Zaawansowany Dyplom w Grze – Programowanie
George Brown College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 16 872 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne | 15 190 $ na międzynarodowe czesne. Wszystkie opłaty mogą ulec zmianie bez powiadomienia
Wstęp
Branża gier w Kanadzie jest duża i szybko się rozwija, niezależnie od tego, czy jest to platforma internetowa, konsola, telefon komórkowy czy komputer PC. Twórcy gier i wydawcy w Greater Toronto Area to zarówno małe wyspecjalizowane jednostki, jak i firmy średniej wielkości, Microsoft, Nintendo i inni liderzy branży.
Programiści komputerowi są podstawowym źródłem informacji dla firm, które opracowują, produkują, dystrybuują i wprowadzają na rynek gry komputerowe. W rzeczywistości nasi doradcy branżowi mówią nam, że to umiejętności techniczne są najbardziej pożądane – jest to wymóg, na którym koncentruje się ten program George'a Browna.
Jako student w tym trzyletnim programie dyplomowym Gra – Programowanie nauczysz się umiejętności technicznych potrzebnych do odniesienia sukcesu na rynku pracy poprzez naukę „języka gry” (C i C++), a także sztucznej inteligencji, 3D grafika i wiele więcej.
Dodatkową zaletą tego programu jest to, że przez cały czas będziesz uczyć się na wydziale Szkoły Projektowania George'a Browna, ściśle współpracując ze studentami projektowania w celu tworzenia gier, poznawania wszystkich aspektów branży gier i uczenia się pracy w zespołach, tak jak Ty w branży. Zajęcia odbywają się w George Brown – Waterfront Campus, mogą być wymagane kursy wieczorowe.
Uwaga: Studenci, którzy rozpoczną program w styczniu (semestr zimowy) będą zobowiązani do uczęszczania na zajęcia w miesiącach letnich (od maja do sierpnia).
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Stypendia dla studentów zagranicznych w George Brown College są zazwyczaj nagrodami w ramach programu na podstawie wyników w nauce (i innych kryteriów) w George Brown College po rozpoczęciu programu akademickiego.
Program
Wymagane kursy
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 | Semestr 4 |
|
|
Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
**W oparciu o wyniki testu kwalifikacyjnego, możesz być zobowiązany do wzięcia COMM1000 Wprowadzenie do komunikacji w college'u przed przejściem do COMM1007. COMM1000 nie liczy się jako kurs wymagany do ukończenia studiów, a za ten dodatkowy kurs zostanie naliczona opłata. Zapraszamy na stronę georgebrown.ca/assessment więcej informacji.
Wybory
Alternatywne możliwości studiowania
Studenci, którzy chcą skupić się bardziej na aspekcie sztuki / rozwoju gry, mogą być bardziej zainteresowani naszym zaawansowanym programem dyplomowym Game - Art (G119), który jest skoncentrowany w George Brown School of Design. Mimo, że kilka kursów jest dostarczanych w obu programach, zachęcamy do rozważenia, który program najbardziej odpowiada Twoim celom przed podjęciem ostatecznej decyzji.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Analizuj różnice w gatunkach gier, aby tworzyć gry odpowiadające potrzebom konkretnych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier poprzez identyfikację i powiązanie koncepcji z różnych ról branżowych - programowania, projektowania i sztuki.
- Przyczynia się jako jednostka i członek zespołu tworzącego gry do efektywnego zakończenia projektu tworzenia gier.
- Opracowanie strategii ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w celu zwiększenia wydajności pracy w branży gier.
- Wykonywanie wszystkich prac zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, normami branżowymi i kodeksami etycznymi.
Możliwości związane z karierą
Twoja kariera
Nasi absolwenci będą mogli pracować w wielu obszarach branży gier cyfrowych, w tym:
- Rozwój oprogramowania lub sprzętu
- Wydawca
- Rozwój i utrzymanie portalu internetowego i portalu gier
- tworzenie stron internetowych
- dostawca oprogramowania pośredniczącego i narzędzi dystrybucyjnych
- serwisant produkcji
- właściciel treści/IP
Branża
"Kanadyjska branża gier wideo jest uznawana za światową potęgę w dziedzinie tworzenia gier i odegrała znaczącą rolę w przekształceniu tego, co kiedyś było "niszową branżą", w przebojowy przemysł i siłę napędową innowacji. W 2015 roku branża wniosła ponad 3 miliardy dolarów do kanadyjskiej gospodarki i zapewniła 20 400 miejsc pracy w przeliczeniu na pełne etaty (FTE) w całym kraju, co stanowi wzrost odpowiednio o 31 procent i 24 procent od 2013 roku.
"Wzrost branży zarówno na świecie, jak i w Kanadzie był gwałtowny i oczekuje się, że będzie kontynuowany w przyszłości. Kanadyjski przemysł gier wideo przecina kraj z 472 aktywnymi studiami, które rozwijają, publikują i dystrybuują gry wideo. Sektor jest skoncentrowany głównie w prowincjach Quebec (29,4 proc.), British Columbia (27,1 proc.) i Ontario (22,9 proc.)." - Kanadyjskie Stowarzyszenie Oprogramowania Rozrywkowego
Edukacja Pathways
Absolwenci Game - Programming mają możliwość ubiegania się o program BSc (Honours) Computer Games Design na University of Gloucestershire, zaczynając od poziomu 6.