Dyplom zaawansowany w opiece nad dziećmi i młodzieżą / Dyplom zaawansowany w opiece nad dziećmi i młodzieżą (opcja przyspieszona)
George Brown College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 3 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 16 768 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne domowe; 3717 USD przyspieszona opcja czesnego krajowego | 15 190 $ na międzynarodowe czesne. Wszystkie opłaty mogą ulec zmianie bez powiadomienia
Wstęp
Roszczenia przywódcze
Ten program opieki nad dziećmi i młodzieżą uzyskał akredytację krajową Rady Akredytacji Edukacji Opieki nad Dziećmi i Młodzieżą Kanady, stając się pierwszym tego rodzaju w obszarze Greater Toronto i Hamilton oraz trzecim w Kanadzie.
George Brown CollegeProgram Opieki nad dziećmi i młodzieżą łączy zasady najlepszych praktyk i podejście oparte na relacjach, które jest zakotwiczone w wartościach Konwencji ONZ o prawach dziecka oraz Kodeksu Etycznego Ontario Association of Child and Youth Care.
Uczniowie uczą się celowo i skutecznie nawiązywać kontakt z dziećmi, nastolatkami i rodzinami, które zmagają się z wyzwaniami emocjonalnymi, behawioralnymi i rozwojowymi, które osłabiają ich zdolność do nawiązywania relacji z innymi.
Szczególny nacisk kładzie się na rozpoznanie wpływu wyzwań związanych ze zdrowiem psychicznym na dzieci i młodzież.
Uczniowie uczą się przekładać teorię na praktykę, aby przenieść młodzież z potencjalnego ryzyka do odporności. W ramach przygotowań do stażu w terenie lub kliniki studenci będą musieli pracować w wielu małych i dużych grupach w ramach klas i społeczności.
Dostępna jest również opcja Advanced Diploma in Child and Youth Care (Accelerated), do której można się ubiegać, jeśli ma już dwu- lub trzyletni dyplom lub trzy- lub czteroletni dyplom. Ten program rozpoczyna się w maju i jest realizowany przez 12 kolejnych miesięcy (trzy kolejne semestry).
Zakres praktyki obejmuje:
- ocena ryzyka i potrzeb rozwojowych wrażliwych dzieci i rodzin
- projektowanie i realizacja interwencji terapeutycznej
- interwencja kryzysowa i planowanie bezpieczeństwa z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami
- rozwijanie relacji terapeutycznych w trudnych kontekstach
- stosowanie teorii grup i systemów w warunkach fizycznych i społecznych
- wspieranie odporności i stosowanie podejścia opartego na mocnych stronach do oceny i interwencji
Twoje opcje edukacji terenowej
Umieszczenie w terenie odgrywa ważną rolę w programie opieki nad dziećmi i młodzieżą.
Pierwszy rok daje studentom możliwość rozwinięcia solidnych podstaw umiejętności, na których można się oprzeć. Kolejne kursy akademickie ożywają w szerokim zakresie nadzorowanych praktyk terenowych w drugim i trzecim roku programu.
Studenci drugiego roku mogą spodziewać się praktyk dwa dni w tygodniu (semestr zimowy), a studenci trzeciego roku mogą spodziewać się praktyk trzy dni w tygodniu przez 28 tygodni (w tym semestr jesienny i zimowy).
Praktyki mogą odbywać się w warunkach zawodowych, takich jak:
- opieka mieszkaniowa
- szpitale
- schrony
- szkoły
- programy pozaszkolne
- programy pomocy społeczności
- kuracja dzienna
- sprawiedliwość młodzieżowa
Oczekuje się, że studenci będą pracować zarówno na zmiany dzienne, jak i wieczorne (nie w nocy) i mogą zostać poproszeni o pracę w niektóre weekendy.
W przypadku opcji przyspieszonej uczniowie zdobywają cenne praktyczne doświadczenie dzięki dwóm nadzorowanym możliwościom stażu w terenie. Pierwsze miejsce odbywa się w ciągu siedmiu kolejnych tygodni w semestrze letnim, a drugie w ciągu czterech kolejnych miesięcy w semestrze zimowym. Każda praktyka trwa cztery dni w tygodniu.
Możliwości stażu w terenie odbywają się w agencjach i instytucjach, które oferują usługi dla społeczności w Greater Toronto Area (GTA). W miarę możliwości program CYC oferuje również międzynarodowe staże.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Stypendia dla studentów zagranicznych w George Brown College są zazwyczaj nagrodami w ramach programu na podstawie wyników w nauce (i innych kryteriów) w George Brown College po rozpoczęciu programu akademickiego.
Program
Wymagane kursy
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 | Semestr 4 |
|
|
Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
**W oparciu o wyniki testu kwalifikacyjnego, możesz być zobowiązany do wzięcia COMM 1000 Wprowadzenie do komunikacji w college'u przed przejściem do COMM 1007. COMM 1000 nie liczy się jako kurs wymagany do ukończenia studiów, a za ten dodatkowy kurs zostaniesz obciążony opłatą.
Opcja przyspieszona Wymagane przedmioty
Semestr 4: maj - sierpień | Semestr 5: wrzesień - grudzień | Semestr 6: styczeń - kwiecień |
|
|
|
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Rozwijać i utrzymywać relacje z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami stosując zasady praktyki relacyjnej i szanując ich unikalną przestrzeń życiową, różnorodność kulturową i ludzką.
- Oceniać i reagować na mocne strony i potrzeby dzieci i młodzieży, w tym złożone reakcje na wyzwania rozwojowe, środowiskowe, fizyczne, emocjonalne, społeczne i związane ze zdrowiem psychicznym, w celu promowania pozytywnych zmian.
- Analizuje i ocenia wpływ wzajemnych powiązań między rodziną, usługami społecznymi, wymiarem sprawiedliwości i systemami społecznymi na dzieci, młodzież i ich rodziny oraz wykorzystuje te informacje w planowaniu holistycznej opieki i zmniejszaniu barier systemowych.
- Planuj, wdrażaj i oceniaj interwencje z wykorzystaniem praktyk opartych na dowodach w obszarach środowiska terapeutycznego i programowania oraz pracy grupowej w celu promowania odporności i wzmacniania rozwoju dzieci, młodzieży i ich rodzin.
- Opowiadać się za prawami dzieci, młodzieży i ich rodzin oraz zachować perspektywę antyopresyjną i kompetencje kulturowe w różnych kontekstach kulturowych.
- Zastosuj komunikację, pracę zespołową i umiejętności organizacyjne w ramach zespołu interprofesjonalnego i z partnerami społecznymi, aby poprawić jakość usług w praktyce opieki nad dziećmi i młodzieżą.
- Rozwijaj i wdrażaj strategie samoopieki, wykorzystując procesy samodzielnego dochodzenia i refleksji, aby promować samoświadomość i wzmacniać praktykę jako praktyk opieki nad dziećmi i młodzieżą.
- Wykorzystaj badania oparte na dowodach, zasoby rozwoju zawodowego i modele nadzoru, aby wspierać rozwój zawodowy i uczenie się przez całe życie.
Możliwości związane z karierą
Twoja kariera
Absolwenci Opieki nad dziećmi i młodzieżą znaleźli zatrudnienie w:
- ośrodki leczenia
- domy grupowe/mieszkania
- szpitale
- środowiska edukacyjne
- programy leczenia w społeczności lokalnej
- schrony
- sprawiedliwość dla młodzieży
Opcje przyszłych badań
Absolwenci programu opieki nad dziećmi i młodzieżą mogą kwalifikować się do zaawansowanej pozycji w innych programach w George Brown College. Niektóre przykłady obejmują (ale nie ograniczają się do):
- Pracownik służb społecznych (w trybie przyspieszonym) (C135)
- Technik nauk behawioralnych (przyspieszony) (C156)
- Community Worker (Accelerated) (C131)
- Edukacja wczesnoszkolna (szybka ścieżka) (C130)
- Program doradczy dla napadniętych kobiet i dzieci (Direct Entry) (C137)
- Praktyk rozwoju kariery (C406)
Absolwenci Opieki nad dziećmi i młodzieżą mogą również ubiegać się o ukończenie studiów w następujących instytucjach:
- Opieka nad dziećmi i młodzieżą na Uniwersytecie Ryerson
- Opieka nad dziećmi i młodzieżą w Humber College
- Szkoła Opieki nad Dziećmi i Młodzieżą na Uniwersytecie Wiktorii
- Studia nad sprawiedliwością na Royal Roads University
Studenci są uprawnieni do członkostwa w Ontario Association of Child and Youth Care (OACYC), stowarzyszeniu zawodowym reprezentującym pracowników dzieci i młodzieży w prowincji Ontario.