Certyfikat stosowanej turystyka i zarządzanie zdarzeniami
ISB International School Of Business Dublin
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dublin, IIrlandia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 semestr
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program ten jest przeznaczony dla studentów studiów biznesowych, którzy mają szczególny interes w turystyce i Event Management. To badanie granicą programu przez okres trzech miesięcy. Studenci uczyć się tych przedmiotów w kontekście Irlandii, który przyczynia się do ich wcześniejszej wiedzy w tych dziedzinach. Oni nadal opierać się na ich wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania, komunikacji i ekonomii w kontekście wielokulturowym.
- Turystyka Marketing
- Zarządzanie & Organizacje
- Event Management
- Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
- Umiejętności Komunikacji Biznesowej
- Turystyka i Event Project Management
Turystyka Marketing
Celem tego modułu jest umożliwienie międzynarodowych uczniów do szerokiego zrozumienia teorii i praktyki marketingu turystycznego w obcym środowisku pracy.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Określić główne elementy marketingu mix, proces segmentacji i decyzje strategiczne dla marketerów turystycznych.
- Rozpoznać różnicę między 7P-tych usług marketingowych z 4P marketingu produktów i związane z charakterystyką i wyzwań usług marketingowych.
- Komunikowania się stosowanie oryginalnego i właściwej kampanii strategii marketingowej i komunikacyjnej dla turystycznym.
- Omów specyfikę środowiska marketingu turystycznego w Irlandii i wyjaśnić, jak to może być stosowane w środowisku międzynarodowym.
Zarządzanie & Organizacje
Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad, praktyk, ról i funkcji zarządzania i organizacji w Irish środowisku biznesowym.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Określić różne definicje i teorie zarządzania, rozpoznać ich subtelności i docenić ich historycznego rozwoju i podstawy ich firmowej realizacji.
- Wytwórnia, opisać i zastosować narzędzia do zarządzania, takie jak tłuczka i analizy SWOT, portierzy pięciu sił i koncepcji łańcucha wartości / dostaw.
- Definiowanie i dyskutować, używając jasnych przykładów korporacyjnych, kluczowych dyscyplin zarządzania, takie jak: struktury organizacyjne i kultury, przywództwa, pracy zespołowej, etyki i społecznej odpowiedzialności, podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów.
- Wyjaśnij, w jaki sposób realizacja tradycyjnych funkcji, narzędzi zarządzania i dyscyplin zależy od struktury organizacyjnej, kultury i środowisk wewnętrznych i zewnętrznych.
Event Management
Celem tego modułu jest zapoznanie międzynarodowych uczniów z teorią, zasad i praktyk zarządzania zdarzeniami. Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Opisać środowisko imprez, w tym kategorii zdarzeń, ich pochodzenia i rozwoju oraz ich relacji z oraz wpływu na interesariuszy.
- Omów główne fazy, etapy i elementy planowania zdarzeń i procesów zarządzania od studium wykonalności, aby dodawać oceny zdarzeń.
- Przygotuj wybór dokumentów zdarzeń związanych z tym plan zdarzeń (ów), Post raportów o zdarzeniach i propozycje imprez.
- Komunikować proponowaną strategię handlową i twórcze dla planowania i realizacji imprezy opartej na przemyśle.
Społeczne i ekonomiczne aspekty Irlandii
Moduł ten ma na celu informowanie i zwiększyć uznanie społeczno-kulturowego Irlandii przez międzynarodowe uczących się oraz umożliwienie im korzystania ze standardowych narzędzi ekonomicznych w celu zbadania i oceny podstawowych aspektów gospodarki irlandzkiej.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Omów wymiary społeczno-kulturowe, polityczne i gospodarcze współczesnej Irlandii, identyfikując podobieństwa i kontrasty w kraju pochodzenia ucznia
- Zidentyfikować główne wpływy cywilizacji i wydarzeń, które ukształtowały społeczeństwo, polityka i gospodarka współczesnej Irlandii
- Wyjaśnić genezę konfliktu w Irlandii Północnej oraz postępy poczynione od 1990 roku
- Wyjaśnić rolę języka irlandzkiego w nowoczesnej Irlandii, i ocenić przyczyny jego użytkowania malejącego
- Wyjaśnić standardowych narzędzi stosowanych przez ekonomistów do analizy niektórych aspektów gospodarki narodowej, a także poszukiwać możliwości ich zastosowania do tych aspektów gospodarki irlandzkiej
- Omów przyczyny i konsekwencje wzrostu Irlandii na znaczeniu gospodarczym jako gospodarki Celtic Tiger i jego późniejszej katastrofy
- Zbadać i omówić najważniejsze współczesne problemy i opcje w odniesieniu do irlandzkiej polityki społecznej i ekonomicznej
Biznes Komunikacja Umiejętności
Celem tego modułu jest umożliwienie studentom komunikować się w języku angielskim z jasnością i władzy, stosując napisane, umiejętności komunikacji elektronicznej, werbalne i niewerbalne w zakresie środowisk gospodarczych i sytuacji.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Rozwijać zrozumienie zasad skutecznej komunikacji poprzez teoretyczne i praktyczne zastosowania języka angielskiego do komunikacji biznesowej
- Ocenia podstawowe nieakademickie zorientowana teksty i samodzielnie wygenerować zmierzoną i przegubowy odpowiedź
- Tworzenie, scenariusz i wydaje prezentacji biznesowych odbiorców zorientowanych, stosując odpowiednie słownictwo, wykresy, tabele i inne elektroniczne pomoce wizualne /
- Komunikować się jasno i zwięźle napisany w języku biznesu, z zachowaniem odpowiednich układ, konwencje i style, e-maili, listów, raportów i ulotek promocyjnych
- Komunikować się właściwie i przekonująco w doustnej języku angielskim, w tym w dyskusji, debaty, wywiady, spotkania i negocjacje
- Rozróżniać różne rejestry językowe w ramach działalności gospodarczej (formalny, nieformalny, improwizacja) dla planowanych i UN-przewidzieć scenariuszy biznesowych, niemal jak np negocjacji biznesowych i udawanym pitching produktu
- skutecznie komunikować się w zespole
Turystyka i Event Project Management
Moduł ten ma stanowić istotny element, który ułatwia uczniom w konsolidacji kluczowych nici Turystyki i Zarządzania programu wydarzeniem w sposób zintegrowany projekt.
Po pomyślnym ukończeniu tego modułu uczniowie powinni umieć:
- Uznanie i zastosować przekrój znaczenie dyscyplinarną uczenia się uzyskanych w innych modułach turystyka i programu Event Management.
- Przekłada teorię naukową podporowego i Turystyki Zarządzanie i Marketing Event pod przyłożonym natury poprzez stworzenie realistycznego przemysł standardzie turystycznym zdarzeń.
- Komunikować propozycję identyfikujący kampanię marketingową i szczegółowego planowania zdarzeń na realistyczne przemysłu standardzie turystycznym zdarzeń.
- Wyjaśnij, jak wybranych turystyka marketing i strategie zarządzania zdarzenie powinno i może być stosowany razem skutecznie w środowisku przemysłowym.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat z zarządzania zdarzeniami (online)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
ACS (Atestacja studiów uniwersyteckich) - Zarządzanie pokazami i wydarzeniami
- Montreal, Kanada