Game Programmer
Futuregames
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Boden, Szwecja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 23 000
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zostań programistą gier - wykorzystaj boom na rynku gamingowym i zdobądź doskonałą pracę!
Rozgrywka, fizyka gier lub sztuczna inteligencja – zdobądź doświadczenie potrzebne do pracy z programowaniem w branży gier!
Niezależnie od tego, czy chodzi o funkcjonalność rozgrywki, fizykę, sztuczną inteligencję czy narzędzia, które najbardziej Cię interesują dla gier, ten program zapewni Ci wiarygodność w branży dzięki praktycznemu doświadczeniu w programowaniu.
- Rozpocznij pracę zaraz po zakończeniu nauki
- Studiuj w Warszawie w jedynej szkole FutureGames w Polsce
- 2 lata (4 semestry)
- 30 tygodni stażu!
Synergia Branżowa
Ta edukacja jest realizowana w bezpośredniej współpracy z branżą gier i FutureGames, w tym m.in. ze studiami: King, Avalanche Studios, Ubisoft, EA DICE, Fatshark Games, Paradox Interactive, Starbreeze Studios, Glorious Games Group, Uprise, NEAT Corporation, Epic Games i Really Interactive. Ten program edukacyjny wspiera swoją fachowością ok. 20-30 studiów gier.
Rekrutacja
Program
Nauka Przez Działanie, Nauka Przez Refleksję
Rozwijaj kompetencje w zakresie tworzenia gier pod okiem najlepszych nauczycieli w branży. Wejdź do naszego kreatywnego środowiska, buduj relacje i wymieniaj się doświadczeniami z uczniami FutureGames z całego świata, studiującymi w naszych szkołach w Szwecji, Nowej Zelandii i Chinach. To środowisko ponad 240 osób, które aktywnie współtworzą naszą społeczność. Zapewnimy Ci dostęp do najwyższej jakości sprzętu i oprogramowania. Wraz ze studentami innych kierunków weźmiesz udział w intensywnych projektach tworzenia gier, symulujących profesjonalne projekty komercyjne. Będziesz sprawdzać swoją wiedzę na gorąco, w poważnych warunkach testowych, przygotowujących Cię do kariery w branży gier.
Chcemy tworzyć praktyków ze zrównoważoną i szeroką perspektywą całego procesu tworzenia gier oraz mocnymi umiejętnościami pracy zespołowej. Nasi absolwenci opuszczają szkołę z praktycznym i proaktywnym podejściem.
Specjalizacje
- Programowanie
- Programowanie narzędzi
- Programowanie silników gier
- Programowanie AI
- Projektowanie systemów gier
Wynik programu
Wiedza Po Ukończeniu Edukacji
- Programowe gier w C++
- Programowe gier w C#
- Umiejętność identyfikacji metod efektywnego programowania w nowoczesnych produkcjach gier
- Tworzenie algorytmów do obliczania podstawowych elementów graficznych
- Wykorzystanie silnika Unreal Engine 4/5 do programowania gier
- Wykorzystanie silnika Unity do programowania gier
- Tworzenie i implementacja skryptów do produkcji gier
- Tworzenie rozwiązań serwerowych/ dla gier
- Tworzenie gier wieloosobowych z kilkoma klientami
- Zdolność symulacji i oceniania programów komputerowych w złożonych sytuacjach
- Programowanie gier w uporządkowany i jakościowy sposób
- Tworzenie i stosowanie dla celów rozrywkowych systemów AI
- Dostosowywanie procesu tworzenia gier w oparciu o doświadczenie dotyczące typowych obszarów problemowych
- Tworzenie spersonalizowanego GUI i aplikacji dla twórców gier
- Zaawansowane renderowanie grafik 3D
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole nad planowaniem, rozwojem i produkcją gier
Stypendia i Finansowanie
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Po tym kursie możesz być:
- Programistą/ką grywalności
- Programistą/ką narzędzi
- Programistą/ką sztucznej inteligencji
<span translate="no">Futuregames</span> Open Houses 2023
Poznaj pracowników i uczniów Futuregames, dowiedz się więcej o szkole i uzyskaj odpowiedzi na wszystkie swoje pytania!
O szkole
pytania
Podobne kursy
CIS Microsoft Networks - MCSE - Associate Degree
- San Jose, Stany Zjednoczone
Summer School Enabling Technologies for Industrial Internet of Things
- Pisa, Włochy
Postgraduate Diploma in Science (PGDipSci) in Software Engineering
- Dunedin, Nowa Zelandia