Letni kurs zarządzania produktami modowymi
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 1900
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
Wstęp
Ten letni kurs jest skierowany do absolwentów projektowania mody i marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat produktów modowych, aby przejść do profesjonalnej branży. Sprzedawcy oraz menedżerowie sprzedaży i handlu detalicznego, zainteresowani głębszym wejściem w dziedzinę produktów modowych, aby podnieść swoje umiejętności i wyróżnić się na tle innych profesjonalistów.
Twórcy z różnych dziedzin (grafika, projektowanie wnętrz, czy projektowanie produktów) są przyciągani przez system mody i funkcjonowanie kolekcji oraz zainteresowani poszerzaniem i specjalizowaniem propozycji dla swoich klientów. Menedżerowie produktu, produkcji i logistyki oraz planiści sprzedaży, którzy chcą osiągnąć szerszą wizję mody i zrozumieć tworzenie kolekcji dostosowując je jednocześnie do trendów i rynków. Menadżerowie i agencje wizualne poszukujące poszerzenia wizualnego strategicznego produktu, jego ruchu w sklepach i dostosowania do potrzeb użytkowników.
Idealni studenci
Profil studenta
Ten kurs jest skierowany do absolwentów projektowania mody i marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat produktów modowych, aby przejść do profesjonalnej branży. Sprzedawcy oraz menedżerowie sprzedaży i handlu detalicznego, zainteresowani zagłębieniem się w dziedzinę produktów modowych, aby podnieść swoje umiejętności i wyróżnić się na tle innych specjalistów.
Kreatywni z różnych dziedzin (grafika, projektowanie wnętrz, czy produktu) są przyciągani przez system modowy i funkcjonowanie kolekcji oraz zainteresowani poszerzaniem i specjalizowaniem propozycji, które będą mogli przekazać swoim klientom. Menedżerowie produktu, produkcji i logistyki oraz planiści sprzedaży, którzy chcą osiągnąć szerszą wizję mody i zrozumieć tworzenie kolekcji dostosowując je jednocześnie do trendów i rynków. Visual managerowie i agencje szukające poszerzenia swojej wizualizacji strategicznej produktu, jego ruchu w sklepach i dostosowania do potrzeb, jakie mają użytkownicy.
Rekrutacja
Galeria
Program
Metodologia
Rozwój sesji dydaktycznych, modułów i ćwiczeń tego intensywnego kursu oznacza naśladowanie procesu i profesjonalnego zarządzania projektem mody. W ten sposób kurs podzielony jest na różne rodzaje sesji edukacyjnych:
Wykłady teoretyczne: dostarczają aktualnych informacji zawodowych, jak również podstaw wiedzy, aby sprostać proponowanym projektom podczas kursu. Ponadto kurs oferuje bibliografię i załączniki z dodatkowymi lekturami.
Zajęcia eksperymentalne: studia przypadków. Analiza i pogłębianie doświadczeń firm z branży tworzy fundamentalną naukę. Nie chodzi o naśladowanie strategii innych firm, ale o analizowanie jej podstaw, zastosowań, wpływu, rynku itp. w celu wydobycia wystarczającej ilości informacji i analiz, które pozwolą nam z pewnością i wiedzą stawić czoła naszym wyzwaniom.
Projekty: Celem każdego kursu zawodowego szkoły jest końcowy rozwój projektów zawodowych, dlatego w całym wykonaniu kursu zawarte są różne ćwiczenia praktyczne, które pokazują, że ścieżka kursu jest rozwijana utrzymując "work in progress" dynamikę. Ćwiczenia te są ważnym pierwszym kontaktem z prawdziwymi przypadkami, które można spotkać w świecie zawodowym.
Warsztaty: niektóre wysoce praktyczne tematy są opracowywane na wzór sesji warsztatowych, dzięki czemu podstawy są wykorzystywane w praktyce, np. dobrze zaplanowana praca w zespole przestrzeganie konkretnej odprawy dla każdej sesji.
Profesjonalne rozmowy: program edukacyjny kursu jest uzupełniony o profesjonalne rozmowy, które umożliwiają studentom kontakt z profesjonalistami z odpowiednich firm w sektorze. To z pewnością niepowtarzalna okazja do nauki i networkingu z profesjonalistami z różnych dziedzin mody.
Wynik programu
Cele
Naucz się tworzyć strategię kolekcji, wskazując na rynki, a jednocześnie będąc kreatywnym. Poznaj i wykorzystaj niezbędne narzędzia do wdrożenia strategii produktu w zgodzie z celem i pozycjonowaniem marki; integralny projekt dla produktu modowego, gdzie priorytetem będzie określenie stylu marki, aby ustawić wyróżniającą się pozycję na rynku.
Zbudować kolekcję, jej strukturę, zakres i głębokość, poprzez analizę sprzedaży, kompetencji i trendów, aby opracować optymalną kolekcję uwzględniającą wartość końcową, czas i koszty.
Rozwijaj procesy kolekcji, zakupów, zarządzania dostawcami i logistyki produktów. Zrozumienie stopnia interwencji każdego z aktorów (projekt, produkt, komercjalizacja i komunikacja) w celu uzyskania udanej kolekcji. Wykwalifikowanie studentów do stawienia czoła rzeczywistym sytuacjom w dziedzinie mody spójnie i z profesjonalną postawą.