BUDOWANIE JĘZYKA MARKI
Future London Academy
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
5 hours
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 990 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Reklamy, tweety, e-maile: marki piszą teraz w większej liczbie miejsc niż kiedykolwiek wcześniej. W tym pięcioczęściowym kursie nasi eksperci nauczą Cię, jak umieścić język w sercu Twojej marki.
Dla kogo jest ten program?
- Dyrektorzy kreatywni i projektanci
- Menedżerowie marki i stratedzy
- CMO i szefowie marketingu
- Założyciele firmy i starsi liderzy
- Specjaliści od mediów społecznościowych i twórcy treści
- Projektanci VUI i copywriterzy
Nauczysz się
- Jak przeprowadzić audyt swojego obecnego języka marki
- Jak napisać jasną, przekonującą strategię marki
- Jak przeprowadzić udany, strategiczny projekt nazewnictwa
- Jak zbudować właściwy głos dla swojej marki
- Jak wyszkolić swój zespół w używaniu głosu marki
- Jak zastosować język marki w doświadczeniach cyfrowych
UZYSKAJ WIĘCEJ Z JĘZYKA SWOJEJ MARKI
UCZ SIĘ OD EKSPERTÓW
Kurs został stworzony przez zespół ekspertów zajmujących się pisaniem marek. Poznaj ich procesy na podstawie rzeczywistych przypadków i przykładów.
ZWIĘZŁE I PRAKTYCZNE
Zapomnij o nudnych kursach akademickich i zakurzonych wykładach teoretycznych. Przygotuj się na świeże, odpowiednie treści, które są idealne dla zapracowanych profesjonalistów, którzy chcą budować i rozwijać swoje marki.
NARZĘDZIA I SZABLONY
Starannie dobieramy nasze treści, aby były inspirujące i przydatne. Kurs zawiera narzędzia i szablony do pobrania, z których możesz korzystać.
STRUKTURA PROGRAMU
ROZDZIAŁ 1 - JĘZYK MARKI
Co to jest język marki? Dlaczego to ma znaczenie?
Zrozum dobrze język marki i jego znaczenie dla Twojej marki. Przeprowadź audyt swojego obecnego języka marki i wyostrz wzrok do efektywnego pisania.
▶ ︎ Dobre, złe i brzydkie przykłady języka marki
▶ ︎ Audyt językowy marki
▶ ︎ Szybkie wygrane, aby poprawić język marki
ROZDZIAŁ 2 - STRATEGIA MARKI
Opracuj jasną, przekonującą strategię
Wytnij korporacyjny gofr i dowiedz się, jak napisać strategię marki, której możesz faktycznie użyć.
▶ ︎ Znajdź i opracuj strategię
▶ ︎ Przypnij go słowami
▶ ︎ Uczyń go użytecznym i wykonalnym
▶ ︎ Unikaj nijakiego języka korporacyjnego
ROZDZIAŁ 3 - NAZWANIE
Jak nazwać swoją markę
Dowiedz się, jak prowadzić własne projekty nazewnictwa - niezależnie od tego, czy dotyczy to Twojej marki, Twojego klienta, czy indywidualnych ofert i zespołów.
▶ ︎ Poznaj kontekst konkurencji - gdzie chcesz się ustawić?
▶ ︎ Rozpocznij - jak prowadzisz warsztaty z nazewnictwa?
▶ ︎ Wykonuj kreatywne ćwiczenia - jak znaleźć imię?
▶ ︎ Zarządzaj projektem nazewnictwa - jak prezentujesz i radzisz sobie z opiniami?
ROZDZIAŁ 4 - GŁOS MARKI
Jak zdefiniować swój głos
Znajdź właściwy głos dla swojej marki, a następnie wprowadź go w życie, korzystając z przydatnych, praktycznych wskazówek. Wytrenuj resztę swojego zespołu, jak z niego korzystać.
▶ ︎ Ożyw swoją strategię marki swoim głosem
▶ ︎ Znajdź elementy składowe swojego głosu
▶ ︎ Napisz przydatne, praktyczne wskazówki
▶ ︎ Trenuj swój zespół w używaniu głosu
ROZDZIAŁ 5 - PISANIE CYFROWE
Jak wprowadzić język marki w Internecie
Zastosuj język marki w swoim cyfrowym doświadczeniu. Dowiedz się, jak kanały takie jak mikrokopia i formularze zgłoszeniowe mogą ożywić Twoją markę.
▶ ︎ Czym różni się pisanie w formacie cyfrowym
▶ ︎ Jak zrównoważyć jasne informacje z charakterem
▶ ︎ Mikrokopia i jak zastosować głos marki w wezwaniach do działania i tematach wiadomości e-mail
Kuratorzy programu
Mike Reed
Współzałożyciel i dyrektor kreatywny w Reed Words
Mike jest copywriterem od ponad 25 lat, w tym czasie założył dwie agencje i zdobył szereg nagród - w tym D&AD Pencils, Cannes Lion, Design Week i Dieline oraz statuetkę LIA. Oprócz kierowania zespołem i bezpośredniej pracy nad projektami, Mike przemawia na konferencjach na całym świecie, prowadzi warsztaty kreatywne i szkoleniowe. Pisał również o języku marki w publikacjach takich jak Computer Arts, Creative Review i Design Week.
Sam Russell
Starszy pisarz w Reed Words
Sam pomaga markom lepiej wykorzystać ich język. Zrobił to dla wszystkich, od Formuły 1 po Madame Tussauds, Great Ormond Street Hospital po Net-a-Porter. Jako Senior Writer w Reed Words prowadzi warsztaty i kursy szkoleniowe agencji.
CENA I TERMINY
We własnym tempie i na żądanie, dostępne pod koniec stycznia 2021 r. Cena: 990 GBP
Cena obejmuje: lekcje wideo, ćwiczenia praktyczne, szablony i pliki PDF, listę lektur, certyfikat ukończenia programu. Liczba miejsc ograniczona. Zarejestruj się teraz, aby zarezerwować miejsce na 2021 rok
Galeria
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Nagroda za kompetencje w zakresie projektowania graficznego: Przedsiębiorca I
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone
Nagroda za kompetencje w zakresie projektowania graficznego: Przedsiębiorca II
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone
Krótki kurs online luksusowej strategii marketingowej
- Online France