Letni kurs projektowania graficznego w brandingu
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 3150
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jul 2024
Wstęp
Znacznie zmienił się obszar projektowania identyfikacji wizualnej dla firm, produktów, wydarzeń i usług. Obecnie marki są bardziej dynamiczne, zmienne, adaptacyjne i ewoluują niż kiedykolwiek. Nie są już elementem statycznym, a pojawia się coraz więcej urządzeń i platform, na których można wdrażać systemy identyfikacji wizualnej. Wymaga to strategicznego podejścia i wydajnego projektowania, które będzie w stanie nadążyć za tymi trendami.
Letni kurs projektowania graficznego w brandingu bada relacje między interfejsami wizualnymi a doświadczeniem użytkownika i stara się zrozumieć, w jaki sposób są one powiązane z mediami drukowanymi i cyfrowymi, mediami społecznościowymi, rozpowszechnianiem cyfrowym i platformami promocyjnymi oraz jak to wszystko ma zastosowanie do otaczających nas środowisk .
Idealni studenci
Profil studenta
Kurs ten jest szczególnie nastawiony na osoby, które są zainteresowane zdobyciem wglądu w główne narzędzia wykorzystywane w generowaniu projektów z zakresu projektowania i komunikacji wizualnej oraz poznaniem podstawowych pojęć stosowanych w świecie projektowania graficznego, a w szczególności w identyfikacji wizualnej, brandingu i kulturze marki.
Skierowany jest również do projektantów z innych dziedzin, absolwentów i studentów sztuk pięknych, komunikacji, fotografii, wydawnictw, reklamy czy poligrafii oraz przedsiębiorców pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu strategicznego projektowania graficznego. Studenci i absolwenci uczelni wyższych w zakresie projektowania graficznego oraz komunikacji wizualnej i interaktywnej.
Znajomość programów Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i/lub Acrobat będzie oceniana pozytywnie. Studenci nie będą uczeni, jak korzystać z tych narzędzi podczas godzin lekcyjnych, ale będą proszeni o tworzenie swoich projektów przy użyciu wybranego przez siebie oprogramowania.
Rekrutacja
Galeria
Program
Metodologia
Kurs opiera się na studiach przypadków i innych metodologiach projektowych, takich jak Visual Design Thinking.
Ten letni kurs jest zasadniczo poświęcony obserwowaniu, analizowaniu, porównywaniu, tworzeniu i rozwijaniu strategii, zasobów i metodologii projektowania systemów identyfikacji wizualnej. Ma zastosowanie do identyfikacji wizualnej, brandingu, znajdowania drogi, projektowania wydarzeń, projektowania produktów, wystaw, mediów społecznościowych i mediów cyfrowych.
Pobudza kreatywność, sprzyja nowym trendom projektowym, szkoli sposób myślenia projektantów (świadomie), zachęcając ich do odpowiedzialnego projektowania i projektowania z myślą o teraźniejszości i przyszłości.
Format
Mieszany, 8 tygodni online, 1 tydzień na miejscu. Harmonogram na miejscu: poniedziałek, środa i piątek od 9:30 do 15:00; Wtorek i czwartek od 9:30 do 15:00 i od 16:00 do 18:00.
Wynik programu
Cele
- Wprowadzenie do różnych etapów projektu projektowania i komunikacji wizualnej ukierunkowanej na systemy identyfikacji wizualnej.
- Praca z różnymi technikami reprezentacji, wykonywanie modeli (manekinów), sporządzanie ofert, a także zrozumienie, jak zarządzać, produkować i realizować projekt.
- Odkrywanie nowych kryteriów projektowych w oparciu o studium przypadku i inne metodologie projektowe (visual design thinking) oraz analizowanie różnych pomysłów, na które wpadają studenci, aby rozwiązać ten sam problem w ramach konkretnego projektu.
- Poznanie materiałów, narzędzi, strategii, technik i technologii związanych z Projektowaniem Graficznym i Komunikacją Wizualną.
- Opracowywanie koncepcji kreatywnych i umiejętność wymyślania estetycznych, funkcjonalnych i skutecznych rozwiązań projektowych i komunikacyjnych dla projektów brandingowych.
- Budowanie umiejętności potrzebnych do zaprezentowania dobrego, profesjonalnego projektu.
- Interpretowanie trendów i nadążanie za przełomami technologicznymi i innowacyjnymi.