Studia podyplomowe z zarządzania marketingowego
IPAM
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Lisbon, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
10 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten program został zaprojektowany, aby odpowiedzieć na wymagania, jakie nowy ekosystem biznesowy stawia organizacjom, ponieważ ponieważ marketing jest centralną funkcją firmy, zrozumienie jego ewolucji będzie decydować o lepszych indywidualnych wynikach profesjonalistów bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych w marketing i w związku z tym od organizacji, z którymi współpracują.
Przedstawiając aktualne tematy i wizję nowej firmy 4.0, program ten opiera się na wymianie doświadczeń wydziału złożonego z wybitnych profesjonalistów z dziedzin, których nauczają oraz z bogatym doświadczeniem krajowym i międzynarodowym w czołowych organizacjach.
Ma również na celu zapewnienie profesjonalistom umiejętności, które umożliwią im zastosowanie koncepcji w praktyce do rzeczywistych sytuacji organizacji, w odniesieniu do projektowania i tworzenia planu marketingowego.
Kluczowe korzyści
- Przyczynia się do zrozumienia, czym naprawdę jest dziś marketing i jaki jest jego potencjał do wykorzystania biznesu.
- Pozwala zdobyć lub pogłębić wiedzę i umiejętności w aktualnych tematach, niezbędne do innego wykonywania zawodu.
- Promuje praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu i zarządzania w rzeczywistych sytuacjach organizacji.
- Pomaga w identyfikacji i zrozumieniu zmian rynkowych oraz formułuje odpowiednie reakcje.
- Opracowuje metodologie analizowania i rozwiązywania problemów w sposób systematyczny i multidyscyplinarny.
- Możliwość rozwijania ekskluzywnej sieci kontaktów między kolegami, nauczycielami, prelegentami, przedsiębiorcami i instytucjami.
Cele
- Zidentyfikuj źródła zmian, trendy, podstawowe elementy współczesnego biznesu i marketingu.
- Określ, jak organizacja reaguje na koncentrację na kliencie, logikę cyfrową, społeczną i relacyjną z różnymi interesariuszami.
- Zrozumienie metodologii analizy rynku i ich zastosowania w organizacjach.
- Rozwijaj umiejętności miękkie, które są potrzebne najwyższemu menedżerowi.
Rekrutacja
Idealni studenci
- Profesjonaliści bez podstawowego szkolenia w zakresie marketingu, wywodzący się z dowolnego rodzaju organizacji lub sektora działalności, którzy chcą rozwijać wiedzę i umiejętności w zintegrowany sposób w tej dziedzinie.
- Menedżerowie, przedsiębiorcy lub samozatrudnieni profesjonaliści, którzy chcą zaktualizować i odnowić umiejętności biznesowe i marketingowe, aby poprawić połączenie swojej działalności z rynkami docelowymi, zwiększając liczbę i wartość możliwości.
- Odpowiedzialny między innymi za jednostki biznesowe, menedżerów klientów, menedżerów produktu, menedżerów marki, menedżerów sprzedaży, menedżerów zakupów, menedżerów komunikacji, public relations.
- Konsultanci marketingowi, którzy chcą zdobyć lub zaktualizować wiedzę i umiejętności, które pozwolą im oferować usługi o większej wartości dodanej.
- Przedsiębiorcy, przedsiębiorcy i konsultanci.
- Specjaliści, którzy chcą pogłębić i poszerzyć swoją wiedzę w tej dziedzinie, z myślą o rozwoju zawodowym lub przekwalifikowaniu.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Cele - studia podyplomowe z zakresu zarządzania marketingowego - Lizbona
- Zarządzaj funkcją marketingu w kontekście 5.0, czyli interaktywnym, cyfrowym, zorientowanym na klienta i relacyjnym z wieloma interesariuszami
- Scharakteryzuj aktualny kontekst biznesowy, trendy i inne istotne elementy dzisiejszego biznesu i marketingu
- Powiązać marketing z innymi obszarami organizacji
- Rozwijaj umiejętności osobiste niezbędne dla najwyższego menedżera
- Zrozumienie metodologii analizy rynku i ich zastosowania w organizacjach
- Mobilizowanie i koordynowanie organizacji, aby była bardziej konkurencyjna na rynku
- Rozwijaj umiejętności w zakresie doradztwa rekrutacyjnego i badań rynku.
- Rozwijaj umiejętności przywódcze
Cele - studia podyplomowe z zakresu zarządzania marketingowego - Porto
Interesariusze
Określ, w jaki sposób organizacja reaguje na skupienie się na kliencie, logikę cyfrową, społeczną i relacyjną z różnymi interesariuszami. Określ najlepszą propozycję wartości swojej oferty, odróżniając ją od konkurencji, zatrzymaj i pozyskaj nowych klientów.
Identyfikuj trendy
Zidentyfikuj źródła zmian, trendy, istotne elementy współczesnego biznesu i marketingu oraz poznaj potrzeby i pragnienia konsumentów odpowiednie dla Twojego produktu/usługi/projektu.
Metodyki analizy rynku
Zrozumienie metodologii analizy rynku i ich zastosowania w organizacjach. Zidentyfikuj źródła zmian, trendy, istotne elementy współczesnego biznesu i marketingu.
umiejętności miękkie
Rozwijaj umiejętności miękkie, które są niezbędne menedżerowi najwyższego szczebla.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w handlu
- Porto, Portugalia
Krótkie programy
- Marbella, Hiszpania
Profesjonalny wyższy kurs techniczny w zakresie zarządzania marketingiem cyfrowym
- Porto, Portugalia