU
• COACHINGOWY PROCES SPRZEDAŻY
• PUBLICZNE SESJE COACHINGOWE Z KLIENTAMI
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom w zakresie doradcy/adwokata poszkodowanych kobiet i dzieci (AWCCA)
- Toronto, Kanada
Badania uzależnień, Associate w naukach stosowanych
- Port Angeles, Stany Zjednoczone
Badania uzależnień, Associate w dziedzinie transferu nauk stosowanych
- Port Angeles, Stany Zjednoczone