Podyplomowe studia w zakresie strategii marketingu cyfrowego
ISAG - European Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Porto, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
165 hours
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2398 / per year *
Termin składania wniosków
07 Oct 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
* Tabela obowiązująca na rok szkolny 2023/2024
Wstęp
OPIS
Podyplomowe Studium Strategii Marketingu Cyfrowego ma na celu zapewnienie solidnego szkolenia umożliwiającego rozwiązywanie problemów marketingowych, przyczyniając się do usprawnienia procesu decyzyjnego firm. Dzięki wysoce wyspecjalizowanemu zespołowi profesorów i konsultantów, zaktualizowanemu programowi nauczania i uczenia się, odpowiednim metodologiom nauczania i uczenia się oraz niezwykle aktywnej i praktycznej dynamice operacyjnej, ten innowacyjny program koncentruje się na internetowym aspekcie sieci biznesowej.
CELE
- Twórz i nadzoruj cyfrowe kampanie marketingowe z wykorzystaniem nowych mediów cyfrowych i mierz ich wpływ;
- Profesjonalnie zarządzać obecnością na rynku, korzystając z całego potencjału sieci społecznościowych;
- Wdrażaj kampanie marketingu cyfrowego i mierz ich wpływ;
- Tworzenie treści dla branży cyfrowej w celu przyciągnięcia uwagi konsumentów;
- Twórz treści do obecności w domenie cyfrowej, szanując etykę i ramy prawne obowiązujące w tej domenie.
JĘZYK NAUCZANIA: portugalski
Program
TREŚCI KURSU
1. ROK
Podstawy marketingu cyfrowego
- Strategia marketingu cyfrowego
- Zarządzanie projektami
- Kreatywność cyfrowa
- Cyfrowe prawa prawne
Wyniki marketingu cyfrowego
- Optymalizacja wyszukiwarki
- Analityka internetowa
Konfiguracja marketingu cyfrowego
- Systemy zarządzania treścią
- Handel elektroniczny
- marketingu e-mailowego
- Reklama displayowa
- Media społecznościowe
- marketingu influencerów
- Wideomarketing
Ostateczny projekt
- Projekt marketingu cyfrowego