MagisterskiePhDLawlicencjatMBAHealthcareOnline
Keystone logo
Harvard Business School Online Przekształcanie doświadczeń klientów
Harvard Business School Online

Przekształcanie doświadczeń klientów

Online

4 Weeks

Język angielski

Niepełny etat

21 Mar 2025

Mar 2025

USD 1850 *

Nauka na odległość

* plus obowiązujące podatki międzynarodowe

Wstęp

Kluczowe idee

  • Zaprojektuj zdefiniowaną, opartą na usługach propozycję wartości.
  • Zrozumienie zrównoważonej polityki cenowej, łańcucha usług i zysków oraz podróży klienta.
  • Motywowanie pracowników do świadczenia wyjątkowych, zgodnych z misją usług poprzez wykorzystanie przejrzystości operacyjnej.
  • Zaangażuj konsumentów, badając ich zróżnicowane preferencje i zwiększając kompatybilność z klientami.
  • Równowaga między proaktywnym i reaktywnym reagowaniem na potrzeby konsumentów przy jednoczesnym zrozumieniu wpływu na koszty i zadowolenie klientów.
  • Pokonywanie barier związanych ze zmianami i dostosowywanie się do nowych technologii, zmieniających się kompetencji usługowych i zmieniających się potrzeb klientów.
Czytaj więcej na stronie uczelni

Rekrutacja

Opłata za program

Referencje studentów

English Language Requirements

Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.

O szkole

pytania