Dyplom z hotelarstwa i gościnności, uniwersytet 1 i 2 rok (poziom 4 i 5)
Kingsgate International College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 8500 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Kursy na poziomie 4 i 5 łącznie: 8500 GBP na studia online, 12000 GBP na studia w kampusie; Pojedynczy poziom: 5400 £
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przygotuj się na ekscytującą karierę w branży hotelarsko-gastronomicznej poprzez internetowy kurs zarządzania hotelem.
Studenci naszego internetowego programu Hospitality Management wezmą udział w kursie z 240 kredytami na poziomie 4/5, mającym na celu przygotowanie studentów z umiejętnościami niezbędnymi do bycia kompetentnym pracownikiem w branży hotelarskiej. Podczas programu zarządzania hotelem studenci będą mieli dostęp do wsparcia nauczyciela i webinariów, forum społecznego uczenia się i dodatkowych materiałów, które pomogą w ukończeniu dyplomu.
Każdy moduł składa się z 40 godzin nauki materiału z dodatkowymi 30-50 godzinami materiałów opcjonalnych składających się z zalecanych ćwiczeń, zalecanych odczytów, zasobów internetowych i ćwiczeń samokontroli.
Po zaliczeniu ocen online i zadań pisemnych uczniowie otrzymają dyplom ATHE i będą mogli uzupełnić licencjat.
Opłaty za kurs
Opłata za zapisanie się na kursy na poziomie 4 i 5 razem wynosi 8500 GBP za naukę online i 12000 GBP za naukę w kampusie . Alternatywnie, studenci mogą zapisać się na jeden poziom (poziom 4 lub 5) za 5400 £ każdy .
Uczniowie mogą dokonać płatności za pomocą jednej z następujących metod:
- Karta kredytowa lub debetowa
- Przelew bankowy
- Miesięczne raty bez odsetek
- Paypal
- Western Union
Co jest wliczone w koszt mojego kursu?
- Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym moduły online i zadania pisemne.
- Indywidualna pomoc nauczyciela z 1-2-1 sesjami Skype
- Dedykowane wsparcie dla studentów
- Dostęp do internetowego forum do nauki społecznej
- Oznaczenie zadania i informacja zwrotna
- DARMOWA karta dodatkowa NUS o wartości 12,00 GBP
- DARMOWY Laptop
- Bezpłatne CV Pomoc w pisaniu po zakończeniu kursu.
Czy kwalifikuję się do tego programu?
Aby zapisać się na kurs na poziomie 4, musisz mieć co najmniej 18 lat i pełne wykształcenie średnie. Przed zapisaniem się na poziom 5, musisz ukończyć poziom 4.
Doładowanie uczelni
Po ukończeniu tego kursu studenci mają możliwość ukończenia trzeciego roku programu studiów (doładowanie licencjackie) na wielu brytyjskich uniwersytetach. Program doładowań można studiować online lub w kampusie.
Studenci mogą aplikować na każdą uczelnię oferującą doładowanie licencjackie, poniżej wymienione są niektóre uniwersytety, które oferują program doładowań licencjackich w hotelarstwie i hotelarstwie:
Uniwersytet w Bournemouth
- BA (z wyróżnieniem) International Hospitality & Tourism Management
University of Central Lancashire
- Zarządzanie w Hospitality BA - doładowanie
University of Sunderland
- Międzynarodowe zarządzanie turystyką i hotelarstwem (doładowanie) Licencjat (z wyróżnieniem)
University of Northampton
- Międzynarodowe zarządzanie turystyką (doładowanie) BA
Moduł 4 poziomu
Żywność i napoje
Studenci zapoznają się z procesami związanymi z obsługą żywności i napojów, w tym z praktycznymi aspektami produkcji i serwisu żywności i napojów.
Bezpieczeństwo żywności i higiena
Studenci zrozumieją potrzebę przestrzegania przepisów i skutecznego zarządzania procedurami zapewniającymi bezpieczeństwo żywności.
Gościnność i hotelarstwo
Studenci zrozumieją rolę działu sprzątania w otoczeniu gościnności. Jednostka ta określi znaczenie działu utrzymania czystości i wpływ, jaki wywiera na operację hotelarską.
Obsługa klienta
Studenci będą mogli zrozumieć znaczenie obiektu hotelarskiego zorientowanego na klienta w konkurencyjnym środowisku, przeprowadzając badania dotyczące wymagań i oczekiwań klientów. Studenci zdobędą również umiejętności zapewniania doskonałej obsługi klienta i oceny korzyści wynikających z przekraczania oczekiwań klientów.
Operacje front office
Studenci zrozumieją rolę działu front office w otoczeniu gościnności. Jednostka ta określi znaczenie działu front office i wpływ, jaki wywiera na całą operację hospitality.
Wprowadzenie do finansów
Studenci rozumieją zasady kalkulacji kosztów w ramach hotelarstwa i treść używanych kluczowych sprawozdań finansowych, a także podstawowe techniki księgowe stosowane do ich tworzenia i analizowania.
Globalna turystyka i hotelarstwo
Studenci poznają wielkość i zakres globalnej branży turystycznej i hotelarskiej. Jednostka bada wpływy, które mają na nią wpływ i rozwój jej marek na rynkach międzynarodowych.
Marketing
Studenci będą w stanie zrozumieć kluczowe zasady koncepcji marketingowej i odnieść rolę marketingu mix do branży hotelarskiej. Studenci poznają cykl marketingowy i będą w stanie opracować kampanię promocyjną.
Zaangażowanie pracowników
Studenci zrozumieją pojęcie zaangażowania pracowników i kluczowe elementy. Studenci będą mogli ocenić, w jaki sposób zaangażowanie pracowników może mieć wpływ na ogólną wydajność firmy, wprowadzając konkretne strategie i praktyki.
Szkolenie i CPD
Studenci będą mogli korzystać z różnych metod określania potrzeby szkolenia w szpitalnictwie. Studenci zrozumieją, w jaki sposób poszczególne osoby uczą się na różne sposoby i znaczenie wyboru najskuteczniejszej metody szkolenia. Studenci będą wtedy mogli zaplanować, zaprojektować, przeprowadzić i ocenić skuteczność sesji lub programu szkoleniowego. Studenci zostaną również zapoznani z koncepcją ciągłego rozwoju zawodowego oraz potrzebą i przydatnością w środowisku hotelarskim.
Moduł 5 poziomu
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności i napojów
Studenci zapoznają się z systemami i procedurami łańcucha dostaw oraz sposobami wykorzystywania ich przez organizacje do nabywania, przygotowywania i przygotowywania żywności i napojów w branży hotelarskiej, zarówno w kraju, jak i na świecie. Ta jednostka demonstruje, w jaki sposób zarządzanie łańcuchem dostaw jest niezbędne dla wydajnego działania i osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Zarządzanie jakością
Studenci będą mogli zrozumieć koncepcję zarządzania jakością i jakością i zastosować ją w otoczeniu gościnności. Studenci będą mogli analizować, oceniać i wdrażać system zarządzania jakością w organizacji hotelarskiej.
Zarządzanie zdarzeniami i konferencjami
Studenci będą rozumieć problemy operacyjne, które stanowią podstawę udanych wydarzeń i zarządzania konferencją. Ta jednostka bada szeroki zakres zdarzeń i omawia procesy i rozważania.
Zarządzanie relacjami z klientami
Studenci rozumieją znaczenie zarządzania relacjami z klientami (CRM) dla organizacji hotelarskich i rozpoznają niezbędne procesy, aby zapewnić jego skuteczność.
Zarządzanie ludźmi
Studenci potrafią zrozumieć kluczowe zasady zachowania kierownictwa oraz szereg stylów zarządzania, ról, obowiązków, cech i umiejętności. Studenci będą w stanie zrozumieć skuteczność różnych struktur organizacyjnych, studiując projekt i kulturę w środowisku hotelarskim.
Bieżące problemy w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Studenci będą w stanie zrozumieć kluczowe zasady zarządzania zasobami ludzkimi (HRM) i bieżące kwestie, które menedżerowie zasobów ludzkich (HR) muszą wziąć pod uwagę podczas wykonywania swoich zadań i obowiązków. Studenci rozumieją również, w jaki sposób obecne przepisy wpływają na funkcję HR w zarządzaniu hotelarstwem i hotelarstwem.
Zarządzanie przychodami
Studenci będą mogli zrozumieć, jakie są kluczowe elementy zarządzania przychodami i jak wpływa to na ceny pokoi hotelowych. Studenci będą również mogli wdrożyć praktyki zarządzania dochodami w hotelu i ustalić politykę overbookingu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Studenci będą mogli zrozumieć kluczowe zasady społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i zrównoważonego rozwoju. Studenci dowiedzą się o wpływie hoteli na czynniki społeczne, kulturowe i środowiskowe oraz o tym, jak branża hotelarska może coś zmienić, wdrażając praktyki i procedury, aby być bardziej zrównoważonym.
Współczesne problemy
Studenci zrozumieją charakter i wpływ obecnych i potencjalnych współczesnych problemów, które wpływają na branżę hotelarską. Ta jednostka będzie wykazywać potrzebę elastyczności organizacji i dostosowywania się do szybko zmieniających się środowisk i wymagań klientów.
Planowanie biznesu
Studenci będą rozumieć, jak stworzyć biznesplan dla organizacji hotelarskiej lub hotelarskiej. Uczniowie dowiedzą się, gdzie firma znajduje się na obecnym rynku, mierzą wydajność i sugerują możliwości rozwoju.
Ścieżka kariery
W trakcie studiów przygotowujących do uzyskania dyplomu z Hospitality Management studenci zdobędą umiejętności w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw żywności i napojów, księgowości i kontroli kosztów, marketingu w hotelu i rekreacji i nie tylko. Po pomyślnym ukończeniu kursu studenci mogą zajmować stanowiska w hotelach, restauracjach, kurortach i innych powiązanych obiektach w branży hotelarskiej i hotelarskiej.
Jak długo to zajmie?
Uczniowie mogą uczyć się w tempie, które im odpowiada. W WWiI nie ma ograniczeń czasowych ani terminów. Uczniowie mogą w dowolnym momencie uczyć się modułów w dowolnej kolejności.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom w zakresie hotelarstwa - zarządzanie operacjami hoteli i kurortów (HHRO)
- Barrie, Kanada
- Collingwood, Kanada + 1 jeszcze
Dyplom w Hotelarstwie – Zarządzanie Operacjami Hotelowymi
- Toronto, Kanada
Diploma in Hotel & Tourism Programme
- Bad Vöslau, Austria