Program studiów kontynuacyjnych: Zarządzanie produktami modowymi
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 6400
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
19 Jan 2025
Wstęp
Studia podyplomowe w zakresie zarządzania produktami modowymi zapewniają strategiczny obraz działania produktów modowych, mając na uwadze pozycjonowanie i wartości marki, aby zoptymalizować kolekcje od samego początku do momentu dotarcia do konsumenta.
W tym wysoce konkurencyjnym kontekście studia podyplomowe sprzyjają zrozumieniu procesów produkcyjnych (efektywnego zarządzania i organizacji), strategii marketingowych i komunikacji, a także mechanizmów inspiracji i umiejętności rozwijania trendów z perspektywy twórczej i kulturowej.
Program zachowuje równowagę między stroną analityczną a kreatywną i zapewnia wiedzę na temat każdego obszaru funkcjonalnego, z którym oczekuje się interakcji od menedżera produktu modowego (handel detaliczny, wizualny, kierownictwo artystyczne, komunikacja), aby zachęcić do strategii 360°.
Idealni studenci
Profil studenta
- Projektanci mody, którzy chcą zdobyć wiedzę z zakresu koordynacji kolekcji i zarządzania produktem.
- Menedżerowie produktu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu rozwoju produktu.
- Specjaliści od marketingu, którzy chcą zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów modowych.
- Specjaliści ds. komunikacji, którzy chcą zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów i procesów produkcyjnych, aby zwiększyć skuteczność swoich kampanii.
- Profesjonaliści pracujący w firmach modowych, którzy chcą zdobyć dogłębną wiedzę o wszystkim, co dotyczy produktów i kolekcji oraz ich integracji z innymi działami.
- Personel zasobów ludzkich, który chce zrozumieć, jak wszystkie działy związane z produktem mody działają w organizacji.
Rekrutacja
Galeria
Program
Metodologia
Prezentacja treści zostanie podzielona na zajęcia, moduły i ćwiczenia, które naśladują proces i zarządzanie profesjonalnym projektem modowym. Kurs będzie zatem podzielony na różne rodzaje zajęć: zajęcia teoretyczne, studia przypadków, warsztaty, rozmowy profesjonalistów, projekty i projekty końcowe.
Program nauczania
- System mody
- Krytyczna historia mody
- Analiza trendów
- Kierownictwo artystyczne kampanii modowych
- Rynek, segmentacja i pozycjonowanie
- Marketing strategiczny
- Strategia produktu
- Analiza wydajności
- Kody stylu
- Branding
- Marka i produkt
- Luksus
- Projektant Mody
- Szybka moda i trendy
- Procesy produktowe
- Tajemnicze zakupy produktów
- Definicja stylu
- Strategiczny projekt produktu
- Ostateczny projekt
Wynik programu
Cele
- Praca z narzędziami analizy marki w celu budowania marki poprzez produkt.
- Podkreśl znaczenie współpracy pomiędzy zespołami projektowymi, marketingowymi, sprzedażowymi i produkcyjnymi w celu realizacji określonej strategii.
- Przedstaw główne typy dostawców, materiałów, outsourcingu i logistyki, które otaczają produkt modowy.
- Analizuj trendy i kierunek artystyczny, aby skupić kolekcje z kreatywnego, koncepcyjnego i stylistycznego punktu widzenia.
- Definiowanie struktury, szerokości i głębokości kolekcji poprzez analizę sprzedaży, konkurencji i trendów w celu opracowania kolekcji o optymalnej wartości końcowej, czasie i kosztach.
- Przeanalizuj dogłębnie asortyment i jego efektywność w punkcie sprzedaży, korzystając z pracy product managerów.
- Podaj wiedzę z zakresu analizy konsumenckiej, badania konkurencji, zarządzania zespołem, harmonogramu i rozwoju projektu, który opiera się na metodologii design thinking.
- Zrozumienie poziomu zaangażowania każdego z graczy (projekt, produkt, marketing, komunikacja) w sukces kolekcji.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
- Zintegrowane działy projektowe i produktowe lub niezależne pracownie.
- Działy marketingu.
- Rozwój produktu.
- Dział zarządzania produktem.
- Marketing produktu.
- Zakupy i zarządzanie dostawcami.
- Kontrola jakości.
- Przedsiębiorca z własną działalnością gospodarczą.