Studia podyplomowe w zakresie zarządzania sprzedażą
IPAM
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Lisbon, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
10 months
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
May 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Kształcenie podyplomowe w zarządzaniu sprzedażą jest, jako priorytet, globalnym narzędziem służącym do zróżnicowania wyników.
Program ten podkreśla cały zestaw wymiarów strategicznych i operacyjnych, które prawidłowo wprowadzone w życie stanowią odpowiednie wsparcie w odpowiedzi na wysoce konkurencyjne i coraz bardziej wymagające rynki.
Techniczna i praktyczna specyfika niektórych obszarów krytycznych dla osiągnięcia sukcesu w tej funkcji może zostać zatrzymana jedynie dzięki doświadczeniu dostarczonemu przez aktywne i interaktywne metodologie i praktyki pedagogiczne, które są częścią tego programu.
Kadra dydaktyczna łączy w sobie zestaw umiejętności teoretycznych i praktycznych na wysokim poziomie, opartych na bogatym doświadczeniu w życiu biznesowym i solidnym szkoleniu akademickim, które razem pozwalają na optymalizację procesu uczenia się.
Dlaczego studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą?
Globalne spojrzenie na zarządzanie wynikami sprzedaży
Zapewnia globalny wgląd w zarządzanie wynikami sprzedaży w celu optymalizacji podejmowania decyzji.
Tematyka zarządzania komercyjnego
Pogłębia główne wątki zarządzania handlowego, zorganizowane w trzech głównych osiach: Strategia sprzedaży i marketingu, Projekt sprzedaży i Wyniki sprzedaży.
Renomowani fachowcy w swojej dziedzinie
Posiada wydział złożony z uznanych profesjonalistów w tej dziedzinie, łączący doskonałość akademicką z głęboką znajomością rzeczywistości biznesowej.
Rzeczywistość biznesowa
Pozwala na rozwój umiejętności teoretyczno-praktycznych w oparciu o rzeczywistość biznesową oraz rozwój ekskluzywnej sieci kontaktów.
Wymiary strategiczne
Treści programowe są oparte na strategicznym i operacyjnym wymiarze obszaru.
Praktyczne zastosowanie
Zwiększa praktyczne zastosowanie nabytych koncepcji w rzeczywistych sytuacjach organizacji.
Orzecznictwo
Programy szkoleniowe dla kadry kierowniczej IPAM są certyfikowane przez Portugalskie Stowarzyszenie Specjalistów ds. Marketingu [APPM].
Rekrutacja
Program
Struktura planu studiów – Podyplomowe Zarządzanie Sprzedażą – Lizbona
Wstęp
- Szczyt Zarządzania Sprzedażą
1. moduł
- Strategia marketingu i sprzedaży
- Zachowania zakupowe i trendy konsumenckie (B2C)
- Zachowania związane z kupnem i sprzedażą (B2B)
Drugi moduł
- Dyrektor sprzedaży
- Zarządzanie kontem
- Finanse stosowane w zarządzaniu sprzedażą
- Sprzedaż wielokanałowa
- Sprzedaż w kontekście międzynarodowym
Trzeci moduł
- Procesy sprzedażowe
- Negocjacje i umiejętności miękkie
- Coaching przywództwa i sprzedaży
- Wskaźniki sprzedaży i analityka
Moduł 4
- Zastosowany projekt
Dodatek
- Koncentracja na kliencie: od strategii do działania
Zapoznaj się z planem studiów – studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą w Porto
1. moduł
- Szczyt Zarządzania Sprzedażą
Drugi moduł
- Nowa kultura sprzedaży
- Tendencje rynkowe
- Strategia marketingowa i sprzedażowa
- Metryki sprzedaży i analityka
- Seminarium 1- „Sprzedaż: przeszłość i przyszłość”
Trzeci moduł
- Dyrektor Sprzedaży i Zarządzanie Kontami
- Finanse stosowane w zarządzaniu sprzedażą
- Sprzedaż w kontekście międzynarodowym
- Proces sprzedaży
- Umiejętności miękkie w negocjacjach
- Coaching przywództwa i sprzedaży
- Big Data, BI i logistyka”
- Seminarium 2. „Przywództwo w sprzedaży – co się zmieniło”
Moduł 4
- Cyfrowy sposób myślenia
- Sprzedaż cyfrowa
- Sprzedaż społecznościowa i reklamy społecznościowe
- Wieloplatformowa sprzedaż i marketing
- Automatyzacja sprzedaży i e-mail marketing
- Seminarium 3. „Era postcyfrowa w sprzedaży”
Dodatek
- Koncentracja na kliencie: od strategii do działania
Galeria
Idealni studenci
Odbiorcy - Podyplomowe Studium Zarządzania Sprzedażą - Lizbona
Program ten skierowany jest do profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w sposób zintegrowany w obszarze sprzedaży i marketingu. Jest również skierowany do wszystkich osób, które ze względów osobistych i/lub zawodowych chcą na nowo przemienić swoją karierę zawodową, zdobywając umiejętności komercyjne.
Odbiorcy – studia podyplomowe z zakresu zarządzania sprzedażą w Porto
Jak stwierdza Daniel Pink: „wszyscy jesteśmy w sprzedaży” : to znaczy, że podstawowa rola, jaką odgrywa obecnie sprzedaż, oznacza, że program ten jest skierowany nie tylko do specjalistów ds. sprzedaży, ale także do wszystkich, którzy pracują w różnych organizacjach, jak bezpośrednio lub bezpośrednio wszyscy odgrywa rolę w sprzedaży, relacjach z klientami, w skrócie, z rentownością organizacji:
- Kierownictwo, które chce nabyć, zaktualizować lub pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania sprzedażą
- Profesjonaliści z obowiązkami kierowniczymi
- Specjaliści od marketingu i handlu
- Specjaliści w kontakcie z klientem
- Odpowiedzialny za proces sprzedaży na platformach cyfrowych
- Dyrektorzy sprzedaży, dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie sprzedaży, przełożeni sprzedaży i przedstawiciele handlowi
- Menedżerowie kont lub menedżerowie kategorii
- Osób, które chcą zmienić zawód
Możliwości związane z karierą
Możliwości zawodowe - Podyplomowe Zarządzanie Sprzedażą - Lizbona
- Kierownictwo, które chce nabyć, zaktualizować lub pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania sprzedażą
- Profesjonaliści z obowiązkami kierowniczymi
- Specjaliści od marketingu i handlu
- Specjaliści w kontakcie z klientem
- Odpowiedzialny za proces sprzedaży na platformach cyfrowych
- Dyrektorzy sprzedaży, dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie sprzedaży, przełożeni sprzedaży i przedstawiciele handlowi
- Menedżerowie kont lub menedżerowie kategorii
- Osoby, które zamierzają zmienić swoją karierę na nowo.
Możliwości zawodowe – studia podyplomowe z zarządzania sprzedażą w Porto
- Kierownictwo, które chce nabyć, zaktualizować lub pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania sprzedażą
- Profesjonaliści z obowiązkami kierowniczymi
- Specjaliści od marketingu i handlu
- Odpowiedzialny za proces sprzedaży na platformach cyfrowych
- Dyrektorzy sprzedaży, dyrektorzy sprzedaży, menedżerowie sprzedaży, przełożeni sprzedaży i przedstawiciele handlowi
- Menedżerowie kont lub menedżerowie kategorii
- Osób, które chcą zmienić zawód
Referencje studentów
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kurs Specjalizacji NeuroMarketing w Biznesie
- Porto, Portugalia