Profesjonalny wyższy kurs techniczny w zakresie zarządzania marketingiem cyfrowym
ISAG - European Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Porto, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2315 / per year *
Termin składania wniosków
02 Aug 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Tabela obowiązująca na rok szkolny 2023/2024
Wstęp
OGÓLNY OPIS KURSU
Kurs ten ma na celu przeszkolenie profesjonalnych starszych techników w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi, z możliwością opracowywania innowacyjnych programów obecności w wyszukiwarkach, identyfikacji i segmentacji klientów organizacji, tworzenia i oceny atrakcyjnych treści oraz rozpowszechniania ich w formacie tekstowym, obrazowym, audio i wideo . Przyszły starszy technik zarządzania mediami społecznościowymi będzie zaufaną osobą, która w organizacji monitoruje, filtruje, mierzy i kieruje obecnością w mediach społecznościowych marki, produktu, osoby fizycznej lub prawnej.
EFEKTY KSZTAŁCENIA/GŁÓWNE DZIAŁANIA
Opracuj plan zarządzania mediami społecznościowymi dostosowany do wymagań rynku i specyfiki organizacji:
a) Zidentyfikuj segmenty i zdefiniuj grupę docelową;
b) Zdefiniować pozycjonowanie w oparciu o atrybuty różnicujące markę, produkt lub usługę;
c) Rozwijać mieszankę sieci społecznościowych;
d) Opracować mechanizmy analizy, monitorowania i raportowania;
Zdefiniuj zasady, instrumenty i wsparcie komunikacyjne stosowane w sieciach społecznościowych:
a) Zdefiniować linię redakcyjną, która ma być stosowana w różnych sieciach społecznościowych;
b) tworzenia aplikacji newsletterowych i stron docelowych na urządzeniach mobilnych;
c) Opracowywać kampanie wirusowe i Buzzmarketingowe z wykorzystaniem mediów wideo i audio;
d) Tworzenie wsparcia komunikacji z wykorzystaniem narzędzi i technologii, tj. geolokalizacji i Quick Response;
Opracowywanie i wdrażanie zasad i działań dotyczących handlu online i zarządzania stronami internetowymi:
a) Wdrażania internetowych stron sprzedażowych z wykorzystaniem i adaptacją specjalistycznych platform;
b) Wdrażania stron internetowych z wykorzystaniem platform systemu zarządzania treścią (CMS);
Twórz procedury i instrumenty kontroli i monitorowania aktywności w sieciach społecznościowych:
a) Zdefiniować kluczowe wskaźniki wydajności zgodnie z celami nakreślonymi w planie;
b) Tworzenie i zasilanie systemów informacyjnych w celu sprawnego monitoringu;
c) Oblicz wskaźniki wartości ołowiu;
d) Kontrola praktyk związanych ze standardami bezpieczeństwa danych i informacji;
PROFESJONALNE PLACÓWKI
Menedżer marketingu cyfrowego i facylitator | Dyrektor ds. Strategii Cyfrowej Firmy | Wzmacniacz platform i stron internetowych | Menedżer marketingu mobilnego, e-mail marketing, reklama społecznościowa
JĘZYK NAUCZANIA: portugalski
Program
TREŚCI KURSU
1. ROK
I semestr
- Prawo stosowane do mediów cyfrowych
- Podstawy Zarządzania
- TO
- Wprowadzenie do marketingu cyfrowego
- Język angielski
- Marketingu
2 semestr
- Handel elektroniczny
- Komunikacja marketingowa
- Przedsiębiorczość i Innowacyjność
- Marketing strategiczny dla mediów cyfrowych
- Multimedialny
- Język portugalski i techniki komunikacji biznesowej
DRUGI ROK
I semestr
- Zarządzanie marketingiem cyfrowym
- Systemy integracyjne
- Mobilny marketing
- Monitorowanie i kontrola marketingu cyfrowego
- Plan marketingu cyfrowego
- Projektowanie stron
2 semestr
- Praktyka
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
WYCIECZKI PROFESJONALNE
Menedżer marketingu cyfrowego i facylitator | Dyrektor ds. Strategii Cyfrowej Firmy | Wzmacniacz platform i stron internetowych | Menedżer marketingu mobilnego, marketing e-mailowy, wyświetlanie reklam w mediach społecznościowych.