Associate of Arts w Mass Communications & Media Studies
Glendale Community College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Glendale, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 5000-10 000 USD rocznie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Wydział Komunikacji Masowej służy studentom edukacji ogólnej i aspirującym specjalistom od komunikacji. Popularny kurs Mass Communications 101 na wydziale jest przeznaczony dla studentów ogólnokształcących i kierunków medialnych, którzy chcą zapoznać się z mediami. Kurs Mass Communications 120 na wydziale jest wprowadzeniem w dziedzinę public relations.
Studenci mogą uzyskać tytuł Associate in Arts in Media / Communications, Associate in Science Degree in Media / Communications or a Certificate of Complet in Mass Communication / Public Relations.
Masowa komunikacja 101
101 Wprowadzenie do komunikacji masowej
(Wymienione również jako Dziennikarstwo 101)
3,0 jednostki
MCOMM 101 to kurs ankietowy poświęcony komunikacji masowej i jej powiązaniom ze społeczeństwem w erze cyfrowej. Ten kurs wprowadzający bada historię, instytucje i społeczny wpływ środków masowego przekazu, w tym Internetu i mediów społecznościowych, druku, fotografii, nagrań, filmu, telewizji, komputerów oraz roli reklamy i public relations. Kurs obejmuje omówienie teorii i skutków, ekonomii, technologii, prawa i etyki, mediów globalnych, umiejętności korzystania z mediów oraz zagadnień społecznych, w tym płci i różnorodności kulturowej. Szczególną uwagę zwraca się na wpływ środków masowego przekazu na to, jak żyjemy i wierzymy jako jednostki i jako społeczeństwo. Wykład 3 godz.
Zalecane przygotowanie: Kwalifikowalność do ENGL 101.
Zazwyczaj oferowane kursy: zima / wiosna / lato / jesień.
Przelew środków: CSU, UC, USC. (C-ID JOUR 100)
Komunikacja masowa 102
120 Wprowadzenie do public relations
3,0 jednostki
MCOMM 120 to praktyczny przewodnik po skutecznych public relations, jego historii i relacjach z mediami. Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą uczynić z public relations karierę, osób nieprzeszkolonych, które obecnie lub planują zajmować się promocją, a także dla specjalności dziennikarskich lub osób niepełnoletnich, które chcą poszerzyć swoje studia. Wykład 3 godz.
Warunek wstępny: brak.
Zazwyczaj oferowane kursy: wiosna.
Przelew środków: CSU.
Ten program przygotowuje uczniów do rozpoznawania i powielania metod, za pomocą których środki masowego przekazu informują i przekonują, za pomocą języka lub obrazów, oraz do poznawczego i emocjonalnego wpływu przekazów mediów na odbiorców. Studenci są przygotowani do przejścia na studia licencjackie z zakresu komunikacji masowej i komunikacji, w tym public relations. Studenci muszą ukończyć wszystkie wymagane kursy podstawowe i wybrać inne kursy z dodatkowego kursu wymienionego w sumie do 18 jednostek.
Wyniki nauczania w programie
Po ukończeniu tego programu studenci będą mogli analizować i rozróżniać podstawowe wpływy dominujących środków masowego przekazu na główne praktyki kulturowe oraz instytucje społeczne i polityczne; oraz badać i wyjaśniać historyczny wpływ dominujących technologii komunikacyjnych na społeczeństwo, kulturę i ludzkie zachowania.
Kalendarz akademicki
- System semestralny (16 tygodni).
- Semestr zimowy rozpoczyna się pod koniec sierpnia.
- Semestr wiosenny rozpoczyna się w połowie lutego.
- Sesja letnia (od połowy czerwca do połowy sierpnia); wraz z krótkoterminową sesją zimową trwającą sześć tygodni na początku stycznia.
Nowi studenci zagraniczni aplikujący bezpośrednio z zagranicy mogą ubiegać się tylko o semestry jesienne lub wiosenne. Sesje krótkoterminowe oferują ograniczone planowanie zajęć dla „nowych” uczniów i są najlepiej zaprojektowane dla „kontynuujących naukę”.
Warunki przyjęć
Transkrypcje i dyplom ukończenia szkoły średniej; minimum 2,0 lub średnia ocen „C”, jeśli przenosisz się bezpośrednio z college'u lub uniwersytetu w USA. Wynik TOEFL minimum 45 na iBT lub wynik zespołu IELTS minimum 4,5 - jeśli angielski nie jest Twoim pierwszym językiem wykładowym. Ponadto oświadczenie pod przysięgą dotyczące wsparcia i wyciąg z konta bankowego oraz jednostronicowy osobisty esej. „Wstęp warunkowy” jest dostępny dla studentów bez egzaminu TOEFL lub IELTS i przenoszących się z programu szkoły językowej.
Terminy składania wniosków (dla wnioskodawców z zagranicy)
- 1 lipca na semestr zimowy;
- 1 grudnia na semestr wiosenny;
- [15 maja w przypadku „Sesji letniej” - Lato tylko dla studentów „przenoszących się” do Stanów Zjednoczonych z aktualnym i ważnym formularzem I-20.]
- Terminy mogą być elastyczne; w celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Biurem Studentów Zagranicznych.
Czesne i opłaty / Koszty utrzymania
- Czesne i opłaty (rok akademicki 2020-21): 7,581 USD (w pełnym wymiarze godzin; dwa semestry).
- Szacunkowe koszty utrzymania poza kampusem: 13 000 USD.
- Całkowity koszt wyciągu bankowego = 22 965 USD.
- Uwaga: powyższe koszty podlegają okresowym / rocznym zmianom. [Proszę odpowiednio zaplanować budżet].
- Czesne / Opłaty uiszcza się za semestr przy rejestracji.
- "Zaliczka na czesne" nie jest wymagana.
- College oferuje plan opłat za naukę w każdym semestrze.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Postgraduate Diploma in Applied Science (PGDipAppSc) - Science Communication
- Dunedin, Nowa Zelandia
AS w komunikacji masowej
- Campbellsville, Stany Zjednoczone
Marketing Diploma
- Online