Kurs: Zaprojektuj i animuj dynamiczną prezentację
IFCAM
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Montrouge, Francja
Języki
Francuski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 885 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
18–19 czerwca 2020 r
24-25 września 2020 r
3-4 grudnia 2020 r
Zaprojektuj i animuj dynamiczną prezentację
Zaprojektuj swoje wsparcie i ucieleśnij je z łatwością
Informacje ogólne
cel
Pod koniec tego szkolenia uczestnicy będą mogli:
- napisać uporządkowaną prezentację,
- zdefiniować cele i odbiorców docelowych, aby stworzyć wątek prezentacji,
- trenować prezentację z technikami aktora, aby zarządzać i przekonać publiczność.
kontekst
Przed sesją każdy uczestnik jest zaproszony na prezentację PowerPoint, która jest „ponownie odwiedzana” w Dniu 1 i umieszczana w sytuacji w Dniu 2 z aktorem teatralnym.
Wymagania
Przed tym szkoleniem uczestnicy będą mogli korzystać z klasycznych funkcji Powerpoint (to szkolenie nie jest szkoleniem biurowym).
publiczny
Współpracownicy, którzy chcą wzmocnić wpływ swoich prezentacji pisemnych i ustnych
poziomy
Wszystkie poziomy
rawpixel.com / Pexels
program
opisowy
Osie pisania
- Obsługa animacji ponownie
- Zbieraj i organizuj wiadomości do komunikacji
- Dostosuj tło i strukturę prezentacji
- Zaprojektuj skuteczny przekaz za pomocą pięciu narzędzi:
- analiza sytuacji
- cel prezentacji
- struktura planu
- skupić się na wprowadzeniu i zakończeniu
- formalizacja „Fil rouge”
- Zaimplementuj te 5 narzędzi, aby ponownie odwiedzić wstępną prezentację
- Zaprojektuj odpowiednie medium wizualne
- Wdrożenie najlepszych praktyk w celu promowania zapamiętywania, dokładności i jasności przekazu z punktu widzenia opinii publicznej
- Zastosuj złote zasady projektowania pomocy wizualnych
Osie ustne
- „Animacja”: oś ustna
- Ciało: oddychanie, głos, artykulacja, trzymanie
- Umysł: słuchanie-cisza, energia nastroju, gest zaangażowania
- „Zarządzaj - przekonaj”: oś komunikacji
- Zdefiniuj warunki
- Podsumowanie z identyfikacją kluczowych narzędzi: zarządzaj, przekonuj
- Użyj narzędzi komunikacji ustnej: transmisja komunikacji
- Zastosuj w praktyce główne zasady komunikacji pisemnej i ustnej „Świetna gra końcowa”:
- Animuj przemyślaną prezentację
- Polegaj na kluczowych koncepcjach przyszłych mediów
Dodatkowe informacje
Metoda nauczania
Pedagogika opiera się na:
- naprzemienne wkłady, warsztaty i wymiany z uczestnikami w grupie rówieśniczej,
- sytuacje oparte na przypadkach uczenia się,
- spersonalizowany plan działania,
- animacja z technikami aktorskimi drugiego dnia (trener i aktor teatralny).
głośniki
Trenerzy konsultantów specjalizujący się w profesjonalnej wydajności
O szkole
pytania
Podobne kursy
Profesjonalna komunikacja: pisanie biznesowe i opowiadanie historii
- Online
Dyplom z komunikacji multimedialnej (z koncentracją biznesową)
- Winnipeg, Kanada
Technician Course in Business and Institutional Communication
- Madrid, Hiszpania