Wyższy Dyplom w Komunikacji Wizualnej
Hong Kong Design Institute
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
HKD 59 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok. Czesne podlegają corocznej rewizji
Wstęp
Cele programu
Ten program ma na celu rozwijanie umiejętności twórczego komunikowania się uczniów za pomocą kreatywnych mediów wizualnych i cyfrowych. Celem programu jest wyposażenie uczniów w umiejętności komunikacji wizualnej w zakresie myślenia analitycznego, ekspresji wizualnej i rozwiązywania problemów, interpretacji wiadomości, manipulacji i komunikacji za pomocą szerokiej gamy mediów projektowania graficznego, w tym brandingu i marketingu, strategii perswazyjnej, informacji, interaktywnego projektowania i manipulacja wizualna. Naszym celem jest pielęgnowanie zmotywowanych osób rozwiązujących problemy, które są spostrzegawcze, ciekawe, pełne pasji i odważą się odkrywać nowe granice w komunikacji wizualnej.
Program zapewnia również szerokie doświadczenie edukacyjne z kreatywnością, zarządzaniem projektami, komunikacją interpersonalną i umiejętnościami budowania zespołu, które odpowiadają wymaganiom branży dla elastycznych, elokwentnych absolwentów, którzy są w stanie konkurować w dynamicznym, szybkim i ciągle zmieniającym się regionalnym środowisku kreatywnym.
Program ten został zaprojektowany z naciskiem na szkolenie ogólne, językowe i komunikacyjne, rozwój całej osoby i doświadczenie zawodowe, aby lepiej przygotować studentów do dalszych studiów i zatrudnienia po ukończeniu studiów.
Uznanie zawodowe
Studenci mogą ubiegać się o członkostwo studenckie w Hong Kong Designers Association (HKDA).
Rekrutacja
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci zostaną zatrudnieni jako grafik, projektant informacji, konsultant ds. Marki, projektant stron internetowych / interaktywnych, dyrektor artystyczny eventów / promocji, projektant opakowań, projektant książek, ilustrator, fotograf, edytor zdjęć, w obszarach tak różnorodnych jak grafika, konsultant ds. Projektowania, media brandingowe, reklamowe, magazynowe i publikacyjne, projektowanie książek, multimedia i animacja, opakowania, marketing cyfrowy, imprezy i wystawy, ilustracja, grafika środowiskowa i przestrzenna, ekspozycja muzealna, promocja sztuki / eventu, fotografia reklamowa, dziennikarstwo i kierunek obrazu. Absolwenci często pracują jako indywidualni projektanci i projektanci, zakładając własne pracownie.