Marketing
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Porto, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Cele
Stopień w marketingu (I stopień) zapewnia szkolenie oparte na zarządzaniu z silną specjalizacją w marketingu, zdolne do reagowania na wymagania konkurencyjnych rynków. Ma na celu przygotowanie wykwalifikowanych specjalistów, którzy są w stanie odpowiedzieć na potrzeby zarządzania i marketingu struktury biznesowej, w obszarach usług lub przemysłu. Tak więc kurs jest rozwijany z myślą o zapewnieniu studentom praktycznej praktyki opartej na aktualnym komponencie teoretycznym, nie zapominając o związku między koncepcjami akademickimi a potrzebami środowiska biznesowego. Istnieje również zaangażowanie w innowacyjne jednostki programowe z aktualnymi tematami dotyczącymi nowych technologii w służbie marketingu.
Tak więc głównymi celami są:
- Zapewnij studentom podstawy i wizję obecnego zarządzania, multidyscyplinarną wiedzę i głębokie umiejętności w odpowiednich obszarach marketingu;
- Zapewnij przyszłym absolwentom wizję operacyjną różnych aspektów marketingu, umiejętność opracowywania instrumentów analizy rynku, promowania rozpowszechniania i podejścia do różnych rynków - krajowych i międzynarodowych - zawsze w celu tworzenia wartości dla klienta i ciągłego doskonalenia sprawności organizacyjnej;
- Zaszczepić studentom krytycznej opinii, ducha inicjatywy i pracy zespołowej, narzędzi zarządzania i analizy zdolnych do opracowania zastosowania rentownych i kreatywnych rozwiązań;
- dać studentom możliwość uzupełnienia ich programu nauczania o międzynarodowe doświadczenia w nauczaniu w ramach różnych międzynarodowych partnerstw na rzecz mobilności Erasmus;
- Zapewnienie doświadczenia na rynku pracy w ramach stażu programowego, który pozwoli na praktyczne zastosowanie nauczanych koncepcji.
Inicjatywy wewnętrzne
- Dni Marketingu ISCAP ;
- Konferencje, seminaria i warsztaty;
- Program praktyk zawodowych.
Profesjonalne wyjścia
Dyplom z marketingu w ISCAP był bardzo mile widziany przez rynek pracy przez cały okres jego istnienia. Absolwenci marketingu ISCAP będą mogli pełnić funkcje w następujących obszarach:
Zarządzanie marketingowe, zarządzanie produktem, zarządzanie marką, zarządzanie operacyjne, zarządzanie klientami, zarządzanie handlowe, zarządzanie wydarzeniami i komunikacją, planowanie mediów i badania rynku.
Kompetencje te pozwalają na pełnienie stanowisk dyrektorskich w obszarze marketingu lub kierowania sprzedażą; kierownik ds. produktu, marki, komunikacji marketingowej lub trade-marketingu; koordynator badań rynkowych i konsultant marketingowy.
Należy zauważyć, że absolwenci marketingu ISCAP przeszli ścieżki doskonałości zawodowej w różnych organizacjach, takich jak: Cisco Systems UK, National Gallery UK, Edigma, Sonae, Ad Click, Bazooka, Banif, Porto Editora, Unicer, Volvo, Nissan , CTT, CP, CIN, University of Porto, Francisco Sá Carneiro Airport, Sogrape, OLX, Parfois, QSP, Yves Rocher, Philips (Hiszpania), Nestlé, Adereço, BPI, Millennium BCP, między innymi.
Reżim
W ciągu dnia (9205) i po pracy (8005)
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom z reklamy i komunikacji marketingowej (ADMC)
- Barrie, Kanada
- Online
Dyplom w Biznesie - Marketing (Co-op) - BMKT
- Barrie, Kanada
- Online
Dyplom z Biznesu - Marketing (BMKN)
- Barrie, Kanada
- Online